Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הללויה! גולן טלקום עלו לאוויר ופרסמו תעריפים.


ya_pl
שימו לב! השרשור הזה בן 601 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 2.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

היום כשהחברות החדשות מספקות שרותים סלולריים על גבי התשתית של השועלות הותיקות הצרכנים יכולים להבין כמה כסף הרוויחו על גבם, כמה המחיר שהצרכן שילם היה מופרז.

 

אם גולן טלקום יכולה לספק שיחות ללא הגבלה ע"ג תשתית סלקום ולהרוויח!!! {ושלא יהיה לך ספק, גם סלקום מרוויחה מכך}. אתה יכול להבין כמה מופקע המחיר ששילמנו עד היום.

אבל למה להוזיל אם אין תחרות ואף אחד לא מכריח אותם?

 

בן דב יאבד את השליטה בפרטנר? אוי, ליבי, ליבי. כמה צר לי עליו

 

זה כמו להגיד שמרצדס גונבת אותך שנים כי אפשר לקנות אלטו בעשירית מחיר.

 

החדשות לא מוכורת את אותו המוצר ולכן עלויות התפעול אפילו לא דומות.

 

בן דב מאבד את השליטה בפרטנר לא בגלל ההגירה ממנה אלא בגלל מינוף יתר והסתמכות על ניסים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא אותו מוצר?

 

קח את הוט, יש להם סניפים, יש להם דוכנים בקניונים, יש להם מערך שירות לקוחות רגיל כמו לשאר, אם הם יכולים לתת הכל כלול ב-89 שקלים, למה מרצדס רוצה על אותו הדבר 125 כיום וסביבות 200 בעבר?

 

הם מוכרים לך את אותו המוצר בדיוק, ההבדל הוא מי מוכר לך לא יותר מזה

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כמו להגיד שמרצדס גונבת אותך שנים כי אפשר לקנות אלטו בעשירית מחיר.

 

החדשות לא מוכורת את אותו המוצר ולכן עלויות התפעול אפילו לא דומות.

 

בן דב מאבד את השליטה בפרטנר לא בגלל ההגירה ממנה אלא בגלל מינוף יתר והסתמכות על ניסים.

 

פלאפון,הם בהחלט "מרצדס"

בזמנו,הייתי צריך לארגן חצי יום חופש,כאשר תכננתי ללכת למרכז שרות שלהם,ולקנות אטמי אזניים

ע"מ שלא לשמוע את,הצעקות והצרחות של הלקוחות.

 

ומבחינת קליטה,הם בכלל רולס-רויס,כאשר הייתי יוצא ממעלית,בבניין בו אני גר

היה לוקח למכשיר,לפחות 3 דקות ללא קליטה,להתאושש מזה שהוא היה במעלית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כמו להגיד שמרצדס גונבת אותך שנים כי אפשר לקנות אלטו בעשירית מחיר.

 

החדשות לא מוכורת את אותו המוצר ולכן עלויות התפעול אפילו לא דומות.

 

בן דב מאבד את השליטה בפרטנר לא בגלל ההגירה ממנה אלא בגלל מינוף יתר והסתמכות על ניסים.

 

בהחלט אותו מוצר, ובהחלט אותם עלויות.

 

הצטרפתי לפלאפון("מרצדס") לפני שהגיע רמי לוי ובטח הרבה לפני שהגיעו גולן ו-הוט לשוק הסלולרי. ותנחש מה? לפלאפון נטו, אני משלם על 350+350+חבילת גלישה 2 גיגה = 38(!) שקל. ותהיה בטוח שהם לא מפסידים עליי כסף.

אז אם הם היו יכולים לעשות לי חבילה כזאת ולהרוויח עליי, זה רק מראה כמה כסף הם באמת היו עושים על אנשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כמו להגיד שמרצדס גונבת אותך שנים כי אפשר לקנות אלטו בעשירית מחיר.

 

החדשות לא מוכורת את אותו המוצר ולכן עלויות התפעול אפילו לא דומות.

 

בן דב מאבד את השליטה בפרטנר לא בגלל ההגירה ממנה אלא בגלל מינוף יתר והסתמכות על ניסים.

 

ממש לא לכך התכוונתי.

אני יודע שלחברות הותיקות היו {ועדיין יש} הוצאות יותר גדולות על הקמת התשתיות ותחזוקתן, על החזקת מעבדות ומרכזי שרות וטכנאים וכן הלאה וכן הלאה.

