Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דייהו נובירה שנת 2000 הרכב מקרטע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי אבדוק גם את הכיוון הזה,תודה גבר

פורסם

תתחיל מלהחליף מצתים+סט חוטי הצתה איכותי של BERO /חוטים מקוריים של הרכב (בשום אופן לא BS (ביתן ספרק).

חזור לדווח מה קורה עם הרכב.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אז ככה בדקתי את מה שמאור הציע,יש ניצוץ שיוצא מהמפלג עד הקצה של החוט,כך בין כל ה-4.

וכאשר אני מוציא כל חוט וחוט מהפלאג אז יש שינוי בעבודה של המנוע.

אני יבדוק גם מה שקולאוטי הציע ואעדכן,

עכשיו חזרתי ממשמרת מהעבודה ורציתי פשוט להצית את האוטו:evil:,כשאני נותן גז האוטו נחנק ונכבה אם לוחצים בעדינות על הדוושה אז לאט לאט עולים הטורים עד למצב יציב,אך ברגע שמשלבים הילוך הקרטוע מתחיל עד כיבוי.וגם בעליה אם לא עולים בתנופה אז האוטו ממש מקרטע עד כדי כיבוי.

פורסם

אז ממה שניתן להסיק בעצם זה ברגע שאתה משלב הילוך ויוצא מהניוטרל הטורים ממש צונחים למטה. אני מניח שזה מה שייקרה גם בהפעלת המזגן לדוגמא. אני הייתי הולך אם כך על האופצייה האחרונה שניתן לבצע עצמאית שזה ניקוי המצערת ומנוע הצעדים כמו שהצעת מלכתחילה ואם זה לא יעזור אז לחבר את הרכב לסורק תקלות.

פורסם

דווקא בתחילת הטיפול ניקיתי את המצערת,פירקתי גם את מנוע צעדים וניקיתי אותו,עשיתי איפוס למחשב ע"י הוצאת מינוס ולחיצה על הברקס כעשר שניות.

כשיהיה לי קצת יותר זמן אחליף פלגים וחוטי הצתה ואעדכן.

פורסם
דווקא בתחילת הטיפול ניקיתי את המצערת,פירקתי גם את מנוע צעדים וניקיתי אותו,עשיתי איפוס למחשב ע"י הוצאת מינוס ולחיצה על הברקס כעשר שניות.

כשיהיה לי קצת יותר זמן אחליף פלגים וחוטי הצתה ואעדכן.

לפני שאתה מחליף חוטי הצתה תבדוק את ההתנגדות שלהם אם אתה יכול זה עניין של דקה וחצי אם יש לך וולטר מטר כי אם החוטים טובים חבל על הכסף.

פורסם

אז אחרי סופ"ש מהנה באילת התפניתי לבדוק את העגלה,החלפתי פלאגים,

ו..... העגלה נוסעת כמו מרצדס:-):-):-)

בהזדמנות זאת אני מודה לכל חברי הפורום שעזרו לי

ומאור 30 יצאת צדיק...

פורסם
אז אחרי סופ"ש מהנה באילת התפניתי לבדוק את העגלה,החלפתי פלאגים,

ו..... העגלה נוסעת כמו מרצדס:-):-):-)

בהזדמנות זאת אני מודה לכל חברי הפורום שעזרו לי

ומאור 30 יצאת צדיק...

תודה שי...:)

אני שמח שהכל היסתדר.

פורסם
תתחיל מלהחליף מצתים+סט חוטי הצתה איכותי של BERO /חוטים מקוריים של הרכב (בשום אופן לא BS (ביתן ספרק).

חזור לדווח מה קורה עם הרכב.

מי יודע איפה אפשר להשיג חוטי הצתה הנ"ל באיזור רחובות ומה מחירם?

×
×
  • תוכן חדש...