Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עבודה מצויינת! בהצלחה בפרוייקט, מעניין איך הוא יראה בסוף!

 

אגב יש לי שאלה, איך חתכת את המידה של הרמקול 6.5 בצורה מדוייקת כל כך? (אני בקרוב מכין מתאם מאזדה 3 (5x7?) ל6.5, יש לי Jack-Saw).

JL Audio

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שנה טובה לכולם,

אדי, לא סגרתי את הפתחים הקטנים עם אלומניום אלה רק את הגדולים, את הקטנים סגרתי עם דינמאט, ולא הורדתי את הספוגים.

בכל מקרה זה רעיון לא רע, טוב .. פעם הבאה :-P.

 

negativre, תודה על האיחולים , האמת שהחור במתאם לא יצא לי ממש עגול כמו שרציתי, בעיקר כי לא השתמשתי בקלמרות כדי לקבע את הפלטה לשולחן. תעשה כך ותחתוך לאט עם יד יציבה, ויצא לך עיגול מושלם.

בכללי mdf הוא חומר שמאוד נוח לעיבוד, וקצת שיוף יכול לטשטש חלק מהטעויות.

 

חוץ מזה, עדכונים :

סיימתי את הבידוד ברכב בשלב הזה ,

בידדתי את הדופן החיצונית של הדלת עם כיסוי של 80% - 90% בדינמאט, על הבידוד הדבקתי חומר למניעת רעשים מחברה לא ידועה, שהזמנתי מאיביי כדי לנסות.

החומר הוא ספוג נדבק, שדומה מאוד במראה ובצפיפות שלו ל דינאליינר עם שכבה של מבודד טרמי כסופה מעליו.

הוא מיועד לרכב ונדבק מעולה לדינאמט ולפח.

את הדופן הפנימית בידדתי באופן מלא עם דינמאט.

את הדיפון בידדתי עם דינמאט ומעליו דינאליינר .

בשאריות הדינמאט בידדתי את הדלת של תא המטען.

 

תכננתי לחבר את המתאם של הרמקול לחורים (קליפסים עם חור) שאליהם היה מחובר הרמקול המקורי אבל בשטח ראיתי שזה לא ראלי , הרמקול המקורי מחובר לקליפסים מפלסטיק וזה לא נראה לי מספיק חזק כדי לקבע רמקול רציני, חוץ מזה הקליפסים האלו גם בולטים מהפח ויוצרים לי רווח בין הפח למתאם.

במקום זה הסרתי את הפלטיקים , קדחתי חורים, וחיברתי אותו לפח עם ברגים.

בנוסף העברתי חיוט לתוך הדלתות וחיברתי את 2 הוופרים כאשר הכבל שמחבר אותם מחובר באזיקונים לכבלים שעוברים

בתחתית הדלת כדי שלא יגיע בטעות לשטח שהחלון יורד אליו.

 

לקראת המשך ההתקנה בדקתי איך אני יעביר את כבל המתח (כבל ריתוך 35ממ) וגליתי שכבל המינוס שמחובר למצבר הוא דק יחסית, חשבתי לחזק את כבל המינוס לשלדה והחלטתי לחזק כבר את שלושת הגדולים.

 

תמונות :

 

בידוד דלת הנוסע -

IMG_1274 (Medium).jpg

IMG_1277 (Medium).jpg

IMG_1279 (Medium).jpg

IMG_1280 (Medium).jpg

IMG_1281 (Medium).jpg

IMG_1286 (Medium).jpg

IMG_1288 (Medium).jpg

IMG_1305 (Medium).jpg

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

פורסם

עוד תמונות , בידוד דלת ימנית והתחלת השמאלית:

IMG_1310 (Medium).jpg

IMG_1314 (Medium).jpg

IMG_1339 (Medium).jpg

IMG_1320 (Medium).jpg

IMG_1321 (Medium).jpg

IMG_1323 (Medium).jpg

IMG_1324 (Medium).jpg

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

פורסם

המשך שמאלית :

IMG_1327 (Medium).jpg

IMG_1328 (Medium).jpg

IMG_1329 (Medium).jpg

IMG_1330 (Medium).jpg

IMG_1331 (Medium).jpg

IMG_1332 (Medium).jpg

IMG_1334 (Medium).jpg

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

פורסם

דלת תא מטען והתחלת שלושת הגדולים:

IMG_1335 (Medium).jpg

IMG_1336 (Medium).jpg

IMG_1338 (Medium).jpg

IMG_1205 (Medium).jpg

IMG_1210 (Medium).jpg

IMG_1212 (Medium).jpg

IMG_1217 (Medium).jpg

IMG_1236 (Medium).jpg

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

פורסם

המשך שלושת הגדולים :

IMG_1237 (Medium).jpg

IMG_1238 (Medium).jpg

IMG_1239 (Medium).jpg

IMG_1240 (Medium).jpg

IMG_1241 (Medium).jpg

IMG_1242 (Medium).jpg

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

פורסם

עבודת הבידוד יפהיפיה.



 

ממש אהבתי את הספוג הלא מוכר שהשתמשת בו - אפשר קישור?

 

לגבי דלת תא המטען - מציע בחום להוסיף גם שם כיסוי מהספוג הזה.

 

לגבי שלושת הגדולים - אתה לא אמור למקם פיוז בין המצבר לאלטרנטור?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חפשתי עכשיו את החומר הלא מוכר כדי להוסיף לינק של המוצר וכדי להזמין עוד ממנו בשביל להוסיף בדלת תא המטען ,

ולמוכר אין יותר את המוצר הזה :? .

החומר הזה עלה לי 25$ + 10$ משלוח ל20 יריעות של 10X20 ס"מ.

