Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5120 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיע זמן לעשות טיפול 10,000 ללנטיס שלנו, במורשה "הבירה" בירושלים ביקשו קרוב לאלפיים ש"ח עבור החלפת שמן מנוע, שמן גיר, שמן בלמים,שמן הגה כוח ופילטר שמן..נראה לי מחיר מאוד מוגזם...

 

מה כדאי לעשות? אני מעדיף שמנים מקוריים ולא אחרים! מבקש המלצה למוסך בירושלים

 

האם אני יכול לקנות את השמנים המקוריים וללכת אח"כ למוסך רק בשביל שינקז ויחליף?

פורסם

אין דבר כזה שמנים מקוריים. יש שמן שמומלץ ע״י היצרן ויש שמנים תואמים.

יש פה שרשור על בחור שטיפל במאזדה3 שלו והתפתח פה דיון על זה שהשמנים במוסכים מורשים יקרים מאוד.

בלנטיס שלי אני מטפל אצל בני דודינו בנצרת. בנובמבר יצא לי 900 שקל טיפול גדול+גומיות+צירייה+טיימינג+העברת טסט.

 

קשה לענות על השאלה לגבי הבאת השמנים. תתאם עם המוסך, שלא יעשו לך קטע.

פורסם

אחי מהנדס מכונות ומנהל אגף טכני באחת מיצרניות התרופות הגדולות בעולם שפועלות בישראל. הוא פיקח על התהליך, מטפל בשני הרכבים שלו שם בעצמו כבר חמש שנים. אין לי מושג מה היצרן של השמן אבל זה אחלה של מוסך שאני מטופל בו כבר 20000. עד עכשיו טפו טפו טפו

 

לטעמי אין טעם לשלם מחיר מופקע עבור שמן ועבודה רק בגלל שעל החשבונית למעלה יהיה לוגו של מאזדה. אבל זה לשיקולך.

 

 

ריח לאוטו לא היה, אבל קיבלתי קפה וכנאפה על חשבון הבית.

פורסם

כל החלקים שהזכרת לא אמורים לעבור את ה-300 ש"ח. תעשה את החשבון הכלכלי עם עצמך. ובקשר לבני דודים, אם מצאת אחד טוב אתה על הגל כי יש בניהם שיודעים לעבוד ואני יכול לומר לך מניסיון כי אני עושה הכל לבד ולמדתי את התחום רק מהם. :)

×
×
  • תוכן חדש...