Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבנתי ששעות העבודה הם בין 7 עד 15:30

הרבה הליכה- אין לי בעיה

5 ימי עבודה.

כמה כסף משלמים?

עובד קבלן או חברת חשמל?

הראיון יתבצע עוד 1 יום.

תודה

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

לפי מה שאני מכיר העבודה לא ממש מאתגרת או מעניינת (כצפוי) ומי שמחזיק שם הם אלו שהם עובדי חברת חשמל ולא של חברת קבלן כי התנאים מסביב בחברת חשמל מצויינים.

 

אם מדובר בהעסקה ישירה של חברת החשמל ואתה מחפש לעצמך חיים נוחים בלי הרבה כאבי ראש מהעבודה, זה יכול להתאים.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

יש לי חבר שעובד כקורא מונים כבר 10 שנים, בעבר התנאים היו מצויינים, מעט עבודה, רשמית עד השעה 15:30, אבל ב12:30 היו סוגרים את הבאסטה. עכשיו התנאים הורעו, עובדים עד מאוחר, קריא השעה הרשמית, הטבות כמו נעליים פעמיים בשנה קוצצו לפעם אחת, וגם ממותג לא הכי נוח. ביחס להרבה מקומות עבודה אחרים בהם לא נדרשת מקצועיות כלשהי, מקום עבודה זה הוא מצויין.

 

מה שבטוח, תשפר את כושר הריצה שלך בקריאת מונה במושבים, לא בגלל התושבים הזועמים להם ניתקת את החשמל כרגע, אלא בגלל הכלבים החביבים שאותם התושבים מחזיקים.

 

נ.ב

פיילוט מקומי בחברת החשמל של סטודנטים המועסקים כקוראי מונים.

תלושי קניה כל חג סביב 2000 שקל בשנה, אחזקת רכב 70%, משכורת 13, ביטוחים - חיים, תאונות, מנהלים, קרן השתלמות, השתלמות פעם בשנה במלון על חשבון החברה.

משכורת משתנה מאזור לאזור, תלוי באופי העבודה, 7-7.5 התחלתי.

כל זה לעובד לא מקצועי.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

פששש, חיים טוב שם בחברת החשמל. צר לי להגיד את זה, אבל בגלל תנאים כאלה לעובדים לא מקצועיים חברת החשמל נמצאת בגרעון של מיליארדי שקלים. לא שיש לי משהו נגד אנשים שיכולים לגמור את החודש בכבוד, אבל עדיין צריך קורלציה בין סוג העבודה והשכר/תנאים.

 

פורסם

אולי החיים יפים, אבל ספציפית בעבודה הזאת של קריאת מונים זה משול לקריאת תחת. יש עובדים, גם בחברות עם ניהול בזבזני ורשלני כמו חברת החשמל, שמגיעה כל אגורה ממשכורתם.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם
קריאת מונים זה משול לקריאת תחת.
:wink:

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם
אולי החיים יפים, אבל ספציפית בעבודה הזאת של קריאת מונים זה משול לקריאת תחת. יש עובדים, גם בחברות עם ניהול בזבזני ורשלני כמו חברת החשמל, שמגיעה כל אגורה ממשכורתם.

 

אני יכול למנות לך כמה וכמה עבודות שהם הרבה יותר קריעת תחת מקריאת מונים ולא מקבלים עבורן תגמול שמתקרב למה שמקבלים בחברת חשמל.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

בחברת החשמל הבעיה היא לקבל קביעות

 

קיבלת קביעות אתה מלך, אבל לרוב אחרי תקופה של עד 10 שנים שולחים אותך הבייתה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

OK

הייתי היום

ראיון של 25 דקות

 

אז כך, העבודה היא מ7 עד 15:30

בכל בוקר מקבלים מסופון וצריך לקרוא בין 500 ל700 מונים.

מקבלים קטנוע מהחברה,לא לוקחים אותו הביתה. מחזירים בסוף יום העבודה.

משכורת-נעה ונדה בין 7 ל8 נטו.

אין ימי שישי.

 

החסרונות:

לא ניתן לעבוד יותר מ5 שנים, בכל שנה מאריכים בעוד שנה {זה חוקי?}

הם טוענים בראיון שלא ניתן לגשת למכרזים פנימיים ולצפות לכך שאחרי 5 שנים, עוף החוצה.

ויש 70 מתמודדים על תקן 1!

