Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אני אמור לעשות במצב כזה ! ???...

לא הצלחתי למצוא שרשרת חלופית , המוסך הציע לי לעשות הלחמה לשרשרת...

 

 

מישהו נתקל בבעיה הזאת לפני? ויכול לייעץ לי?

תודה רבה

פורסם

לרכוש קיט חדש במוסך מורשה או לחפש באייבי.

לדוגמא בלבד.

http://www.ebay.com/itm/MAZDA-6-2-3L-04-05-06-07-TIMING-CHAIN-KIT-WATER-PUMP-/170628460413?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item27ba3faf7d&vxp=mtr

 

באיזה מוסך נאמר לך שאולי כדאי לשקול להלחים את השרשרת ?

איזה כייף לי :)

פורסם

מה לגבי השסתומים לא נפגעו כתוצאה מקריעת השרשרת?

 

לא שמעתי על הלחמה לשרשרת זה נשמע ממש לא אמין, תקנה שרשרת חדשה ומקורית.

פורסם

להלחים שרשרת דבר הזוי ביותר מסוכן וחאפרי, אל תתקרב

מה הממצאים אחרי מקרה כזה לראש?

עדיף מקורי ובטוח שתמצא באחד המוסכים של היבואן. זה רכיב שמחזיק הרבה מאוד קילומטרים באחזקה נורמלית

יש 3 סוגי אנשים אלה שיודעים חשבון ואלה שלא

פורסם

תתחיל בזה שתחליף מוסך! דבר שני בדברים כאלה שמים אך ורק מקורי, אז אין לך מה לחפש חליפית, אני לא מבין למה כל החסכנות הזאת הרי לא מדובר ברכב של 5000 שקל, מקווה בשבילך שלא היה מפגש של השסתומים עם הבוכנות.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם
איך מגיע מצב ששרשרת נקרעת?

 

אפשר לדעת כמה ק"מ עבר הרכב?

 

 

ממש לא הרבה אני גם מופתע מהקרע. 120 אלף

פורסם
להלחים שרשרת דבר הזוי ביותר מסוכן וחאפרי, אל תתקרב

מה הממצאים אחרי מקרה כזה לראש?

עדיף מקורי ובטוח שתמצא באחד המוסכים של היבואן. זה רכיב שמחזיק הרבה מאוד קילומטרים באחזקה נורמלית

 

 

גם לי זה נשמע עבודה חאפרית אני אחליף,

במזל לא קרה שומדבר לשסטומים וגם לא ראש מנוע

אבל המון שמן התחיל להשפריץ החוצה והפך לשחור מהחום

יצא קצת עשן וזה מה שהלחיץ אותי... חוץ מטיפולים שוטפים לא התעסקי בתחזוקה שלו

×
×
  • תוכן חדש...