Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני מחפש HU חדש שיתחבר למערכת שלי:

רנו קליאו B. שנתון 00

מגבר : hertz he4

סאב: hertz es250

קומפוננט: morel dotech ovation 6

 

חשוב שיתמוך בiPhone ! זו הדרישה המרכזית שלי מהפאנל וכמובן איכות סאונד עם אפשרות כיוון מרובות כמו קרוס אובר eq וכו..

BT זה יתרון אפשרי אבל לא חובה עדיפות לסאונד.

מחיר 1400₪

כרגע על הפרק :

Pioneer 9350 vs clarion cz302

מה דעתכם:

בנוסף מה ההבדל בפיוניר בין גירסה sd ל ub

ובקלריון מה מסמל ה a

 

תודה לעוזרים !!

פורסם

היי , לי יש פיוניר 8350SD ה - SD מסמל שקיימת כניסת SD במכשיר (כרטיס זיכרון) UB- USB במכשיר שלי יש את כל הפונקציות שביקשת +3 יציאות RCA ככה שאין צורך במנחתים למינהם , שליטה מלאה על אייפון ללא קניית שום מתאם,עם הכבל USB של האייפון (בגלל זה קניתי אותה) ,נראה לי שההבדל בינה הוא רק בתצוגה ,אתה יכול להשוות בינהם באתר של פיוניר ישראל

אני ממש מרוצה ממנה, לגבי הקלריון אין מה לומר כי אני לא מכיר.

SCANSPEAK

פורסם

כמו כך אני יכול להגיד לך שיש לי את ה7250SD גם HU פצצה ! יש בו את כל מה שציינת שצריך,

רק שאין בו BT.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

+1 לbengee

קניתי את המערכת הזאת לא מזמן ואני ממש מרוצה ממנה לוקח איזה יומיים להבין את מה שהולך בה אבל אחרי שמבינים אותה אתה מבין שאפשר להוציא ממנה הרבה.

בנוסף גם יש תצוגה לרשימת השירים והתיקיות כך שתוכל למצוא כל שיר בקלותת

פורסם

אני לא מכיר את ה-7450 , אבל ה-9350 מכשיר מאוד

מרשים ואיכותי ,אם אתה שומע מוזיקה בעיקר ב-USB זה המכשיר בשבילך

יש לו Music Browser מאוד נוח ,מצד שני אם אתה חובב רדיו תתאכזב

כי המכשיר מגיע ללא שיטת 6 הכפתורים המסורתית ונישלט על ידיי הגלגלת

שזה הרבה פחות נוח ,במקרה הזה הייתי שוקל ללכת על קלריון\אלפיין.

פורסם

תודה על התגובה

לא חובב רדיו- קצת גלגלצ מדי פעם- הרוב iPhone .

דיברתי עם אוטוס והבחור שם טוען שה7450 זה הדגם החדש המחליף ל9350 שאותו הוא הפסיק להחזיק

יש היגיון בדבר?

פורסם

טרם ניתקלתי במכשירים מהסדרות החדשות

כך שאני לא יכול להעביר עליהם ביקורת ,הסדרות 7\8\9 הקיימות

הם אותה גברת בשינוי אדרת פחות או יותר,ומה שמבדיל אותם אחד מהשני זה בעיקר שינוי בממשק.

אם ה-9350 לא במלאי אז הוא לא רלוונטי,תתקדם הלאה.

×
×
  • תוכן חדש...