Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא מחובר דרך השנאי ישירות לספק כוח...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה ככל הנראה יהיה ברכב הבא ואם הCARPC בכלל יהיה הHU ברכב הבא - אם כן, הספק יוחלף שם לM4 והHDD לSSD קודם כל.



 

טוב, ימשיך פותח השרשור בעדכונים בבקשה?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

dennisp, תודה על המידע המאוד שימושי :), אני הולך להגדיר לחיצה של הכפתורים ff ו fw ביחד לבצע stop/play .

 

אדי, לא הצלחתי לפתור את הריצודים במסך, זה כנראה באמת כמו שגיל אמר מגיע מהשנאי, קראתי איפהשהו שאפשר לבצע למסך איזה שהוא ground loop וזה פותר את הבעיה, אני ינסה את זה וידווח בהמשך.

 

ועדכונים !

בקשר לרישרושים מהדלתות , נסיתי לחפש מאיזה נקודות בדלת הם מגיעים והגעתי ל 2 מקומות, דבר ראשון זה הפלסטיק של הידית עם הכפתורי חלונות, שמתי קצת דינאלינר בנקודות מגע של הדלת עם הפלסטיק . דבר שני , יש פלסטיק שמכסה את השטח שמאחורי הידית שפותחת את הדלת , הוא פשוט רעד ועשה רעש בטירוף , גם מאחוריו שמתי חתיכת דינאליינר וזה השתיק אותו.

עכשיו נשאר לי עוד רעש , בתדר מסויים , שמצריך פירוק של הדלת כדי לבדוק איך לפתור אותו.. אני יעשה את זה בהמשך.

 

IMG_1523 (Medium).jpg IMG_1522 (Medium).jpg

 

הגיע לי משלוח של עוד חומר לא מוכר לבידוד רעשים, זה הקישור :

http://www.ebay.co.uk/itm/20-SHEETS-18sq-ft-Car-Vehicle-Sound-Deadening-Insulation-Proofing-Pads-Absorber-/280990442665?_trksid=p4340.m1850&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D11%26meid%3D2666860482591774803%26pid%3D100011%26prg%3D1005%26rk%3D4%26sd%3D280960970745%26

סה"כ החומר נראה טוב, הוא דיי עבה ונדבק חזק , נראה לי שיעשה את העבודה.

 

 

ביצעתי את ההתקנה של המידים והטוויטרים,

כדי שהמידים יכנסו וישבו טוב במקום המיועד הייתי צריך לחתוך קצת מהפלסטיק שבתוך הדשבוארד מתחת לגרילים.

לאחר מכן בניתי גרילים חדשים כי לגרילים המקוריים יש חור שמתאים לטוויטר ולא למיד, ולא רציתי להרוס את הגרילים המקוריים.

נסיתי לבנות אותם מmdf דק, ולאחר מספר נסיונות הבנתי שזה בלתי אפשרי באמצעים שיש לי, זה נסדק, ונשבר וגם שלא, זה היה עדין מידי. אז בניתי אותם מדיקט שחתכתי בסכין יפנית.

את הגרילים ריפדתי בבד דק (או בד אקוסטי), והתוצאה נחמדה מאוד, הימני יצא לי טוב מאוד, והשמאלי, אני אצתרך לעשות אותו שוב.

קיבעתי את המידים לדשבוארד בעזרת ברגים, זה היה שלב לא פשוט כי הזוית של השמשה ברכב לא משאירה גישה בכלל כדי לקדוח חורים, או להגיע לבורג עם מברג מלמעלה .

מה שעשיתי זה סימנתי את הנקודות לחורים והוצאתי את המיד, חיממתי בורג ודחפתי אותו בתוך הפלסטיק כדי ליצור חורים בגודל המתאים, לאחר מכן בעזרת ביט קצר של פליפס הברגתי את הברגים פנימה , וחיזקתי עם ידית (כמו אלן) שחיברתי לביט.

בסוף הוספתי קצת מהחומר שהגיע לבידוד רעשים בשטח שלייד המיד ,ומתחת לגריל.

 

נכון לעכשיו הכל עובד, ויחסית לזה שעדיין לא כיוונתי כמעט כלום בעצם , שומעים מדהים.

מה שנשאר זה לסגור כל מיני פינות בהתקנה כמו להוסיף נגד לגויקון, ולבודד איפה שצריך עם החומר שהגיע ..

וכמובן .. לכוון לכוון לכוון .

זאת בעצם המערכת 4way הראשונה שלי והראשונה שאני מכוון, אני מקווה שאני אסתדר עם זה אבל טיפים יתקבלו בברכה :)

 

תמונות :

IMG_1518 (Medium).jpg

IMG_1567 (Medium).jpg

IMG_1569 (Medium).jpg

IMG_1570 (Medium).jpg

IMG_1572 (Medium).jpg

IMG_1576 (Medium).jpg

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

פורסם

שמע, זה נראה נהדר.

 

לגבי הבורג והביט - יש מברגי ראצ'ט זוויתיים קטנים - היה יכול להיוד מאוד מועיל לך אחד כזה...

 

לגבי המסך - בהחלט תעדכן אותי.

 

לגבי כוונים, אשמח לעזור לך מהנסיון שלי עם אילייט וכוונים בכלל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יפה מאוד!

אצלי ברכב המסך מחובר עם כבל דו גידי מאחד ממחברי המולקס בספק,תמונה נקייה בלי ריצודים.

לפני זה המסך היה מחובר עם השנאי לשקע המצית,ריצודים בלתי נסבלים.

בשיפוצים...

פורסם

ההתקנה נראת טוב!

 

בקשר לגישה להברגה, אני אישית משתמש במעריך גמיש למברגה כדי להגיע למקומות צרוים/זוויות. יחסית זול ועושה את העבודה.

 

אפשר קצת יותר פרטים וחוות דעת על החומר בידוד? לפי מה שאני רואה בתמונות זהו ספוג, כלומר sound absorber. העובי של 7 מ״מ לא בעייתי? איפה אתה הולך להתקין את זה?

 

דניס.

פורסם

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה למגיבים על חוות הדעת :) ,

כן, יש כמה פתרונות להברגה שהיו יכולים לחסוך לי פה שבירת ראש לא קטנה, פעם הבאה אני אצטייד מראש בכלים המתאימים

כדי לבצע עבודה כזאת.. למדנו עוד משהו :-D.

 

dannisp, החומר הוא אכן sound absorber והעובי יכול להיות בעייתי רק באזורים של נקודות חיבור בין משטחים כמו בקצוות של דיפוני הדלתות וכאלה.

אני הולך להשתמש בו לבנוסף לבידוד בתא המטען, בבתי גלגלים קדמיים ואחוריים, ובנקודות שירשרשו בהמשך.

הספוג עצמו נראה דיי צפוף , השכבה העליונה היא סוג של ניילון שמרגיש קצת זול , אבל סה"כ נראה שהוא יתן תוצאה טובה.

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500


×
×
  • תוכן חדש...