ואף על פי כן, התמחור שלהן היה גבוה. בעצם לא.. לא גבוה, גבוה זה נמוך מדי. הרווח של חברות התקשורת הסלולרית היה עצום!!!

 

תסתכל בדף הזה ותראה שהרווח הנקי של פלאפון ב2010 היה כ-1.033 מיליארד שקל.

אין לי עין צרה באחרים, אם יש לו לאדם חברה או עסק שמצליח, שיבושם לו.

אבל הרווחים הנקיים של המונופולים הסלולאריים היו עצומים ונועדו לממן משכורות עתק של ההנהלה הבכירה.

ומי שילם את כל זה? מהיכן הגיעו הרווחים? ממני ומימך. תוך ניצול לרעה של היותן מונופול.

הן גבו תעריפים מוגזמים בעליל על דקות השיחה ומחירים מופרכים על מכשירים סלולריים.

 

אתה לא חייב לרכוש מרצדס, אאודי או ב.מ.וו. יש לך את האפשרות לבחור בסוזוקי, דייהטסו, פורד, יונדאי ואחרים.

ואת חופש הבחירה הזה, לא היה לך באמת בשוק הסלולרי עד היום.

לכן, לא הבנת אותי נכון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה אבל מתעלם ששורת הרווח הנקי לא אומרת כלום אם אתה לא מייחס אותה להשקעה. אם השקעת 1000 ש"ח וקיבלת 10 ש"ח אז הפסדת כסף אבל אם השקעת 5 שקלים והרווחת שקל אז הרווחת יפה מאוד.

 

שים לב שאפילו בדף שקישרת מדובר על פחות מ 20% מההכנסות שנשארות כרווח כלאמר אם יורידו את המחירים ביותר מ 20% הם כבר מפסידים (וזה לפני השקעות בתשתיות חדשות ופיתוח עסקי).

 

 

לגבי מי שטוען שזה אותו המוצר אז שיבדוק אם קיים שירות תיקונים, שני מכשירים על אותו הקו, נדידה בחו"ל, פריסה של מרכזי שירות וכו'. כל הדברים האלה עולים ושווים כסף. כמה הם שווים לך רק אתה יכול לענות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה אבל מתעלם ששורת הרווח הנקי לא אומרת כלום אם אתה לא מייחס אותה להשקעה. אם השקעת 1000 ש"ח וקיבלת 10 ש"ח אז הפסדת כסף אבל אם השקעת 5 שקלים והרווחת שקל אז הרווחת יפה מאוד.

 

שים לב שאפילו בדף שקישרת מדובר על פחות מ 20% מההכנסות שנשארות כרווח כלאמר אם יורידו את המחירים ביותר מ 20% הם כבר מפסידים (וזה לפני השקעות בתשתיות חדשות ופיתוח עסקי).

 

לא אהפוך את השרשור הזה להתנצחות, לא זו היא מטרתו ובטח לא מטרתי. אבל יש נקודה שחשוב להתייחס אליה שקשורה לרווחיות החברות והיא עלויות השכר. לא ניכנס לדון על זה בפרטי פרטים, אך מדובר בנתח לא מבוטל מרווחי החברות שהולכים לתשלומי שכר גבוה מאוד. ושוב, אין לי עין צרה באף אחד. אבל את השכר הזה מישהו היה צריך לשלם. המישהו הזה הוא כלל הצרכנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לגבי מי שטוען שזה אותו המוצר אז שיבדוק אם קיים שירות תיקונים, שני מכשירים על אותו הקו, נדידה בחו"ל, פריסה של מרכזי שירות וכו'. כל הדברים האלה עולים ושווים כסף. כמה הם שווים לך רק אתה יכול לענות.

 

זה בדיוק,לב ליבו של הענין תן לצרכן,לבחור אם הוא צריך,את השירותים הללו או לא

3 הגדולות,עד היום הכריחו את הצרכנים,לשלם על שירותים כפי שציינת,ללא אפשרות

לבחור במודל "רזה" וזה בדיוק מהות המונופול.

אני לדוגמא,(ואני מניח שעוד רבים כמוני),לא צריך מרכזי שירות - מעדיף את האינטרנט.

