Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם :)

 

מחפשת המלצה לרכב פרטי בסכום של 45,000 ש"ח.

חשוב לי מאוד שהרכב יהיה אמין, חסכוני ואחזקה זולה...

אני סטודנטית והרכב ישמש אותי לנסיעה יומיומית לאונבירסיטה וגם נסיעות ארוכות מדי פעם לצפון להורים..

 

יותר מכך שחשוב שהרכב יהיה חסכוני, חשוב לי שהרכב יהיה אמין!!!! אני לא רוצה למצוא את עצמי

במוסכים ובתיקונים לעיתים קרובות, הזמן יקר לי :)

 

ובאותה נשימה ארצה לדעת, אם עדיף לי לרכוש רכב מבעלות פרטית, או מליסינג ואם ליסינג אז מהיכן?

העדיפות היא נטו על פי ההעדפה הגיונית ולא על פי חישוב כלכלי, כי את הסכום יש לי.

 

תודה לכם :)

פורסם

אתחיל מהסוף – לא כזה חשוב מאיפה את קונה את הרכב, אם מפרטי או מליסינג.

יש מכוניות שמורות כאן וכאן, ויש מכוניות "שבורות" כאן וכאן.

מה שחשוב הוא מצב הרכב.

קניה מליסינג נוחה יחסית, כי את יכולה להתרשם ממגוון רחב במקום אחד ולא להתרוצץ ברחבי הארץ אחרי רכב בודד,

פריסת התשלומים שתקבלי והאחריות. אבל לא הכל לוגי בחיים, ויש גם עניין של פסיכולוגיה והרגשה,

ואם את לא מרגישה בנוח עם קניית רכב שהיה בעברו רכב ליסינג או השכרה – לכי על פרטי.

זה כלי התחבורה שישמש אותך באופן שוטף בשנים הקרובות, חשוב שתרגישי איתו בנוח.

לגבי רכב בתקציב הזה – תחפשי רכב סופר מיני (בסגנון דייהטסו סיריון, יונדאי i20 ודומותיהן).

בשביל נסיעה בין עירונית פעם ב.. לא צריך לקנות רכב גדול, רכב סופר מיני ישרת אותך בנאמנות, צריכת הדלק לא תהיה בשמיים, ועלויות התיקונים סבירות. תתמקדי בדייהטסו סיריון ויונדאי i10 (הוא טיפה מעל התקציב שלך אבל לא בהרבה).

×
×
  • תוכן חדש...