שלום לכל חברי הפרום,
אני רוצה לקנות מערכת לרכב שלי עכשיו אני קצת מתלבט ורוצה את היעוץ שלכם עכשיו המערכת לא צריכה להיות ברמה מאוד גבוהה אני פשוט רוצה ללמוד איך להכין תיבה לסאב להעביר חיוט ברכב וכל שאר הדברים.
אז ככה זה בערך מה שאני רוצה/מתלבט(לא מבין הרבה במערכות).
Hu
Pioneer DEH2350UB פיוניר סביבות 420 שח
מוכן להמלצות אחרות סביב המחיר הזה בערך
קומפוננט בגלל שאני רואה הרבה המלצות אני ילך על הTempo 6 Morel
עכשיו הבעיה הגדולה מגבר יש מלא לא יודע על איזה ללכת(חשוב שיהיה איכותי וחזק מחיר סביר)
LANZAR VIBE426 מחיר 1000
LANZAR MXA422 מחיר 900
BOSS D250.4 מחיר 1000
MAC AUDIO Z4200 מחיר 900
JBL GTO1004 מחיר 970
B52 ZL4240 מחיר 870
יש אפשרות גם ליד שניה הבעיה אני לא יודע איך לדעת אם המגבר תקין (אזור באר שבע והסביבה)
סאב (אני יודע שלא איכותי אבל זה רק כדי ללמוד בהמשך אולי נשקיע במשהו יותר רציני)
סאב וופר 12 אינטש TSW308D2 Pioneer פיוניר
חיוט בדקתי באיבי(אם יש משהו יותר טוב תציעו)
AKF2 Absolute KIT 2 AWG Amplifier Installation Kit +RCA הכי זול שראיתי (אם משהו רוצה קישור אני יתן לו)
4 GAUGE AMPLIFIER INSTALLATION KIT 2000 WATT AMP WIRING
יוצא סביבות ה40 דולר איזה מהם כדי.
זהו סה"כ תודה רבה לכל מי שמגיב לטוב או לרע