Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5111 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שזוכר את השרשור הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=433136

 

רציתי להגיב בשרשור אבל הוא ננעל.

 

 

אז ככה,

 

קראו לי לדבר עם הבוחן,אמרתי לו את כל מה שקרה עם התאונה, הוא אמר לי שהוא הולך לשלול לי את הרישיון ל60 יום ולא 90.

שאלתי את הבוחן למה הוא הולך לשלול לי והוא אמר לי בגלל נהיגה רשלנית,סיפרתי לו שהייתי יכול לקבל שליטה בזמן ההחלקה אבל היה רכב ממול אז אמרתי לו שעדיף שאני יפגע ולא הבן אדם שנמצא מולי,דיברתי איתו עוד קצת על איך ומה שקרה והוא הראה לי תמונות,ביקשתי את הדו"ח בוחן כמו שרשמו לי בשרשור אבל הוא לא הסכים,הוא אמר שאחרי המשפט אני יוכל לראות אותו.

 

אחריי כמה זמן הוא אמר לי שיש לי שימוע אצל קצין.

הגעתי לקצין שלהם סיפרתי לו מה שקרה לי בתאונה,הוא אמר לי שהוא הולך לשלול לי את הרישיון ל60 יום והתחיל לשאול אותי איך אני יסתדר בלי רכב, אמרתי לו תשמע מצד אחד אני לא רוצה לנהוג כי עדיין יש לי טראומה מהתאונה ומצד שני יהיה לי קשה בלי רכב.

 

הוא אמר לי טוב אני צריך שתחתום לי כאן ולא הראה לי מה כתוב,אמרתי לו תראה לי מה כתוב ואני יחתום הוא אמר פשוט תחתום בלי הרבה שאלות,חתמתי לו והוא אמר לי תגיד אתה יודע על מה חתמת?!, על זה שלא שללתי לך את הרישיון! :lol: :lol: :lol:

 

אבל עדיין יש לי משפט עוד כמה חודשים....

 

 

 

מה עכשיו כדאי לעשות?

כבר לחפש עורך דין או לחכות ולהתחיל את הכאב ראש אחרי שישלחו לי זימון למשפט?(אני עדיין נהג חדש :-()

תודה לכל העוזרים!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עכשיו לעוד נושא,מכרתי את הרכב שלי ב1500 שקל היה שווה למכור במחיר הזה?(גיר ומנוע תקינים):

 

9299463.JPG

 

6027050.JPG

 

6226382.JPG

 

8026355.JPG

 

8206068.JPG

 

8260436.JPG

פורסם

יופי

 

תמתין לקבלת זימון למשפט .

 

ברור שהבוחן לא קבע את מהירותך כ130 קמ"ש !! כי אחרת היית הולך היום ברגל עקב הפסילה.

 

במצב הנוכחי אתה טרם זקוק לעו"ד.

 

מיד עם קבלת כתב האישום תפנה לקבל את חומר החקירה.

 

אז תחזור לכאן להמשך ייעוץ. + הטכניקה לדחיית הדיונים עד למועד בו לא תהיה עוד נהג חדש

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

להתחיל לקרוא על מה אתה חותם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מה עכשיו כדאי לעשות?

 

תמלא לוטו ביום ראשון, אני לא זוכר מתי פעם אחרונה שמעתי על מישהו עם כל כך הרבה מזל כמוך.

(ובכסף שתזכה תקנה משהו עם ESP, חמישה כוכבי בטיחות ומנוע אטמוספרי צנום נפח)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
יופי

 

תמתין לקבלת זימון למשפט .

 

ברור שהבוחן לא קבע את מהירותך כ130 קמ"ש !! כי אחרת היית הולך היום ברגל עקב הפסילה.

 

במצב הנוכחי אתה טרם זקוק לעו"ד.

 

מיד עם קבלת כתב האישום תפנה לקבל את חומר החקירה.

 

אז תחזור לכאן להמשך ייעוץ. + הטכניקה לדחיית הדיונים עד למועד בו לא תהיה עוד נהג חדש

 

עוד שנה בדיוק אני לא יהיה נהג חדש,אבל זה לא יעזור כי בזמן התאונה הייתי נהג חדש...

 

 

תמלא לוטו ביום ראשון, אני לא זוכר מתי פעם אחרונה שמעתי על מישהו עם כל כך הרבה מזל כמוך.

(ובכסף שתזכה תקנה משהו עם ESP, חמישה כוכבי בטיחות ומנוע אטמוספרי צנום נפח)

 

קניתי כרטיס גירוד באותו יום,לא זכיתי בכלום(כנראה המזל נגמר).

פורסם

AVIV

 

לפי איך שדברים מתנהלים היום, בעוד חודש תבדוק במשרד הרישוי ותראה שהרכב שלך איכשהוא שוקם והוחזר לכביש עם מערכת סטריאו וג'אנטים מגנזיום "יד ראשונה מרופא מנתח בקבלנות".