מצאתי שלושה מוצרים דומים, שנראים גם ששווה לנסות אותם, יותר עבים, מגיעים בכמויות גדולות יותר, ויותר יקרים.

 

http://www.ebay.com/itm/20-SHEETS-18sq-ft-Car-Vehicle-Sound-Deadening-Insulation-Proofing-Pads-Absorber-/280960970745?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item416a942ff9

 

http://www.ebay.com/itm/16-SHEETS-20sq-ft-Car-Vehicle-Sound-Deadening-Insulation-Proofing-Pads-Absorber-/280956656306?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item416a525ab2

 

http://www.ebay.com/itm/18-SHEETS-23sq-ft-Car-Vehicle-Sound-Deadening-Insulation-Proofing-Pads-Absorber-/280960553266?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item416a8dd132

 

אני עדין חושב איזה מהם להזמין ..

 

לגבי שלושת הגדולים, בדקתי את נושא הפיוז לפניכן, ולפי מה שהבנתי ברכב אין פיוז בין האלטרנטור למצבר, ולכן גם לא צריך להוסיף כאשר מוסיפים כבל נוסף לאלטרנטור. רוב הפרויקטים של שלושת הגדולים שמצאתי ברשת לא כללו פיוז כזה.

כמובן שמומלץ ליתר בטחון כן להוסיף, ושאני חושב על זה עכשיו, אני באמת יזמין עוד בית פיוז ויוסיף בהמשך.

 

לאחר הבידוד הדלתות מרגישות הרבה יותר מסיביות, אתמול יצא לי לנסוע ברכב נסיעה ארוכה, וממש שומעים (או לא שומעים) את הירידה ברעש מבחוץ,גם ככה הרכב הזה שקט מאוד, ועכשיו עוד יותר.

מה שכן, עכשיו אני שם לב יותר לרעשים שמגיעים מהגלגלים מקדימה.

it never ends.. :-D

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

פורסם

יפה!



 

טוב לדעת איך אפשר לחפש את החומר הזה - נראה בהחלט כמו משהו שיכול להיות טוב.

 

מה שתיארת לגבי בידוד הדלתות גם נגד רזוננס וגם נגד רעשים - פוגע בול לתופעה שמתרחשת אצלי ברכב.

 

הבידוד של הדלתות ותא המטען ממש כלא אצלי את הסאונד של הרמקולים בתוך הרכב ומבודד יפה מאוד מהרעש החיצוני אבל במקביל התחלתי להרגיש יותר את האזורים שזקוקים לטיפול וזה אזור המנוע - מחיצת האש, בתי גלגלים, רצפה קדמית

 

מכסה המנוע אצלי קיבל טיפול וזה שינה את התדר שבו שומעים את המנוע לבאס בלבד - וזה מטמטם!!!

 

אבל השבוע בדיוק הזמנתי את השטיחים (חומר בידוד עבה יותר ודחוס יותר מהספוג) ואני גם הולך לשפר את שלושת הגדולים אבל אני מתכוון לעשות את זה עם חיווט 4 גייג' - לא רואה צורך להתפרע שם יותר מידי עם כבלי רתכות והפיוז שאני הולך לשים יהיה בין 100 ל80 אמפר.

 

עבודה יפה! תמשיך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מצאתי את זה:

[עריכה - זה לא הלינק שהיתכוונתי]

 

עד כמה שהבנתי, חומר מהסוג הזה (sound absorber/barrier) עדיף להדביק בחתיכות כמה שיותר גדולות. לא נראה לכם ש חתיכות של 20 סמ יהיה קצת בעייתי?

פורסם
אדי אני אשמח לשמוע על השטיחים שהזמנת,אופן ביצוע העבודה,היכן קונים וכמה עולה...

 

פשוט תרשום stinger roadkill carpet באיביי - 55 דולר ליחידה בערך ואפשר למצוא משלוח ב70 דולר לשתי יחידות - אחד הלינקים נתן לי מחיר משלוח של 100 דולר אז אל תקפוץ על הלינק הראשון שאתה מוצא.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זה חומר שעושה את אותו התפקיד כמו הדיינאליינר או ההודליינר רק שהוא עבה יותר ולא נדבק למשטח שאתה שם אותו עליו והוא גם דחוס יותר ובולע יותר גלי קול.



 

החומר המקביל לשטיח של סטינגר אצל דיינאמאט יהיה הDYNAPAD

 

לDYNAPAD יש יתרון מובהק על שאר החומרים בשוק שמיועדים לאותם מקומות (רצפות וקיר אש) וזה שבתוך הדיינא-פאד יש שכבה של אלומיניום שמהווה חסם נוסף ובנוסף לכך מאפשרת לעצב את הצורה בהתאם למשטח שאתה מרפד והצורה תישאר לאחר הלחיצה.

 

השטיחים של סטינגר יכולים או להיות משומשים כשטיח נוסף שפשוט מעבה את השטיחים הקיימים או ע"י ריפוד רצפת הרכב מתחת לשטיח המקורי.

 

אני הולך להרים את הרצפה מתחת למושבים ולראות אם אני צריך בכלל להוסיף יריעות בידוד נגד רזוננס או לא ובנוסף לכך השטיחים אצלי יכנסו בדיוק מתחת לשטיחים המקוריים כאשר הרצפה המקורית חוצצת בינם - זה התכנון.

 

מה זה יוסיף - נחיה ונראה.

 

לבינתיים - אני שמח לראות תמונות מההתקנה של פותח השרשיר היות וזה מראה לי באמת שהפלוס של האלטרנטור של הטויוטה שלו (נראה לי שיש לנו בדיוק את אותו האלטרנטור גם) מסומן בכלל באפור.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...