Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5110 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תקשיב טוב!! :shock:

 

עשה מה שאני אומר לך בדיוק ואז תצא גם מנושא של נהג חדש!!

 

רוצה ללמוד כבר עכשיו תעשה חיפוש בפורום בהודעות שלי בקשר לנהג חדש ותמצא

 

לא מצאתי...

אתה יכול לרשום פה קישורים?

פורסם
תקשיב טוב!!

 

עשה מה שאני אומר לך בדיוק ואז תצא גם מנושא של נהג חדש!!

 

רוצה ללמוד כבר עכשיו תעשה חיפוש בפורום בהודעות שלי בקשר לנהג חדש ותמצא

מה שמפליא, שהדרך הזו עובדת כל פעם מחדש.. באיזשהו מקום לאור הכרותי עם מערכת המשפט, אני מאמין שישנה מודעת לסחבת הזו, השאלה היא למה לא בוחרים לשפוט לפי המצב שבו היית בשעת העבירה אלא לפי המצב שלך כיום? להבדיל כמובן מהרבה עבירות אחרות שבהן התנהגותך נשפטת לפי איך שפעלת בעת התרחשות המאורע.
פורסם

 

מה שמפליא, שהדרך הזו עובדת כל פעם מחדש.. באיזשהו מקום לאור הכרותי עם מערכת המשפט, אני מאמין שישנה מודעת לסחבת הזו, השאלה היא למה לא בוחרים לשפוט לפי המצב שבו היית בשעת העבירה אלא לפי המצב שלך כיום? להבדיל כמובן מהרבה עבירות אחרות שבהן התנהגותך נשפטת לפי איך שפעלת בעת התרחשות המאורע.

 

אההההה עכשיו אני מבין!!!!!!!!!!!!!!!!!

ישה אתה גאון!!!

 

זאת אומרת בתור התחלה אני מחכה לזימון למשפט,בוא נגיד שהזימון למשפט הוא ב31.12.12 , אני פשוט מתקשר לבטל אותו ב1.12.12 ואומר שיקבעו לי תאריך חדש?

פורסם

עליך כמובן לתת סיבה טובה כמו מילואים חו"ל וכו' , ואפשר לבקש זאת גם שהועיים לפני לא מריך חודש מראש, או חולה לא עלינו אבל אז אתה מודיע יומיומיים לפני וצריך להיות מגובה גם בפתק מחלה.

 

ולגבי הגאונות זה נכון :lol:, אבל הרעיון הוא של עורכי הדין המלומדים ואין לי עליו שום זכויות יוצרים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...