Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה דעתך על אחד כזה?



 

http://www.ebay.com/itm/HIGH-AMP-ALTERNATOR-TOYOTA-RAV4-CAMRY-SOLARA-HIGHLANDER-TC-2-4L-4Cyl-250AMP-/261104192833?_trksid=p5197.m1992&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D14%26meid%3D2476058051222223892%26pid%3D100015%26prg%3D1006%26rk%3D1%26sd%3D261104192833%26

 

כנראה שזה גם יתאים לאוונסיס שלי - מזל שאין לי צורך באחד כזה

 

אבל לקאמרי שלך זה פשוט :twisted: :twisted: :twisted:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חזק!, נתקלתי גם באחד של 320 אמפר :shock:.

אולי בשלב הבא נחשוב לכיוון הזה אבל נכון לעכשיו אני שואף לסיים את ההתקנה ולראות איך הכל עובד.

בכל מקרה אני לא חושב שאני יצתרך בנתיים אחד כזה, למה לך אין צורך בכזה ?

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

פורסם

כי הרמקול הכי גדול אצלי הוא 8 אינטש

8)

כי אני שומע יחסית לחבר פורום ממוצע בעוצמות של פליצה של עכבר :-D

כי אין לי בעיה של טעינה או נפילות מתח

 

את שיפור שלושת הגדולים אצלי אני בכלל עושה בכדי לעזור לתהליך ההצתה של המנוע וגם בכדי לשפר את הGND של המנוע - על הדרך גם לנסות לשפר אולי קצת יותר את הטעינה - אבל יותר מזה אני לא צריך ברכב זה על המערכת הזאת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

8 אינץ זה לא סיבה, אבל העניין עם העכבר :-P..

עוד שאלה לא קשורה :

הצג של חישני הרוורס אצלי היה על הדשבוארד, הפריע למיקום העתידי של הטוויטר השמאלי, ועכשיו אני מחפש לו מיקום חדש.

ראיתי בשרשור התקנה שלך,שהצג של החיישני רוורס אצלך הותקן מאחורה , האם מהנסיון שלך זה מיקום נוח ? או שכדאי לחפש מיקום אחר ?

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

פורסם

נוח מאוד.



 

בעקרון מה שיוסי התכוון לעשות זה להכריח אותי לסובב את הראש כשאני לוקח רוורס

 

אבל מצד שני - אני רואה את המד במראה :-P:-P:-P

 

ובנוסף לכך הוספתי אח"כ מצלמת רוורס ואני בקרוב הולך לעשות את החיבור של החוט הירוק 8)

 

זה נוח מאוד סה"כ כי באמת כשצריך ממש להביט אחורה, אני מסובב את הראש ואז המד מאוד ברור וזו הברקה של יוסי ללא ספק.

 

מה שכן מפריע זה לאשתי כשהיא יושבת מאחורה עם הילדה, הצפצוף של המד חזק לה מידי :-D (אני יודע שאפשר לכוון את זה בעזרת בורג אבל צריך לפתוח שם את כל העסק ואני ממש לא מתכוון לעשות זה כרגע - למען האמת בכלל לא מתכוון).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה, אני אחשוב מה לעשות עם הצג הזה.

אתה לא חייב לפתוח את הצג כדי להחליש את הצפצוף, חתיחה קטנטנה של דינאליינר על הפתח של הרמקול של הצג תעשה את העבודה, מה שנקרא: בידוד רעשים :-D.

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

פורסם

פאק!



 

גמרתי את כל הדיינאליינר :-D

 

אתה חושב שחתיכה קטנה של HOODLINER תסנוור אנשים מאחורי :-P

 

הבנתי את הרעיון - נראה לי שאני איישם משהו בקרוב - הוספת לי עוד משהו לTO DO LIST :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חג שמח, קצת עדכונים.

סיימתי עם הפלטות למגברים, באופן בלתי צפוי זה היה בשבילי החלק הכי ארוך ומתיש בפרוייקט, יש תמונות בהמשך.

לאחר מכן הכנתי את המערכת להדלקה ראשונה, חיברתי את כל הפיוזים, חיברתי ללא קיבוע בנתיים את המידים והטוויטרים על הדשבוארד, הורדתי את כל הגיינים ל0, וידאתי שהכל מחובר כמו שצריך, והדלקה ראשונה.. לא קורה כלום :?.

בדיקה קצרה מגלה שלמחשב יש בעיה להידלק (נכנס להגנה) כאשר המפצל usb המוגבר מקבל מתח לפני שהמחשב נדלק ,

ניתקתי בנתיים את המתח מהמפצל, נסיון שני , לוחץ על power .. הכל נדלק 8).

 

מבחינת המחשב והחומרה יש כמה דברים שצריך לתקן / לשפר :

המסך - יש ריצודים במסך, צריך לבדוק מה גורם לזה, לדעתי זה המעבר של הכבל ליד המחשב רכב, צריך לבדוק את זה.

ג'ויקון - 4 הכפתורים של ה vol +- והעברה קדימה ואחורה עובדים מדהים, ממש נוח ומשפר את קלות השליטה במחשב בזמן נהיגה . הכפתור החמישי (source) לא עובד, הגויקון מזהה לחיצה אבל בלי התנגדות, כנראה שאני צריך להוסיף שם נגד כל שהו לפני החיבור. בהמשך אני צריך גם להגדיר עוד פונקציות לשליטה בלחיצה ארוכה על הכפתורים.

