Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

OK , הפרוייקט מתקדם ,

הכנתי את החיווט למתח של המסך והמפצל USB, השנאים מחוברים למתח קבוע דרך ממסר שמופעל

ע"י המתח שלאחר הסוויטש שנלקח מהחיבור של יחידת הראש המקורית (התחברתי לחיווט שלקחו להתקנה של הדיבורית ).

חוץ מזה חיברתי את הjoycon לחיבור של כפתורי השליטה מההגה, סה"כ שני חיבורים מהכפתורים לjoycon עם מינוס משותף .

1e (Medium).jpg

2e (Medium).jpg

3e (Medium).jpg

IMG_1374 (Medium).jpg

IMG_1375 (Medium).jpg

IMG_1377 (Medium).jpg

IMG_1378 (Medium).jpg

IMG_1386 (Medium).jpg

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לאחר מכן חשבתי על מיקום לdrc (יחידת השליטה של ה bit1 ) , את הbit1 קניתי משומש עם פיקסלים שרופים במסך של ה drc, ולאחר כמה זמן המסך הפסיק לעבוד לגמרי, אני מתכנן לקנות drc חדש, אבל בגלל שאני בקושי משתמש בו זה תמיד נמוך בסדר העדיפיות, ונדחה.

ניצלתי את זה שיש לי drc עם מסך לא תקין, ובמקום שינויים בדשבוארד כדי למקם את drc, שיניתי את הגוף של הdrc שיתאים לי למיקום המקורי של המאפרה.

בזמן שפרקתי אותו גליתי שמתחת למכסה המטאלי של ה drc מסתתר גוף פלסטיק שקוף שנותן לו מראה קצת שונה ..

חוץ מזה הכנתי שקע usb שיתאים למיקום של המצית ליד המאפרה .



 

b1 (Medium).jpg

b2 (Medium).jpg

b3 (Medium).jpg

b4 (Medium).jpg

b5 (Medium).jpg

IMG_1191 (Medium).jpg

IMG_1382 (Medium).jpg

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

פורסם

וכך זה נראה ברכב :

IMG_1414 (Medium).jpg

IMG_1415 (Medium).jpg

IMG_1416 (Medium).jpg

IMG_1417 (Medium).jpg

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

פורסם

בנוסף הוספתי כפתור לחיצה להדלקה וכיבוי של המחשב, במיקום של הכפתורים הדביקו את הקודן של הרכב, לכן הזזתי את הקודן והתקנתי את הכפתור ,

אני צריך עוד להוסיף לידו כפתור on/off נוסף שמכבה את המגברים במקרה חירום .

העברתי כבל מתח דרך בית פיוז שמוקובע על פלטת הפלסטיק ליד המצבר לתוך הרכב , העברתי את כל החיווט בשני צידי הרכב לכיוון תא המטען.



 

IMG_1381 (Medium).jpg

IMG_1399 (Medium).jpg

IMG_1405 (Medium).jpg

IMG_1411 (Medium).jpg

IMG_1346 (Medium).jpg

IMG_1347 (Medium).jpg

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

פורסם

דבר אחרון להפעם, התחלתי להכין את פלטות המגברים, המגברים ישבו ברווח שיש בין המושב האחורי לתא המטען, בצורה כזאת שמתא המטען לא יראו כלום. חוץ משני הפלטות בתמונות תהיה עוד פלטה קטנה שתהיה מוסתרת ברווח שיש ברכב הזה מתחת למשענת של מושב הנוסעים, ועליה יהיה מפצל המתח, השנאי של המחשב ועוד כמה דברים כאלה.



 

 



 

IMG_1220 (Medium).jpg

IMG_1221 (Medium).jpg

IMG_1407 (Medium).jpg

IMG_1408 (Medium).jpg

IMG_1422 (Medium).jpg

IMG_1425 (Medium).jpg

IMG_1427 (Medium).jpg

IMG_1429 (Medium).jpg

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

פורסם

יפה, התקדמות מרשימה עם הפרוייקט - כבר תהיתי לעצמי מה נסגר עם זה.