 

באמת אני מאוד סקרן לדעת אם באמת יפרקו אותו או שהוא ימצא את הדרך לחזור לכביש בקומבינה כזאת או אחרת

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
ולחשוב שרצית להחזיר את החתיכת פח המרוסקת הזאת לכביש.

 

ראיתי שאין סיכוי שהוא יחזור.

 

קורס נהיגה יעזור בהחלט , אפילו כמה וכמה קטגוריות שונות.

בהצלחה .

 

אני רוצה לעשות קורס נהיגה של שליטה והחלקות,כמה זה עולה בערך קורס כזה?

 

AVIV

 

לפי איך שדברים מתנהלים היום, בעוד חודש תבדוק במשרד הרישוי ותראה שהרכב שלך איכשהוא שוקם והוחזר לכביש עם מערכת סטריאו וג'אנטים מגנזיום "יד ראשונה מרופא מנתח בקבלנות".

 

באמת אני מאוד סקרן לדעת אם באמת יפרקו אותו או שהוא ימצא את הדרך לחזור לכביש בקומבינה כזאת או אחרת

 

אני לא יודע,מכרתי אותו לאיזה ערבי שנמצא בלוד ב1500 שקל.

פורסם

ערבי בלוד?

הרכב כבר בנסיעה :lol:

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

קודם כל תקרא חדשות ותראה מה קרה לשני קצינים שהתהפכו בכביש 4 בשבוע האחרון - יצאת ממש בזול.

שנית היית יכול למכור את החלקים לפירוקיה בקצת יותר מנפרד + למכור למגריטת מתכות.

 

אם הרכב היה בן 20 היית גם מקבל מהמדינה 3000 ש"ח עבור גריטה.

פורסם

שלום לך, ראשית אני רוצה להצטרף לאיחולי המזל טוב על כך שיצאת בריא ושלם ושאתה כאן איתנו לספר זאת.

אני זוכר שאמרת שאתה קשור לרכב ושאלת אם לתקן אותו ולהחזירו לכביש. אני מאוד מקווה שלא יחזירו את הערימת ברזל הזו לכביש. רק בכדי להבין איזה טעות גדולה ומרה זה יכול היה להיות אתה מתבקש לצפות בסירטון הבא.

 

אחרי הצפייה בסרט אני רוצה שתשאל את עצמך, האם עדיין היית רוצה להחזירו לכביש ולקחת מישהו מבני משפחתך בו?

רק בריאות.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

סירטון מצוין,בהחלט מסביר טוב על רכב שעבר פגיעה בשאסי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
קודם כל תקרא חדשות ותראה מה קרה לשני קצינים שהתהפכו בכביש 4 בשבוע האחרון - יצאת ממש בזול.

שנית היית יכול למכור את החלקים לפירוקיה בקצת יותר מנפרד + למכור למגריטת מתכות.

 

אם הרכב היה בן 20 היית גם מקבל מהמדינה 3000 ש"ח עבור גריטה.

 

אין לי זמן וכאב ראש לפירוקיה בגלל זה מכרתי לו.

כן שמעתי על התוכנית גריטה,אבל הרכב רק בן 17...

 

שלום לך, ראשית אני רוצה להצטרף לאיחולי המזל טוב על כך שיצאת בריא ושלם ושאתה כאן איתנו לספר זאת.

אני זוכר שאמרת שאתה קשור לרכב ושאלת אם לתקן אותו ולהחזירו לכביש. אני מאוד מקווה שלא יחזירו את הערימת ברזל הזו לכביש. רק בכדי להבין איזה טעות גדולה ומרה זה יכול היה להיות אתה מתבקש לצפות בסירטון הבא.

 

אחרי הצפייה בסרט אני רוצה שתשאל את עצמך, האם עדיין היית רוצה להחזירו לכביש ולקחת מישהו מבני משפחתך בו?

רק בריאות.

 

כן אני יודע,אמרתי את זה גם לקצין משטרה שאני לא הולך להחזיר את הרכב לכביש רק מסיבה אחת שאני לא רוצה לדעת מה יקרה בתאונה הבאה של הרכב...

פורסם
עוד שנה בדיוק אני לא יהיה נהג חדש,אבל זה לא יעזור כי בזמן התאונה הייתי נהג חדש...

 

 

 

 

קניתי כרטיס גירוד באותו יום,לא זכיתי בכלום(כנראה המזל נגמר).

 

תקשיב טוב!! :shock:

 

עשה מה שאני אומר לך בדיוק ואז תצא גם מנושא של נהג חדש!!

 

רוצה ללמוד כבר עכשיו תעשה חיפוש בפורום בהודעות שלי בקשר לנהג חדש ותמצא

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...