Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני צריך להיות מחר ב10 בבוקר בבני ברק, אם לדייק ברחוב הירקון.

בד"כ לת"א אני הייתי נוסע ברכב אוכל את הפקקים ומתעצבן.

בגלל שאני לא מכיר את האזור ואין לי כל רצון לנסוע ברכב, חשבתי לקחת רכבת לאחת התחנות בת"א ומשם לקחת אוטובוס למקום היעד.

מישהו מכיר את הסביבה ויודע איך להגיע לרחוב המדובר ובאיזה שעה כדאי לי לצאת מהבית?

 

תודה.

פורסם

די פשוט להגיע לשם.

עולה על כביש החוף ונוסע עד מחלף גלילות.

במחלף גלילות עולה על הגשר ובוחר בנתיבים השמאליים, אלה שהולכים לכיוון כביש 5 ופתח תקווה.

נוסע על כביש 5 עד שאתה מגיע למחלף מורשה ונצמד לנתיב הימני, זו ירידה לכביש 4 לכיוון דרום, "אשדוד".

אחרי משהו כמו 3 ק"מ, במחלף הראשון שתראה (אם המושבות) אתה לוקח ימינה.

נוסע ישר עד שאתה מגיע לקניון איילון.

אני מציע לחנות שם וללכת לרחוב הירקון ברגל בגלל שרח' הירקון הוא רחוב עמוס, צפוף ובעל מצוקת חנייה.

 

אם תחליט לנסוע ברכבת - תחנת הרכבת בני ברק נמצאת אפילו לא 7 דקות הליכה מרחוב הירקון, אולי שווה להגיע ככה.

סימנתי לך במפה איפה נמצאת תחנת הרכבת, קניון איילון ורחוב הירקון.

 

איתמר.

Untitled.jpg

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
שלום,

 

אני צריך להיות מחר ב10 בבוקר בבני ברק, אם לדייק ברחוב הירקון.

בד"כ לת"א אני הייתי נוסע ברכב אוכל את הפקקים ומתעצבן.

בגלל שאני לא מכיר את האזור ואין לי כל רצון לנסוע ברכב, חשבתי לקחת רכבת לאחת התחנות בת"א ומשם לקחת אוטובוס למקום היעד.

מישהו מכיר את הסביבה ויודע איך להגיע לרחוב המדובר ובאיזה שעה כדאי לי לצאת מהבית?

 

תודה.

רכבת עד תל אביב ואחר כך רכבת לכיוון צפון יורד בתחנת בני ברק..משם מונית ספיישל יקחו לך 25 ש"ח בערך (זה 3 דק נסיעה)

זמן משוער ליציאה מחיפה?לדעתי 8:30 להיות ברכבת בת גלים

ב. לגבי נסיעה ברכב יציאה מחיפה בשעה 8:15 צפויים קצת פקקים ע"י נתניה כרבע שעה עד 25 דק'

כמובן נסיעה מכיוון חיפה דרך אגד הישן לכיוון קיסריה אחר כך ממשיך ישר עד מחלף הכפר הירוק עולה בו ימינה וממשיך עם הרמזורים רק ישר..עד שאתה מגיע לא"ת בני ברק.ברגע שאתה מגיע לתי. זה רחוב הירקון.אם תצטרך עזרה אני בנייד

כמובן שאני הייתי בוחר בנהיגה ברכב מכל הסיבות כמו כן הים של חיפה על הכביש מרגיע אותי בטירוף...

פורסם

לפי מה שאני רואה באמת ניתן להחנות את הרכב בקניון איילון וללכת ברגל ליעד, המרחק בערך ק"מ.

את הניווט אני יעשה בעזרת וייז.

 

תודה חברים.

×
×
  • תוכן חדש...