המחשב - הכל עובד מעולה כמו ברכב הקודם אבל המחשב נכבה ברגע שמתניעים את הרכב כשהוא דלוק כבר, זה כנראה תוצאה של נפילת מתח בהתנעה אבל זה לא יקרה ברגע שאני יחבר את הממסר שמכניס אותו להיברנייט או לסליפ שמכבים את הרכב.

 

מערכת הסאונד:

כיוונתי את המערכת כיוון ראשוני ,כיוונתי גיינים בערך (קצת סגורים בנתיים), הכנסתי לביט 1 נקודות חיתוך בסיסיות :

סאב - 25hz עד hz70 , וופרים 70hz עד 600hz , מידים 600hz- 4250hz , טויטרים 4250hz - 18000hz

כל החיתוכים בסלופ 12 LR.

הכנסתי מרחקים לtime correction לביט 1, בנתיים ללא fine tuning. ואלו התוצאות :

הוופרים -ה elate פשוט חיות :twisted: ,יש להם את הרכות של מורל בשילוב עם קיק מהיר, והמחיר : למרות עבודת הבידוד, עדיין צריך לחזור ולתקן נקודות מסויימות בדלת שמרשרשות בתדרים מסויימים.

 

המידים - המידים דומים לcdm88 בסאונד (איזה הפתעה) אבל יש הבדל מסויים , אני לא בטוח אם זה בגלל ששמעתי את ה88 בסטאפ שונה, אבל הגבוהים שלהם נשמעים לי יותר צלולים (קצת פחות מורלי :-)), אבל שוב, שמעתי אותם מזמן ובסטאפ שונה יכול להיות שאני טועה כאן.

 

הטויטרים - כאן אין חדש תחת השמש , הם כבר היו מחוברים לאותו המגבר ברכב הקודם, הצליל האהוב והמוכר של mt23.

 

ישבתי ברכב והקשבתי למוזיקה איזה שלוש שעות כדי להגיע למסקנות לגבי מיקום המידים והטויטרים לפני הקיבוע, את הטויטרים אני כבר מכיר היטב ויודע שהם נשמעים הכי טוב on axis , הם נתנו לי תוצאה נהדרת כאשר הם בקצה הדשבוארד מכוונים טיפה מעל הראש.

המידים , למידים האלו יש הענות off axis לא רעה בכלל , והם נשמעים טוב מאוד (אבל שונה) גם ב off וגם on axis.

כדי להגיע למסקנה מה אני אוהב יותר אני צריך כמה ימים לפחות של שמיעה וכיוון של המערכת, והחלטתי שנכון לעכשיו אני מקבע את המידים לפי התוכנית המקורית , בתוך הדשבוארד , off axis, מקסימום אם תהיה לי בעיה עם זה בעתיד אני יחשוב על פתרון אחר.

 

בקיצור חוץ מלתקן כל מה שכתבתי , נשאר עכשיו לקבע את המידים והטויטרים במקום, ולבנות רשתות שיחליפו את הרשתות המקוריות שהסתירו את הטוויטרים שישבו במיקום הנוכחי של המידים .

 

תמונות של התקנת פלטות המגברים :

IMG_1456 (Medium).jpg

IMG_1459 (Medium).jpg

IMG_1461 (Medium).jpg

IMG_1462 (Medium).jpg

IMG_1465 (Medium).jpg

IMG_1467 (Medium).jpg

IMG_1468 (Medium).jpg

IMG_1470 (Medium).jpg

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

פורסם

יפה.



 

נשמע שה880 הצליחו להשיג שיפור כלשהוא בפירוט.

 

עבודה יפה ונראה שאתה כבר מתקרב לשלבי סיום. אם תצליח לפתור את הריצוד במסך (יש את זה גם אצלי) תן לי לדעת איך פתרת את זה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

העבודה הקשה על הפלטה השתלמה, לפי דעתי נראה מצויין.

 

ג'ויקון - 4 הכפתורים של ה vol +- והעברה קדימה ואחורה עובדים מדהים, ממש נוח ומשפר את קלות השליטה במחשב בזמן נהיגה . הכפתור החמישי (source) לא עובד, הגויקון מזהה לחיצה אבל בלי התנגדות, כנראה שאני צריך להוסיף שם נגד כל שהו לפני החיבור. בהמשך אני צריך גם להגדיר עוד פונקציות לשליטה בלחיצה ארוכה על הכפתורים.

בג׳ויקון, אתה יכול להגדיר גם פעולות לזוג כפתורים. לדוגמה, אצלי ב 308, vol + ו vol - ביחד זה mute - ממש נוח (זה סטיק שליטה ולא כפתורים על ההגה). רק צריך לדאוג שלא יהיו התנגשויות בהתנגדויות.

פורסם

אדי,המסך שלך מחובר דרך הכבל המקורי עם השנאי?

אם כן,תוריד אותו ותחבר אותו למולקס בספק כוח,אצלי זה פתר את הבעיה.

בשיפוצים...


×
×
  • תוכן חדש...