לא צריך,מכשיר נוסף לרכב על אותו קו - יש דיבורית בלוטוס

לא צריך,שרות תיקונים - יש חנות שכונתית (מכשיר חדש עולה 300 ש"ח)

מבחינתי,שיא החוצפה מצדם היה חיוב,בלתי ניתן לביטול עבור,חבילת גלישה אפילו שהמכשיר

שהיה לי היה חסום לגלישה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון

 

הניוד שלי הסתיים עכשיו... - עובד

3 ימים לאחר שהיה אמור להתבצע.

 

וזה לאחר שלא הצלחתי לתפוס את גולן בטלפון, ולא ענו לי לדוא"ל מיום ראשון.

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז כמה זמן לקח לך כל התהליך,מתחילתו ועד סופו ?

 

  1. הזמנתי את הסים ב17/5/2012
  2. קיבלתי והפעלתי את הסים ב23/5/2012 בסביבות 21:30 - קיבלתי הודעת שגיאה מוזרה על טיימר ניוד.
  3. שבוע לאחר מכן, ב30/5/2012 בסביבות 20:20, הסים של סלקום הפסיק לעבוד ומייל נחת בתיבת הדואר שלי שהודיע על השלמת הניוד. דקות לאחר החלפת הסימים נשלחו אלי הודעות הגדרה עבור האינטרנט וMMS. יכלתי להוציא שיחות לכולם ולגלוש באינטרנט אך פרט לשיחות מהרשת הננטשת, לא קיבלתי שיחות ו/אסאמאסים
  4. אתמול, ה3/6/2012 בשעות הערב סוף סוף הושלם הניוד למעשה מבחינתי וכעת ניתן להתקשר ולסמס אלי מכל הרשתות.

זה היה ארוך ומייגע. יותר מדי ארוך ויותר מדי מייגע ויותר מדי מתסכל כי לא היה עם מי לדבר ואף אחד לא דאג לצאת, להרגיע ולהסביר ללקוחות מה בדיוק קורה ואיפה הדברים עומדים.

 

 

שמעתי שגולן גייסה עוד כח אדם כדי להתגבר על העומסים ולפתור את כל התקלות והעיכובים ואכן נראה שהם מצליחים להדביק פערים. עם זאת, אני ממליץ לכל מי שרוצה להתנייד אליהם להמתין עוד שבועיים שלושה בטרם יעבור. אין לי ספק שאלה שיניידו בעוד חודש מהיום, ינויידו בהרבה יותר יעילות והרבה פחות תקלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון: (להודעה הזו: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3422316&postcount=531)

 

בבוקר הצלחתי לקבל נציגה בטלפון והיא פתרה את כל בעיות הניוד שהיו לשמונת המספרים ש"נתקעו" בלי תקשורת ביום שישי. הכל טוב ויפה.

מה שלא ידענו הוא שאחד המכשירים היה נעול לSIM זר, ומכאן אני אצטט הודעה שלי מהפייסבוק:

חברים, מצב מאוד מרגיז וכדאי שתדוע - הגיע עכשיו דוד שלי לסלקום בחדרה עם טלפון מסוג סמסונג F480 וביקש פתיחה לסים זר, בהתאם לחוק. (המכשיר נקנה בסלקום בעבר) אך ברגע שהנציגים ראו סים של גולן טלקום בפנים פשוט עלה להם הפיוז ובסוג של נקמה אישית סירבו בכל תוקף לפתוח אותו בחינם, אלא רק תמורת 170שח (סכום הזוי לכל הדעות).

אני הדפסתי לו את הודעת העיתונות של משרד התקשורת שבה רשום שחור על גבי לבן שהם מחוייבים לפתוח אותו בחינם ללא שום תשלום, ומקווה שזה יעזור בדרך כלשהי אך נראה כי סלקום מנסים לבלום בכל דרך מעבר של לקוחות ישנים לחברות החדשות.

ראו הוזהרתם.

מי שיצטרך, הנה הלינק: http://www.moc.gov.il/​sip_storage/FILES/1/2441.pdf

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים בערך סוף סוף קיבלתי קו. אלא מה, שיש רק שיחות יוצאות ואינטרנט. זהו :| במוקד שלהם אני מגיע כל הזמן לאותה הודעה נחמדה שמבשרת כי הם עסוקים ומנתקת אותי

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...