Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוף הרומן שלי עם צ'מפיון? (תלונה)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

אני רוצה לשתף אתכם בבעיה הנוכחית שלי עם צ'מפיון.

מצורפות תמונות עם קרעים שיש במשענת היד במצד של הנהג.

 

קרעים אלה הופיעו לאחר שנתיים וחצי שהרכב היה אצלי. החלק הוחלף באחריות.

לאחר כשנה מהחלפת החלף ואחרי סיום האחריות (3 שנים), אותם קרעים\סדקים הופיעו שוב (מה שרואים בתמונה).

 

פניתי למוסך בטענה שלא הגיוני שזה קורה שוב. אני לא יודע להסביר למה זה קורה, שכמובן איני מבצע כל שימוש בלתי סביר עם משענת היד.

היא משמשת, בדיוק כפי שנשמע, כשמענת ליד. אולי יש לי מרפק בעייתי, אך מה שיותר סביר זה שבחינת החומר של היצרן אינה מתאימה לתפקוד זה.

הרכב שלי שמור במצב תצוגה למעט אותם קרעים וכל מי שמכיר יותר יודע עד כמה הרכב שמור.

 

המוסך שלח בקשה לגרמניה אך הבקשה נדחתה.

לאחר פניה חוזרת שלי, נעשתה פניה חריגה חוזרת, אך שוב לא התקבל אישור מהיצרן.

האישור היחיד שהתקבל הוא 50% הנחה על החלפת החלק. אך איני מוכן להשקיע יותר מ1000 שקל בשביל משהו שלא אמור לקרות.

 

הרכב המדובר הוא S3 שנת 2008.

לא הגיוני שברכב של סדרת יוקרה של יצרן הממתג עצמו כיצרן יוקרה דברים כאלה יקרו. בחיים לא ראיתי כאלה דברים במרצדס או BMW. אפילו לא ברכבים הזולים ביותר! רק ברכבים בני 20-30 שנה...

מדובר בבחירה כושלת של חומרים ואני מצפה מהיצרן לעמוד מאחורי הטעויות שלו, במיוחד שמדובר בסכום כל כך זעום יחסית.

אני הייתי מצפה מהיצרן שינסה להעלים נזקים כאלה, שבחיים לא אמורים לקרות ברכב של 300 אלף שקל, כמה שיותר מהר.

 

אני התאכזבתי מאוד (חייב לציין שיועצי השירות ואנשי השיווק ניסו מאוד לעזור ואני מעריך, אך בסוף זה היה מעבר לכוחם).

אני בספק רב אם ארכוש רכב מבית צ'מפיון שוב.

 

דעתכם?

DSC05961.jpg

DSC05962.jpg

  • תגובות 118
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

משום מה לא רואים את התמונה אז נשמח אם תעלה אותה מחדש.

בקשר למה שאתה אומר, יש אמת בדבריך באוטו בשווי כזה כל חומר גלם אמור להיות החומר הטוב ביותר.

רכב בהווה-פיג'ו 206, מנוע 1.6,110 כ"ס-למכירה

רכב בעתיד-עדיין בחיפושים!

מחפש אוטו-עזרו בנושא שבקישור

פורסם

בצ'מפיון כמו בצ'מפיון, אוהבים ללכת עם אבל להרגיש בלי. הכוונה שלי היא שבהתאם למוצרי פרימיום/יוקרה,

 

היבואן חייב להטמיע את הערכים ואת תודעת השירות הנגזרת מכך בדיוק כמו אצל יבואנים אחרים.

 

עצוב לי לשמוע סיפורים כאלו מאחר וככל שהשנים עוברות אתה מצפה שהם ילמדו את הלקח אך סיפורים כמו שלך חוזרים ונשנים.

 

בושה ליבואן ואני מסכים עמך ומצדיק לגמרי את החלטתך.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
משום מה לא רואים את התמונה אז נשמח אם תעלה אותה מחדש.

בקשר למה שאתה אומר, יש אמת בדבריך באוטו בשווי כזה כל חומר גלם אמור להיות החומר הטוב ביותר.

 

צודק, שכחתי להעלות. עכשיו הן שם.

 

מדובר בקרעים לא גדולים, אך הם הולכים ומתרחבים. עכשיו כבר חלק מהקרעים מחוברים לאחד יותר גדול...

פורסם

באמת שאני מבין את שעל ליבך... אך בעצמך כתבת שהיצרן מסרב לאשר את החלפת החלק, אז למה הטענות כלפי צ׳מפיון, הרי אם היצרן מסרב, למה שהיבואן ייקח את זה על עצמו?.... סתם שאלה...

פורסם

הטענות שלי הן כלפי היצרן. היבואן מייצג את היצרן בארץ, לא?

היבואן אומנם פעל בנושא, אבל כשהתוצאות אינן מספקות, למי אני אמור לבוא בטעות?

 

ד"א, גם כתבתי בפירוש שהתלונות שלי הן כלפי היצרן.