 

אם אני רואה נכון - אתה משתמש במקלט רדיו HD של דיירקט - אתה כבר השני שמשתמש בו.

 

אתה מרוצה ממנו?

 

בהתחלה אצלי הHQCT היה קולט בסדר - למען האמת, לא היה שווה את הכסף שהוצאתי עליו וכל הקוסטמיזציה שבניתי בכדי לבנות לו ספק כוח - אני עוד אנסה לחבר אותו לאנטנה אלקטרונית (כנראה שהאנטנה של הרכב לא מתאימה למקלט הזה ואני לא יכול למקם אותו בקדמת הרכב)

 

אבל אם הדיירקט ממש טוב - אם תהיה לי הזדמנות אולי אני אביא אחד (למרות שאני משתמש לרדיו בסמארטפונים בכלל שלי ושל אשתי - זה רק עניין של נוחות).

 

אפרופו - אם יש לך מצלמת רוורס - טריק מאוד נחמד שכדאי לך לבדוק וליישם

 

אם אני זוכר נכון מסך המגע שלך הוא EBY701 בדיוק כמו שלי -

 

צריך להיות לו חוט ירוק מאחורה - את החוט הזה אתה צריך לחבר למקור מתח 12V שנותן פלוס אחרי שילוב הילוך לרוורס

 

ואת מצלמת הרוורס אתה צריך לחבר לAV2 (כן כן, דווקא לAV2) - זה יספק למסך מתח בזמן רוורס גם אם המחשב כבוי ויפעיל ממסר שבאופן אוטומטי ינתב את המסך לAV2 -> בקיצור, מצלמת רוורס אוטומטית ללא תלות כלשהיא בCARPC עצמו.

 

וברכב כמו קאמרי - לא מזיק

:-D

 

נ.ב - אם המסך שלך עוד לא מורכב - אתה יכול לוודא שזה אכן עובד בעזרת בדיקה פשוטה בבית עם כלשהיא מצלמה שמשדרת בפורמט שהמסך הזה קולט וספק כוח של מחשב מקוצר להפעלה תמידית (עם מפסק בכדי שתוכל לבדוק אם באמת זה עובד רק כשנכנס משם מתח - אל תשכח לחבר GND למסך בכדי לסגור מעגל).



 

-> סליחה על כל העריכות - אני הולך לנסות ליישם את זה בעצמי ממש בקרוב אבל אני מחכה ל"רכבת הפתעות" של משלוחים מחו"ל לכל מיני דברים קטנים שהזמנתי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא, אני לא משתמש במקלט רדיו בכלל, יש לי מקלט רדיו RadioShark אבל אני אפילו לא מחבר אותו הפעם,

יש לי מודם 3G מאורנג וכל הרדיו אצלי הוא אינטרנטי בלבד,כך אני יכול לשמוע ללא בעיות קליטה גלגל"צ או כל רדיו אחר בעולם שמשדר דרך האינטרנט.

 

מעניין מה שאתה אומר על המסך, ראיתי שכתבת על זה בפוסט שלך על חומרי הבידוד, וזה משהו שאני צריך לבדוק,

כהזמנתי את המסך (מ mo-co-so ) ראיתי שיש אפשרות בתוספת תשלום לקבל את האופציה הזאת של מעבר אוטומטי לav2 ברוורס , אבל לא ביקשתי אותה. כשקיבלתי את המסך מייד ראיתי את החוט הירוק אבל לא יחסתי לזה חשיבות .

צריך באמת לנסות לראות אם זה עובד, אפילו להוציא video מהממיר של הוט בשביל הבדיקה :),

אני אבדוק ואעדכן.

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

פורסם

בדקתי ווואלה זה עובד, זה מעביר ל video2 כשאני מחבר את הירוק, ומחזיר לvga כשאני מנתק. אצלי המסך מוגדר גם להידלק אוטומטית כאשר יש סיגנל כלשהו אז גם כשהוא כבוי הוא נדלק כאשר הירוק מקבל מתח , עכשיו השאלה היא איזה מצלמה כדאי להזמין , ואיך אפשר למצוא את הקו מתח של הרוורס בקדמת הרכב ?

