Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקשרתי היום למוסך רון המזכירה שלו ענתה ולקחה פרטים ממני זה היה ב10 בבוקר עד עכשיו לא חזרו אליי

 

ולגבי מי ששאל הרכב הוא גיר ידני.

 

הסיבה שסתם זרקתי הצעת מחיר של 13 אלף היא כי לא נשארתי לבדוק מה זה כולל כי אין לי תקציב אפילו לחצי מזה

פשוט המנהל שירות ניגש אליי ואמר לי שזה בסביבות המחיר הזה.

יאמר לזכותם שהם לא לקחו כסף עבור הבדיקה

 

בכל מקרה שלחו לי הודעה פה בפורום עם מספר טלפון של מישהו זול אני אנסה מחר או ביום ראשון.

על השם משתמש הזה יש כ4 אנשים שונים ו4 מכוניות שונות.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האם הרכב התחמם והמשכת בנסיעה למרות שהמד-חום כבר בקו האדום ?

אם כן, אז נכון זה יקר, אך עדיין לא מחיר הזוי של 13,000ש"ח.

 

אם הרכב לא התחמם ורק צריך להחליף אטם אז במקרה כזה המחיר הוא ממש נמוך.

 

בשני המקרים - הייתי ממליץ לך לעשות את זה במוסך רון - ראש מנוע זה דבר קריטי וכדאי שמישהו מומחה יבצע זאת.

פורסם

מחיר הזוי לחלוטין. (מן הסתם ממוסך היבואן)

 

לפני כשנתיים עשיתי טיפול רציני מאוד לרכב של אישתי שכלל ראש(י) מנוע ועוד מספר דברים לא זולים והמחיר היה 8 אש"ח עם חלפים מקוריים של מרצדס, ואנחנו מדברים פה על מנוע V6. בנוסף, התעניינתי בזמנו בהחלפת המנוע במנוע מיבוא וקיבלתי הצעת מחיר של 14 אש"ח.

 

אני מניח כי מחירי החלפים/עבודה של פולקסוואגן זולים מעט יותר ממרצדס.:wink:

  • ספונסר פורום
פורסם

אני ממליץ לך לחסוך את ה"מתווך" (המוסך) ולפנות ישר למכון שמשפץ ראשי מנוע (שאליו המוסך שולח את הראש מנוע שלך כי הרי אין לו את הציוד לבצע שיפות במוסך).

לביא שיפוץ ראשים הוא אחד מבעלי המקצוע הכי ותיקים ומנוסים בתחום ואני ממליץ בחום לפנות אליו.

אם תגיד שהגעת מהפורום תקבל מחיר מיוחד :wink:

פורסם

הצעת מחיר לרכב שלי : קרייזלר סברינג V6 היא כ10K - (התעניינתי לא מזמן במוסך המרכזי).

לכן המחיר שלך נשמע מעט מופרך.

שיהיה בהצלחה.

Gn'f'R

פורסם
הרכב הוא גולף מנוע 2000 שנת 99 בעלת 424 אלף ק"מ.

היום הייתי במוסך המורשה דרשו ממני סכום של 13.000 שקל חלק מהעובדים אמרו לי שאני יכול לסחוב גם ככה

זה נכון?

 

הרכב יד 2 ומטופל רק בחברה כל השנים חוץ מהבעיה הזו שום דבר לא הוחלף חוץ מהדברים בטיפולים השוטפים.

קבלת מחיר של "לך תתקן במקום אחר רק לא אצלנו".

 

מה הסמפטומים שיש לך ברכב?

פורסם
התקשרתי היום למוסך רון המזכירה שלו ענתה ולקחה פרטים ממני זה היה ב10 בבוקר עד עכשיו לא חזרו אליי

 

ולגבי מי ששאל הרכב הוא גיר ידני.

 

הסיבה שסתם זרקתי הצעת מחיר של 13 אלף היא כי לא נשארתי לבדוק מה זה כולל כי אין לי תקציב אפילו לחצי מזה

פשוט המנהל שירות ניגש אליי ואמר לי שזה בסביבות המחיר הזה.

יאמר לזכותם שהם לא לקחו כסף עבור הבדיקה

 

בכל מקרה שלחו לי הודעה פה בפורום עם מספר טלפון של מישהו זול אני אנסה מחר או ביום ראשון.

אל תדאג - מחיר הבדיקה (13K) כבר מגולם (פי כמה וכמה) ב"הצעת מחיר" שקבלת ... :(

גם לי המחיר הזה נראה הזוי.