פורסם

אוקי עכשיו רואים אותם..

בהחלט לא נעים שזה קורה וחבל שצמפיון לא באמת אחראים למה שהם מביאים.אבל בתאכלס יש אולי משהו במה שהם אומרים

כי הרי נגמרה לך האחריות אז אין להם הרבה מה לעשות, הם החליפו פעם אחת ועכשיו בסוף האחריות זה כבר החלטה שלך אם לתקן או לא.אבל באמת חבל שהחומר הוא לא חומר איכותי שמצדיק את המחיר שאתה משלם.

רכב בהווה-פיג'ו 206, מנוע 1.6,110 כ"ס-למכירה

רכב בעתיד-עדיין בחיפושים!

מחפש אוטו-עזרו בנושא שבקישור

פורסם

אני רק מציין עובדות/שואל שאלות.

 

1. האם מרחו חומרי ניקוי על משענת היד?

2. האם יכול להיות שפריט לבוש כמו רוכסן בקצה השרוול או משהו עשה את זה?

 

מאחר והרכב בתום תקופת האחריות ולמעשה כבר שנתיים וחצי אצלך, נדמה לי שמדובר בבלאי (קיצוני).

 

אני יודע שאצלי בפאביה, אני לא משתמש בחומרי ניקוי כפי שהייתי עושה ברכבים קודמים. פעם אחת השתמשתי (ומדבר ברכב VAG) ולאחר אי אילו פעמים, הצבע החל להתקלף בנקודות קטנות.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

עובדות:

א. החלק התקלקל בתוך תקופת האחריות והוחלף לשביעות רצונך.

ב. החלק התקלקל לאחר תום תקופת האחריות ונעשה צעד של רצון טוב מצד היצרן להשתתף איתך בעלות החלק.

ג.אתה מאוכזב מאיכות החומרים כיוון שלטענתך חלק כמו משענת יד לא צריך להראות בלאי כזה בשימוש סטנדרטי.

 

אני חושב שאתה מגזים בתגובתך, רכב זו מכונה וליצרן יש אינטרס כלכלי שחלקים יתקלקלו גם אם מדובר במשענת יד.

אם אתה מרוצה מהרכב כמכלול אין שום סיבה לשלול תוצרת שלמה של יצרן בגלל פגם כזה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

זה לא חדש שפולקסוואגן מתעלמים מבעיות של פלסטיקה ועור.

בכול שלושת הפאסט שהיו לנו, הפסטיקה מתקלפת.

גם בפולו של אחותי ישנם קילופים של הפלסטיק

המכוניות נראות כאילו הן חולות בגזזת....

פרט לכך, הם מודעים לבעיה שכיסוי העור של ידית ההילוכים הידנית נקרעת מהר, וזה לא ממש מעניין אותם.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

אני מרשה לעצמי להניח שאם תפנה לאוטו אלגנס ביהוד, הם ימצאו לך פתרון לבעיה במחיר שלכל היותר יהיה שווה למחיר שאתה נדרש לשלם עבור חלק מקורי, ובאיכות עדיפה ממנו.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

פורמלית היבואן כמו גם היצרן צודקים משום שהרכב כבר יצא מהאחריות וגם בשל העובדה שהמשענת הזו כבר זכתה להחלפה.

 

מצד שני, החלפת המשענת בחדשה שגם היא נקרעה מראה שמשהו בעייתי ביותר באיכות החומר שבחלק, נוסף לכך יצרן מכוניות "יוקרה" שרוצה להחשב לכזה לא יכול להרשות לעצמו חלקים שמתפוררים בצורה כזו.

 

לדעתי כדאי שתמשיך ללחוץ עד שהחלק ינתן לך חינם או במחיר סימלי, להמשך הדרך אמליץ לך לרכוש מכונית שבנויה מח"ג טובים יותר אפילו שאיננה נימנת על יקירות הפורום.

תתפלא - אתה תגלה איכויות נסיעה ונהיגה שאינן נופלות מהרכב שלך, שההתייחסות אליו כאילו שהשמש זורחת לו מהאגזוז.

 

בהצלחה.

פורסם
הרכב כבר לא נמצא באחריות. הייתי ממליץ לך לפנות לרפד רכב איכותי מהשורה הראשונה כדי לצאת מרוצה.

 

מצטרף להמלצה. יש מקום ביהוד שיכול לעשות עבודה יפה מאוד.

אני לא חושב שצ'מפיון לא בסדר. ברכב הבא שלך שקול אם אתה מוכן לחיות עם דברים כאלה או לא.

emotion of motion

פורסם

אני מצדיק אותך שיצרן בסדר גודל כזה צריך לקחת אחריות על FUCK כזה.

 

האם אתה פנית ליצרן במייל וסיפרת לו את הסיפור או שהיבואן פנה וענה לך שהיצרן לא מוכן להחליף?

 

אם לא אתה אישית פנית אני ממליץ לך בחום לפנות ולצפות לתוצאות אחרות.

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1


×
×
  • תוכן חדש...