 

קצת חפרו לי למה אני רוצה את התפקיד\ אמרתי את היתרונות שלפי דעתי קיימים: משכורת גבוהה יותר מהייכן שאני עובד, פחות שעות עבודה ויותר זמן עם המשפחה- מאוד חשוב לי.

אמרתי גם את הרצון להתקדם בעתיד אבל הם סתמו לי את הפה מהר מאוד כאשר הם אמרו שאני בא לחמש שנים, עובד כקורא מונים והולך הביתה.

 

תשובות, בעוד שבוע.

 

אז נסכם את זה כך,

החסרונות: מקסימום 5 שנים, אין אפשרות לקביעות, "יכול להיות שהם סתם מדברים ועם הלשון הנכונה ניתן להישאר עם קביעות ולעבור לתפקידים בחברה?

עבודה קצת קשה פיזית {אין לי בעיה עם זה, אולי רק בינואר-פברואר שקר מאוד בירושלים}

 

היתרונות: משכורת סבבה מבחינתי.

יותר זמן איכות עם המשפחה

ניתן לעשות סידורים תוך כדי העבודה { קפוץ לפה,קפוץ לשם-בנק וכו'}

אפשרי ללמוד בכייף בשיעורי ערב ולתקתק תואר שני

ניתן להגיע לראיונות עבודה אחרים בכל זמן נתון - מקווה שאוכל להתברג לאיזה משרד ממשלתי ועוד יותר מקווה שאין שם את המשחק המלוכלך הזה של משרה בלתי צמיתה {אני נייד עם קטנוע}

לעבוד במקום שלא צריך לחשוש כי יקרוס מחר \ הנהלה תתחלף \ בעיות בתשלומי משכורת

 

מה דעתכם בנושא?

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

בהרבה חברות יש את הנוהל הזה של 5 שנים, ואחת מהן היא משרד ראש הממשלה, לרוב גם מותנה בלימודים, זאת אומרת

במהלך ה5 שנים הללו אתה צריך ללמוד משהו, בשביל להמשיך הלאה, האם זה טוב? זה תלוי בך, אולי יהיה לך מזל ותוכל להתברג

הלאה, ואולי לא.

תנסה להתקבל, היתקבלת זה טוב, לא התקבלת תמשיך לחפש דברים אחרים :-P

פורסם

חמש שנים ואתה בבית . אתה מתחיל כקורא מונים ומסיים כקורא מונים

 

חוקי למהדרין ועבר את בית הדין הארצי לעבודה לא פעם ולא פעמיים.

 

לקבל קביעות שם קשה ביותר!! אל תבנה על זה בכלל אלא אם אתה מקושר לחבר ועד

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מזכיר לי שהייתי לא מזמן בראיון עבודה בחברת מקורות מים.

העיפו את העובד שמילא את תפקידו כראוי 5 שנים, ולאחר מכן הם חיפשו עובד חדש.

גם שם זה סוג של תקנים, שצריכים להתפנות אחרי 5 שנים. אבל בדרך כלל מעיפים אותך לאחר 5 שנים.:-)

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אני מאבטח צמוד של קוראי מונים מטעם חברה פרטית באיזור הצפון. העבודה שלהם קורעת, אצלנו ספציפית הם עובדים בכפרים. עובדים תחת לחץ של זמן כי הם חייבים להספיק לחזור להסעה, יש צורך להתמודד עם אנשים לא קלים במיוחד שאתה מנתק אותם מהחשמל. עבודה שוחקת ואחרי 5 שנים אתה יוצא משם בלי שום כיוון ומוצא את עצמך תקוע בגיל מתבגר. התנאים שנאמרו פה הם תנאים לעובדי קביעות, לא תנאים של קוראי מונים על בסיס חוזה ל5 שנים. אין להם משכורת 13 חודשים ואין להם תלושים ב2000 שקל כמו שנאמר כאן.בעצם ה״עובדים השחורים״ של החברה.

מקווה שעזרתי, יום טוב

פורסם

איך אפשר לקרוא בין 500-700 מונים ב8.5 שעות?

אם נניח 600 ליום זה בערך 70 בשעה כלומר פחות מדקה למונה.

אלא אם זה נעשה בדרך אוטומאטית כלשהי, כמו קריאת בר קוד בסופר זה לא נראה לי אפשרי ובטח לא שפוי :shock:

 

איפה הפסקת אוכל, פיפי, התברברות קטנה בדרך לכתובת הבאה, טלפון לאישה ?

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

×
×
  • תוכן חדש...