Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפרום,

אני רוצה לקנות מערכת לרכב שלי עכשיו אני קצת מתלבט ורוצה את היעוץ שלכם עכשיו המערכת לא צריכה להיות ברמה מאוד גבוהה אני פשוט רוצה ללמוד איך להכין תיבה לסאב להעביר חיוט ברכב וכל שאר הדברים.

אז ככה זה בערך מה שאני רוצה/מתלבט(לא מבין הרבה במערכות).

 

Hu

Pioneer DEH2350UB פיוניר סביבות 420 שח

מוכן להמלצות אחרות סביב המחיר הזה בערך

 

קומפוננט בגלל שאני רואה הרבה המלצות אני ילך על הTempo 6 Morel

 

עכשיו הבעיה הגדולה מגבר יש מלא לא יודע על איזה ללכת(חשוב שיהיה איכותי וחזק מחיר סביר)

LANZAR VIBE426 מחיר 1000

LANZAR MXA422 מחיר 900

BOSS D250.4 מחיר 1000

MAC AUDIO Z4200 מחיר 900

JBL GTO1004 מחיר 970

B52 ZL4240 מחיר 870

יש אפשרות גם ליד שניה הבעיה אני לא יודע איך לדעת אם המגבר תקין (אזור באר שבע והסביבה)

 

סאב (אני יודע שלא איכותי אבל זה רק כדי ללמוד בהמשך אולי נשקיע במשהו יותר רציני)

סאב וופר ‏12 ‏אינטש TSW308D2 Pioneer פיוניר

 

 

חיוט בדקתי באיבי(אם יש משהו יותר טוב תציעו)

AKF2 Absolute KIT 2 AWG Amplifier Installation Kit +RCA הכי זול שראיתי (אם משהו רוצה קישור אני יתן לו)

4 GAUGE AMPLIFIER INSTALLATION KIT 2000 WATT AMP WIRING

יוצא סביבות ה40 דולר איזה מהם כדי.

 

זהו סה"כ תודה רבה לכל מי שמגיב לטוב או לרע

×
×
  • תוכן חדש...