Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קשה לי עם החניות.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,קודם כל אני בן 18 ועברתי לפני איזה חודש טסט..

אני לא מצליח לחנות גם חנייה במקביל וגם חניה של ניצב... קיצר לא הולך לי כלום..

כל פעם שאני נוסע באוטו אני חוזר לבית מבואס רצח

 

יש טיפים או משהו ?

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תרגול, תרגול ושוב תרגול.

בסוף תשלוט באמנות החניה.

ודרך אגב, איך עברת טסט אם אתה לא מצליח לעשות חניה כמו שצריך?

 

באוטו של המורה נהיגה הלך לי מעולה החניות...

 

ולזה ששאל אני מרעננה..

פורסם

קודם כל יפה שאתה מודע לבעיה, דבר ראשון אין לך מה להלחץ זה יגיע עם הזמן, אני מודה גם לי לקח המון זמן ללמוד לעשות חנייה במקביל, מה לעשות שמה שמענין בשעורי נהיגה זה רק לעבור טסט ולא מעבר לזה.

דבר שני תעשה כמו שהציעו אתה יכול ללכת למגרש סגור ולהתאמן אני בטוח שעם הזמן והנסיון אתה תדע להחנות כמו שצריך, אתה סה"כ נוהג חודש.

שיהיה המון בהצלחה

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

לי נתנו להכניס רכב לחניון של הבניין אחרי חודשיים של רישיון. זה נגמר בנגיעה ברכב של השכן ובאבא שצועק. מאז אני לא נכנס לחניה בניצב עם הפנים אלא רק ברוורס. הקטע המצחיק זה שאחרי תקופה הורים שלי אימצו את השיטה שלי.

ממליץ לך (אם עד עכשיו לא ניסית) לחנות רוורס בחניות בניצב. הרבה יותר קל. כשמראות הצד מכוונות הן עושות עבודה מצוינת והסבירות שתיכנס ברכבים ביניהם אתה חונה היא אפסית.

חניה במקביל אני ממליץ פשוט לתרגל.

אחת השיטות זה לסוע עם חבר ולתת לו לכוון אותך. בכל שלב בכיוון תבין לבד איפה אתה נמצא וכמה בעצם הוא הציע שתיכנס וכו׳ וכו׳ ופשוט על פי זה ללמוד את המידות של האוטו

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

מכיר את הבעיה.

 

את הפתרון אפשר למצוא במראה פנורמית (חצי ירח) שאתה מלביש את המראה הימנית ומכוון אותה כלפי המדרכה. בעת כניסתך לחנייה ברוורס, תוכל לראות את היחס בין הגלגלים שלך למדרכה

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

לא לא לא!!! בלי מראה פנורמית! זה מאוד לא בטיחותי ומסוכן וחיפוש הכי קצר יעלה לך שנים של דיונים והסברים לשאלה למה לא מראה פנורמית.

 

לפותח הנושא, עברת טסט לפני איזה חודש? אתה לא נוסע עם מלווה שיכוון אותך ויעזור לך? בשביל זה יש מלווה.

פורסם
לא לא לא!!! בלי מראה פנורמית! זה מאוד לא בטיחותי ומסוכן וחיפוש הכי קצר יעלה לך שנים של דיונים והסברים לשאלה למה לא מראה פנורמית.

 

לפותח הנושא, עברת טסט לפני איזה חודש? אתה לא נוסע עם מלווה שיכוון אותך ויעזור לך? בשביל זה יש מלווה.

 

לא מראה פנורמית בפנים הרכב אלא בצד ימין של הרכב על המראה הקיימת, שזו תהיה מופנית כלפי הדופן של הרכב מול המדרכה.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

לפעמים שיעור נוסף עם המורה שלך על הרכב שלך, ישפר את המצב ואת הבטחון במה שאתה עושה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אתה יכול להתאמן מדי פעם, לא צריך להגזים. עם הזמן תלמד יותר את גבולות האוטו ויהיה לך קל יותר. אם משעמם לך אתה יכול לצאת החוצה ולהתאמן ברחוב. אולי תמצא את עצמך בצינור עם הכותרת "גבר מנסה לחנות במשך שעה ולא מצליח" :)

 

בטסט לא ממש חונים כמו שצריך, שומרים שם על 40 ס"מ מהגלגל הקדמי כחוק, זו לא ממש חניה טובה.

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם
לא מראה פנורמית בפנים הרכב אלא בצד ימין של הרכב על המראה הקיימת, שזו תהיה מופנית כלפי הדופן של הרכב מול המדרכה.

 

כזאת

 

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=298266&stc=1&d=1343134672

untitled.JPG

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
תרגול, תרגול ושוב תרגול.

בסוף תשלוט באמנות החניה.

ודרך אגב, איך עברת טסט אם אתה לא מצליח לעשות חניה כמו שצריך?

 

מה שהוא אמר... :D

 

בתכלס אתה לא ממש צריך מראה פנורמית..

 

 

לומדים עם הזמן, ועם התרגול

 

את גודל הרכב כמה "בלוקים" אתה צריך.

 

רדיוס סיבוב ביחס לכיוון מראות והכל מסודר.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם

המראות האלו זה דבר ממש לא גברי לדעתי.

לפעמים אני רואה אוטו ספורט \ פוזה כלשהו מושקע למשעי, אבל עם מראות תותבות כאלה. פשוט מוריד מכל העוקץ של העסק.

 

תהיה גבר, תשפיל את עצמך, תלמד לחנות כמו שצריך :)

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה


×
×
  • תוכן חדש...