אני בכל זאת ממליץ לך לגשת למוסך רון ולשמוע מה יש לו להציע לך (כנראה עמוס שם ובגלל זה לא חזרו אליך).

אפשרות שנייה, שאל גם במוסך "תושייה" (מורשה יבואן), אני בטוח שהחבר'ה שם (מנסיון) קצת יותר רציניים (שתהייה לך עוד אמת מידה קצת יותר רצינית, לגבי מחיר במוסך יבואן).

alfa 156 2.5.

פורסם

בקילומטראז' הייתי שוקל החלפת כל המנוע למנוע מבייוא , כי למרות שזה גולף בכל זאת אחרי 424000 ק"מ למנוע יש בלאי משמעותי, ולא בטוח שכלכלי לשפץ ראש למנוע בנסועה הזאת. (וגם נראה שההפרש בין האופציה אינו גדול אם בכלל)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

היום הייתי במוסך אאודי ולצערי לא משתלם לתקן את הרכב כי מצאו אצלו עוד כמה דברים שאוטוטו הולכים להפסיק לעבוד

קיבלתי הצעה של 7 אלף לתיקון ובעל המוסך אמר שיש לו סיאט לאון שנת 2003 1.8 טורבו אחרי תאונה והוא רוצה שאוסיף לו 10 אלף.

נכון לעכשיו הרכב שלי שם ואני מתפתה לעשות את העסקה הזו.

 

מבחינת הסיאט היא קיבלה מכה בקורה הימנית והוחלפו רדיאטור ,מכסה מנוע, כנף וגאנט ימני, יש לרכב פגיעת שאסי

אבל הוא נראה טוב ויש לו כרגע 135 אלף ק"מ פילטר פתוח וצ'יפ לפי מה שאמרו לי

עשיתי עליו סיבוב ולא נשמעו לי רעשים או קרקושים והרכב נוסע ישר .

 

נראה שהוא תוקן כמו שצריך האם שווה להחליף ? או שזו עסקה לא טובה?

 

הרכב נקנה עי בעל המוסך מסוחר לפני כחמישה חודשים ושיפץ אותו על חשבונו והשיפוץ הסתחחם בשבוע שעבר ואני הראשון שראיתי אותו

על השם משתמש הזה יש כ4 אנשים שונים ו4 מכוניות שונות.

  • ספונסר פורום
פורסם

מצטער שלא חזרו אלייך ,בכל מקרה שלחתי לך הודעה פרטית .

 

לעיניין ההחלפה על הלאון ,תקפוץ על זה מהר לפני שהוא יתחרט כי הרכב שלך במצבו

ערכו קרוב לאפס ,וזה אומר שאתה קונה לאון טורבו 2003 עם שסי ב 10.000 שח .

גם אם הלאון לא במצב מכני הכי טוב זו עדיין עסקה מצויינת .

אל תפספס .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

מחיר לא הגיוני בכלל! 13000 שקל לראש מנוע? בחיים לא חשבתי שאפשר להגיע לכזה מחיר גבוה, עם קמ״ כזה אין אפילו מה לחשוב על לשפץ ראש, לדעתי אם אתה רוצה להשקיע עדיף שתחליף מנוע מייבוא ולא מפרוק מקומי,

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם
מצטער שלא חזרו אלייך ,בכל מקרה שלחתי לך הודעה פרטית .

 

לעיניין ההחלפה על הלאון ,תקפוץ על זה מהר לפני שהוא יתחרט כי הרכב שלך במצבו

ערכו קרוב לאפס ,וזה אומר שאתה קונה לאון טורבו 2003 עם שסי ב 10.000 שח .

גם אם הלאון לא במצב מכני הכי טוב זו עדיין עסקה מצויינת .

אל תפספס .

 

מה הבעיה לפרסם את המחיר על גבי הפורום? :roll:

פורסם

לעניות דעתי אם המוסכניק מציע 10 אלף (מחיר רצפה לכל הדעות) זה אומר אחד מהשניים:

או שהגולף עם תיקון קל שלא יעלה לו הרבה ולכן יקבל עליה מחיר סביר במכירה (לא סביר כי האוטו נסע לסין וחזר 4 פעמים)

או שהלאון מורכבת משתי איביזות ואלתיאה והוא מת להתפטר ממנה

כשיש ספק - אין ספק, אף אחד לא מחלק ארוחות חינם וסנטה לא מגיע בליל כל הקדושים

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר


×
×
  • תוכן חדש...