Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הצמיגים תמיד מלאים באוויר !


Or05230
שימו לב! השרשור הזה בן 4147 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום ,

אני מציין שלפני 4 חודשים בערך לא היה המקרה , אבל מלפני חודשיים שלושה זה ככה,

הצמיגים הקדמיים תמיד על 30/31 PSI גם היום וגם לפני חודשיים שלושה

הצמיגים האחוריים על 2.4 באר !!, שזה אם אני לא טועה בערך 37PSI, אף אחד לא שם את הכמות הזאת והבעיה שהאוויר לא יורד זתאמרת שזה המון זמן ככה .

בעבר הכל היה טוב , לא הייתי בודק שבועיים חודש והופ הצמיגים היו על 27-28PSI, ותמיד יש לי תחושה כיפית כזאת שאני ממלא אוויר בצמיגים:roll: , עכשיו אני נבהל כשאני מכניס את הפייה ורואה את המספרים על הצג

אני לפעמים לוקח את הצמיגים לקצה ובגלל זה אני חושש , האם החששות נכונות וכדאי להוציא אוויר אצל פנצ'רייה (אני יודע שיש שיטה לעשות זאת בעצמי אבל אין לי מושג איך , אני לא מהמופרעים שהיו מוציאים אוויר באופניים vb_viking.gif

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אה , שכחתי לציין שאמנם זה באמצע יום חם אבל זה אחרי נסיעה ממש קצרה ולא מאומצת , אני מודע לעניין הצמיגים החמים והמדידות נעשו בנסיעה לא מאומצת וקצרה מאוד לאחר שהרכב חנה כמה שעות.

כן זה היה ב 3 תחנות שונות , לא באותו יום אבל הייתי בתחנה X , אחרי שבוע שבועיים בתחנה Y ואתמול בתחנה Z וכולם הראו נתונים דומים.

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה להוציא אויר?! :shock:

שלא יהיה כל כך הרבה ואוויר ובפניה על הקצה הבאה שלי הצמיגים יתפוצצו ?

אני לא מתכוון לכל האוויר אלא להוציא קצת כדי להגיע איתם לטווח הנורמה (2.1 באר המלצת יצרן).

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין כל בעיה לרוקן אוויר עד ללחץ האוויר התיקני שקבע יצרן הרכב.

תיכנס לתחנת דלק המצויידת במד לחץ דיגיטאלי. הקפד להיכנס עם צמיגים קרים!

כוון את הלחץ התקני הנדרש על לוח מד הלחץ.

הצמד את הפיה בכוח לשסתום הגלגל והמתן בסבלנות עד להישמע צלצול והופעת הכתובת END על הלוח.

המכשיר יפרוק את לחץ האוויר ויפסיק בנקודה שציינת.

 

סע לשלום!

 

אבי וייזל, סמנכ"ל פליקס

 

http://www.facebook.com/FelixGroup

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין כל בעיה לרוקן אוויר עד ללחץ האוויר התיקני שקבע יצרן הרכב.

תיכנס לתחנת דלק המצויידת במד לחץ דיגיטאלי. הקפד להיכנס עם צמיגים קרים!

כוון את הלחץ התקני הנדרש על לוח מד הלחץ.

הצמד את הפיה בכוח לשסתום הגלגל והמתן בסבלנות עד להישמע צלצול והופעת הכתובת END על הלוח.

המכשיר יפרוק את לחץ האוויר ויפסיק בנקודה שציינת.

 

סע לשלום!

 

אבי וייזל, סמנכ"ל פליקס

 

http://www.facebook.com/FelixGroup

תודה רבה אבי , לא ידעתי שיש אפשרות לפרוק את לחץ האוויר.

מנגד, כשבגלגל הקדמי המד הראה 2.1 באר , כשהשארתי אותו בפנים הוא העלה את הלחץ ל 2.2 ומהר הוצאתי.

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אור, לחץ אוויר גבוה לא יגרום לפיצוץ הצמיג - לחץ נמוך יגרום לכך! צמיג לא מתפוצץ כי הוא מלא מדי - הוא לא בלון, הוא צמיג. הוא יתפוצץ כי יווצר בתוכו חיכוך וחום מאוד גבוה והשכבות יתחילו להיפרד אחת מהשניה וזה קורה כשיש מעט מדי אוויר. לכן, בכל מצב שאתה בספק - העדף את הלחץ הגבוה ואל תוריד אוויר.

 

אגב, ביום חם גם נסיעה של חמש דקות יכולה להשפיע על לחץ האוויר. אפילו חשיפה לחום השמש עצמו יכולה להשפיע על הלחץ ואפילו המדידים הדיגיטליים בתחנות הדלק לא תמיד מדויקים או מכוילים ולכן המלצתי אליך היא לקנות מדיד קטן בצורת עט: הוא מדויק, קל לשאת אותו, הוא עולה רק כמה שקלים והוא אמין (לא יוצא מכיול מכל טלטול קטן) וככה תוכל למדוד במדויק על הבוקר וגם יהיה לך קל יותר למדוד אוויר בתדירות גבוהה - עדיף כל שבוע.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב, כשאתה קונה מדיד תידע שיש לו זיוף קל ואתה צריך לכוון אותו במידה ואתה רוצה דיוק.

הדרך הכי פשוטה לכוונן אותו זה להיכנס לפנצ'ריה גדולה ומוכרת, הם חייבים לכוונן את המדידים שלהם, לבקש שימלא לך אוויר למשל 30 PSI, לחבר את המדיד שלך והוא יציג למשל 32 PSI, כלומר המדיד שלך תמיד יראה לך 2 PSI יותר.

 

לגבי הבדיקה שלך, היא בוצעה בצורה לא נכונה, תמיד יש לבדוק באותה התחנה.

הכי טוב, למדוד בבוקר לפני נסיעה בעזרת המדיד את הלחץ אוויר בצמיג, לנסוע לתחנת דלק למדוד שם שוב לחץ אוויר, לבדוק מה ההפרד בין 2 הפעמים ולהוסיף אותו ללחץ שאתה מנפח בתחנת דלק.

קובי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי איזה מדיד מקצועי גרמני משהו איפשהו אני אשתמש בו , דווקא חשבתי שהמכונות שנראות כל כך משכוללות יעשו את העבודה.

אני אבדוק את עניין המשאבות ונקווה שיורידו את לחץ האוויר, הצמיג פשוט נראה מפוצץ באוויר ובגלל זה אני דואג.

תודה לכם

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרו, המשאבות בתחנות הדלק יודעות גם להוציא אוויר ולא רק להכניס במידת הצורך.

בלי קשר, כמה PSI מעל למותר לא יגרום לשום פיצוץ, אולי רק לשחיקה מוגברת.

רשומות על הצמיג מגבלות. בדר"כ מדובר עד 50PSI בעומס של 2 טון או משהו בסגנון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכתב חן ג. וצדק: עדיף לחץ גבוה מנמוך. זה טוב לצריכת הדלק, זה טוב בתנאים מסויימים לשיפור האחיזה ולהארכת חיי הצמיג.

אצלי באופן קבוע הצמיגים מנופחים בלחץ המקסימלי של הרכב, ואם הם אינם קרים אז אני מוסיף על זה עוד כ-2 PSI. בינתיים מעולם לא התפוצץ לי אף צמיג.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4147 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...