Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5112 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

איזה סיריון הייתם קונים-

סיריון 2008, כשלמעשה תאריך העלייה לכביש שלה הוא יולי 2007 ויש לה 2 כריות אויר עם 61,000 ק״מ

או סיריון 2009 (יולי 2009) עם 76,000 ק״מ

שני הרכבים היו קודם בהשכרה/ליסינג ועכשיו נמכרים מאנשים פרטיים

לטענתם בשני המקרים מדובר בנהג יחיד ביד הראשונה.

המחיר הוא סביב 50,000 ש״ח, כאשר זה מ2009 יותר זול.

 

או שבכלל אתם ממליצים לעשות מאמץ קטן ולקנות פיקנטו חדשה....

תודה לעונים

פורסם

פיקנטו חדשה זה "כולה" 15K ש"ח יותר ולפי דעתי שווה רק בשביל השקט הנפשי של 3 שנים אחריות (במידה וגודל הרכב מתאים לך).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

קודם תנסה לברר למה ה2009 זולה יותר אולי תאונה אולי משהו אחר.

דבר שני מבחינת רכב הם אותו הדבר תעשה את החישובים שלך כמה אתה נוסע אם אתה נוסע הרבה עדיף לך את 2007 כי יש לה פחות קילומטר ויותר שנים בהתחשב בזה שהיא שמורה, הרכב הוא רכב מעולה והוא מגלה אמינות אם לא מתעללים בו

פורסם
פיקנטו חדשה זה "כולה" 15K ש"ח יותר ולפי דעתי שווה רק בשביל השקט הנפשי של 3 שנים אחריות (במידה וגודל הרכב מתאים לך).

 

קיה נותנת 7 שנות אחריות.

 

אם יש לך את התקציב, אז לכי על הפיקנטו.

פורסם

הנתונים שנתת הם נתונים יבשים והם לא שווים הרבה. אולי לרכב מ-2009 יש מנוע גמור? גיר שבור? חלודה בגג?

אבל בהנחה ושני הרכבים במצב זהה, הייתי הולך על החדש יותר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

את הרכב מ 2009 עדיין לא ראיתי, כמובן שיש חשש כזה.

כהדיוט, הדברים שציינת אמורים להתגלות בבדיקה, לא ?

כמובן שאקח כל רכב משומש לבדיקה במכון לפני קניית רכב משומש.

פורסם

המחיר של ה-2009 חשוד, תבדוק אם הרכב אינו עבר תאונה.

בתקופה שאני חיפשתי רכב היה סוחר שהציע יונדאי גטס 2008 ב-28 אלף ש"ח - הרכב עבר תאונה וחצי מהפח ברכב הוחלף והדלת בקושי נסגרה/נפתחה + שלדה ניזוקה.

פורסם

לפי תאור המודעה הרכב נקי מתאונות, דיברתי איתו והוא אמר שיש רק שפשופי חנייה.

כמובן שיש לבדוק את זה בבדיקה מסודרת.

 

חשבתי שהמחיר נמוך בגלל הקילומטרז׳ הגבוה.

×
×
  • תוכן חדש...