Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

כידוע במערוכות בלמים ישנם גם צינורות פלדה קשיחים, בפרויקט השיפוץ המגמה היא כמובן לבצע הכל לבד,

רכישת צינות וכיפוץ זה לא בעיה אלא יצירת הסופיות (הקונוסים) ,לשם כך יש מספר מכשירים, ברשותי מכשיר לביצוע סופיות אבל רק ע"י קצה בודד (מה שנקרא single flare) ולא סופית כפולה כשנדרש בצינורות בלמים.

אבל יש מן פטמות כאלו שנמצאות במספר סטים אשר בעזרתם ניתן לבצע כיפוף כפול , ברשותי רק המכשיר המרכזי,

האם משהו יודע היכן ניתן לרכוש את רק הפטמות בארץ? (בתמונה, לפי גדלים)

 

0003956480670_P321146_500X500.jpg

 

 

תודה לכולם ! :)

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם

את מירב העזרה בעניין תקבל מטכנו-צינור http://www.t-t.co.il/ ברח' יצחק שדה 34 בתל-אביב. אלי חפץ אדם חביב בעל ידע רב ועוזר בשמחה למשפצי רכבי אספנות. בעזרתו יצרנו את מערכות הבלמים, הדלק והשימון ברובר.

ועוד הערה קטנה: התאם את גודל התמונה שאתה מדביק לגודל העמוד בפורום. התמונה הענקית לא רק לא נחוצה, אלא גם שוברת את הדף ומקשה על הגלישה בפורום.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם
את מירב העזרה בעניין תקבל מטכנו-צינור http://www.t-t.co.il/ ברח' יצחק שדה 34 בתל-אביב. אלי חפץ אדם חביב בעל ידע רב ועוזר בשמחה למשפצי רכבי אספנות. בעזרתו יצרנו את מערכות הבלמים, הדלק והשימון ברובר.

ועוד הערה קטנה: התאם את גודל התמונה שאתה מדביק לגודל העמוד בפורום. התמונה הענקית לא רק לא נחוצה, אלא גם שוברת את הדף ומקשה על הגלישה בפורום.

 

ישראל תודה, את אלי אני מכיר היטב אך אם זאת אני בספק שהוא מוכר את החלק הזה אך אנסה, אני יכול כמובן פשוט לשלוח אליו את הכל לביצוע וכבר דיברתי אימו על זה בעבר, אך זה מוציא את כל הכיף מהדבר :-)

 

והתמונה תוקנה,

תודה

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם

נראה שזה מכשיר מקצועי ויקר. בהכירי את המחירים אצל שווארץ נראה שעדיף לשלוח את הצינורות לטכנוצינור.

אני בטוח שיש משהו חובבני יותר שיכול לעשות את העבודה.

 

http://www.ebay.com/itm/KD-Tools-41880-Double-Bubble-Flaring-Tool-Kit-SAE-Metric-45-Flares-/300691283794?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item460298df52

 

 

http://www.ebay.com/itm/Bubble-Flaring-Flare-I-S-O-Tool-Kit-Brake-line-Tool-New-/280609748180?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item4155a4f4d4&vxp=mtr

פורסם

מבלי להכיר את הנפשות הפועלות.וסתם זורק באוויר.

הייתי ממליץ לך לבדוק אצל בני ל.

בשרשור שהוא פרסם לא מזמן הוא התעסק עם שחזור צנורות בלמים קשיחים לרולס רויס שהוא משפץ.

יכול להיות שממנו תגיע לך הישועה. ואצלו תמצא את המכשור ליצור ניפל ככמו שאתה מבקש.

פורסם

אני לא מצליח לראות את התמונה אבל בעבר בניתי מחדש מספר מערכות בלמים אני השתמשתי בכלי אחר פשוט ואתה מוזמן לבוא להשאיל כמו כן יש את "סבנת" בנתניה חנות ותיקה מאד אצלו השגתי את כל החלקים.

catalog_736094-c2.jpgתמונה שמצאתי ברשת שלי דומה מאד

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

מאיפה ניתן לרכוש את הצינוריות הללו? קיים גם באלומניום?

מה העלות במטר?

 

תודה.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

לך שיכינו לך

כמה אתה כבר צריך

עלה לי כל האוטו כולל כיפופים חיבורים ניפלים וכו 250 שקל

אצל ספרקו

 

תקנה מכשיר , תקנה פיטינגים , לכיפופים צריך עוד מכשיר , ניפלים

הגעת ל פי

 

חוץ מזה את צריך מכשיר שעושה דבל פלר ולא כמו שנתת פה

mustang 67 GT, 302 engine t5

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אחרי מנוחה קצרה חוזרים לסגאת צנרת הבילום, את מערכת השימון סיימנו.

 

צנרת הבילום הקשיחה בנוייה מצינורות 6 ממ ,כאשר הדופן היא 1 ממ. מספר חברים פה בפורום הציעו לי ברוב טובם עזרה עם מכשיר שנמצא ברשותם אך כולם היו איצ'ים.

האם למשהו יש מכשיר ליצירת קונוס כפול מילימטרי?

 

תודה !

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לבסוף החלטנו לרכוש כלי ייעודי מילימטרי ליצירת הקונוסים.

 

עכשיו נשאר שלב הקיפוף, האם למשהו יש להשאיל לסופ"ש אחד כלי לקיפוץ צינורות קשיחים?

 

תודה :-D

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם

מאיפה קנית את הצינורות וכמה עולה למטר?אם אפשר לדעת.

אני צריך לקנות גם כמה מטרים כאלו, וגם לצינור הדלק.

 

תודה.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

מאיפה קנית את הצינורות וכמה עולה למטר?אם אפשר לדעת.

אני צריך לקנות גם כמה מטרים כאלו, גם לצינור הדלק.

 

תודה.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם
לבסוף החלטנו לרכוש כלי ייעודי מילימטרי ליצירת הקונוסים.

 

עכשיו נשאר שלב הקיפוף, האם למשהו יש להשאיל לסופ"ש אחד כלי לקיפוץ צינורות קשיחים?

 

תודה :-D

 

שלום צביקה

יש לי מכופף לTube 1/4 יהיה לך טוב?

פורסם
שלום צביקה

יש לי מכופף לTube 1/4 יהיה לך טוב?

 

כן! בדיוק

 

מאיפה קנית את הצינורות וכמה עולה למטר?אם אפשר לדעת.

אני צריך לקנות גם כמה מטרים כאלו, וגם לצינור הדלק.

 

תודה.

 

ואת הצינורות קניתי באפל הידראוליקה, רחוב שונצינו 2 , לצערי אני ממליץ בחום לא לקנות שם, יחס משפיל ומזלזל. לרוב אני מעדיף להמליץ על מקומות ולא למנוע מאנשים מלהגיע למקומות אבל את היחס והזלזול שקיבלתי שם עוד לא קיבלתי בשום עסק...

 

אם אתה צריך עזרה בבנית הצינור אתה מומזן ליצור עימי קשר.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

×
×
  • תוכן חדש...