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

פורסם

גדול!



 

עכשיו אני יודע בוודאות שזה הולך לעבוד.

 

אני מתאר לעצמי שיש אפשרות דרך ידית ההילוכים כי בטויוטה אתה מקבל חיווי כאשר אתה ברוורס - אבל אני תוהה לעצמי אם יהיה פשוט יותר למתוח את הכבל עד לפנסים האחוריים ולהתחבר להזנה של מנורת הרוורס וזהו זה - גם ככה אתה הולך לסלול חיווט בקרוב לא? או שכבר סללת אבל בכל מקרה זה לא משהו קשה במיוחד - טויוטות מתפרקות כמו לגו.

 

כל מצלמת CMOS שתמצא חן בעיניך תעבוד - יש היום מצלמות קטנטנות שממש אפשר להצניע ולא צריך לחורר את הטמבון בכלל, זה קצת יקר יותר, בטוח שלא יגמר ב20 דולר כוללר משלוח אבל גם לא יעלה הרבה מעבר.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

היי,

שלשום ניסיתי לחבר את המסך הרכב עם המתאם של meta שהזמנתי,

המסך (שהגיע בתוך מסגרת בגודל דבל דין) יושב טוב בתוך התאם של metra, אבל המתאם לא מתאים לרכב.

כדי לתפוס את המתאם לדשבוארד צריף לאלתר איזה קומבניה, ובלי קשר זה פשוט לא יושב טוב ולא נראה טוב.

 

חשוב לי שהמסך שזהו החלק שבאמת רואים בכל המערכת, יותקן בצורה הכי יפה ומיקצועית שיש, ולכן פניתי לעזרתו של יוסי אלפין :-) .

הגעתי ליוסי אתמול על הבוקר, השארתי לו את החלק של הקונסולה שאליו מתחבר המסך, וכעבור כמה שעות קיבלתי טלפון לבוא לראות.

הגעתי בחזרה ונדהמתי מהתוצאה, דמיינתי שיצא יפה , אבל לא תארתי לעצמי כמה.

צילמתי כמה תמונות היום אבל באמת שהמצלמה של האיפון לא מצליחה להעביר כמה זה מושלם.

תודה ענקית מגיעה ליוסי התותח !

 

יאללה תמונות :

IMG_1437 (Medium).jpg

IMG_1439 (Medium).jpg

IMG_1442 (Medium).jpg

IMG_1443 (Medium).JPG

IMG_1444 (Medium).jpg

IMG_1445 (Medium).jpg

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

פורסם

טוב עשית שפנית אל יוסי לגבי חלק כזה של ההתקנה - יש דברים שכבר למדתי על בשרי שעדיף ידיים מקצועיות עליהם - בייחוד כשמדובר ברכב שכזה.



 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עבודה יפה מאוד תתחדש 8)

תגיד הפלטה למגבר בתמונה איפה שהמסור ג'קסון, איזה עץ זה?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

תודה רבה :-D, הפלטה הזו מעץ סנדוויץ 16ממ מצופה בלקה, או בקיצור: הארון הישן של השכנים.

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

פורסם

בעיקרון סנדוויץ הוא עץ חזק יותר וקשה יותר (וקל יותר) מהmdf , ולכן גם קצת יותר קשה לעבוד איתו, אבל אם זה רק פלטה פשוטה זה לא בעייתי במיוחד , סה"כ הג'יגסו חותך בקלות את שני סוגי העצים.

מבחינה אקוסטית יש לmdf היתרון בגלל שהוא חומר רך , אבל מכיוון שמדובר פה בפלטת מגברים ולא בתיבה או טבעות הגבהה, לדעתי הסנדוויץ עדיף.

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500


×
×
  • תוכן חדש...