Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי נוראה של תקלה במנוע (נורה צהובה) דולקת , ופתאום באמצע נסיעה נדלקת הנורה שמראה כאילו האוטו מחליק ונדלקת נורה שכתוב ASC OFF ואז המערכת מנטרלת לי את הדוושת גז כאילו אני יככול ללחוץ קיק והטורים והכל לא מגיב לדוושת הגז בלבד , הייתי במוסך לא מורשה (מוסך של חבררים שלנו) בדקו לי דרך המחשב אמרו לי שיש בעיה של הטורבו שהוא עובד על לחץ נמוך , ניסו לסדר את זה על ידי החלפת צינורית של הואקום , לא עזר . נדלק שוב תוך כדי נסיעה החליפו עוד צינור של הואקום של הטורבו שהיה מקופצ'אץ' כזה , לא עזר .

 

זה נדלק באמצע נסיעה עוצרים את האוטו מכבים אותו מניעים ונשארת רק הנורה של המנוע ואחרי כמה זמן של נסיעה נדלקות שוב פעם הנורות ומנטרלות את הגז .

 

עכשיו נדלק לי עוד פעם מה זה יכול להיות ? אם יש פה מישהו מבין ?

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
יש לי נוראה של תקלה במנוע (נורה צהובה) דולקת , ופתאום באמצע נסיעה נדלקת הנורה שמראה כאילו האוטו מחליק ונדלקת נורה שכתוב ASC OFF ואז המערכת מנטרלת לי את הדוושת גז כאילו אני יככול ללחוץ קיק והטורים והכל לא מגיב לדוושת הגז בלבד , הייתי במוסך לא מורשה (מוסך של חבררים שלנו) בדקו לי דרך המחשב אמרו לי שיש בעיה של הטורבו שהוא עובד על לחץ נמוך , ניסו לסדר את זה על ידי החלפת צינורית של הואקום , לא עזר . נדלק שוב תוך כדי נסיעה החליפו עוד צינור של הואקום של הטורבו שהיה מקופצ'אץ' כזה , לא עזר .

 

זה נדלק באמצע נסיעה עוצרים את האוטו מכבים אותו מניעים ונשארת רק הנורה של המנוע ואחרי כמה זמן של נסיעה נדלקות שוב פעם הנורות ומנטרלות את הגז .

 

עכשיו נדלק לי עוד פעם מה זה יכול להיות ? אם יש פה מישהו מבין ?

האם יש למשהו פתרון לבעיה זו

פורסם

החלפתי את חיישן דוושת תאוצה אך עדיין הבעיה קיימת. מוסך מורשה טוען שהיות והרכב נסע הרבה בעיר צריך לעשות ניקוי פיח לטענתו "כמו שברכב בנזין בזמנו היה ניקוי קרבורטור" התקלה מופיע רק שהרכב חם ורק כשהמנוע מתאמץ ולעיתים מאמץ קל בלבד בהילוך חמישי. לגרום לתקלה לקרות בהילוך רביעי צריך למשוך את ההילוך עד 4000 סל"ד.

עוד אם אני אנתק פיזית את הסונולואיד של ה EGR ואניע את המנוע זו תהיה בדיוק התופעה

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
החלפתי את חיישן דוושת תאוצה אך עדיין הבעיה קיימת. מוסך מורשה טוען שהיות והרכב נסע הרבה בעיר צריך לעשות ניקוי פיח לטענתו "כמו שברכב בנזין בזמנו היה ניקוי קרבורטור" התקלה מופיע רק שהרכב חם ורק כשהמנוע מתאמץ ולעיתים מאמץ קל בלבד בהילוך חמישי. לגרום לתקלה לקרות בהילוך רביעי צריך למשוך את ההילוך עד 4000 סל"ד.

עוד אם אני אנתק פיזית את הסונולואיד של ה EGR ואניע את המנוע זו תהיה בדיוק התופעה

טוב הבעיה נפתרה במוסך פאר בפתח תקווה.הסיבה היתה לא סתם פיח בסעפת יניקה אלא פיח עבה עד כדי ליטר פיח שיצא מהסעפת עבודה רבה של פירוק והרכבה אך שווה כל התופעות השליליות כולל.בעיות בגיר נעלמו.

×
×
  • תוכן חדש...