Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה יאריס, הונדה ג'אז היברידית, לנצ'יה אפסילון או סוזוקי סויפט?


lirsun
שימו לב! השרשור הזה בן 4239 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מחיר הרכישה גם יבוא לידי ביטוי במחיר המכירה.

נהגתי שבוע על הג'אז הרגילה והתרשמתי מאוד מאוד לטובה.

המרחב הפנימי ותא המטען ענקיים ביחס לסגמנט.

הגיר הרציף עם 7 המהירויות מתפקד נהדר והמזגן מצויין.

למרות המחיר, אני באופן אישי הייתי הולך על הג'אז.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק בשביל לסבר את האוזן,

האפסילון טורבו מגיעה שבוע הבא לארץ גם עם גירסה ידנית.

מחירה 5K פחות מהגירסה הרובוטית.

בהצלחה,

 

עידן

 

רק 5K פחות? טוב, לפחות מביאים אותה...לא נראה לי שימכרו הרבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

שלום חברים

אומנם ההונדה ג'אז היברידית נעימה וחסכונית ,האחזקה שלה יקרה (הונדה!) (הביטוחים שלה יקרים !)והמנוע

ישן יחסית 8 שסטומים -טכנולוגיה ישנה .

המכונית שלדעתי תעלה לכותרות החל מחודש 10 השנה --היא :טויוטה יאריס היברידית עם מנוע 1500 המוכר של פריוס

והסינרגיה עם הגיר החדש והמנוע החשמלי יגרמו לכך שתצרוכת הדלק שלה תנוע בסביבות :1ליטר ל 29 ק"מ בממוצע .באירופה היא כבר רצה מעל שנה ויש להם רק מילות הערצה .

אני נרשמתי לקניה וממתין מחודש ינואר 2012 , הביקוש רק באירופה הוא מעל ליכולת הייצור של המפעל

כרגע זו המכונית האולטימטיבית .

ולבסוף נא לא לשכוח את האמינות של: TOYOTA בברכה לכולכם גבי55:-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני באתי לקנות יאריס, היתי מוכן לשלם וללכת. ביקשתי נסיעת מבחן רק כדי לדעת איך הנהיגה.

מנסיעת מבחן חזרתי מאוכזב מאוד, הבנתי שזה לא בשבילי: הגה נוראי = חמאה, כל הרכב = קרטון (תן דפיקה עם האצבע בדלת ותשמע את הצילצול של חלל ריק)...

הכל נראה מאוד זול בה.

במהירות של 100 קמש הרגשה שהרוח תיקף הופכת את הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעלים של אפסילון אני יכול רק להמליץ עליו.

עבר אצלי קצת יותר מ6000 ק"מ.

הרכב נוסע יום יום ירושלים הרצליה. תצרוכת דלק של 1:19.5 בממוצע.

אמינות מושלמת בינתיים.

הדבר ממנו חששתי, קרקושי מרכב ורעשים לא קיים.

הרכב דורש התרגלות עקב הפעולה המוזרה של המנוע בעל שני הצילינדרים ולאחר מכן הוא מאוד מהנה.

 

6000 קילומטרים זה ממש אבל ממש לא מדד לאמינות, גם לא לקרקושים ורעשים שיכולים להופיע בעתיד, ואני לא חושב שבעל הרכב מתכנן לקנות ולמכור אחרי חצי שנה את הרכב, ככה שאי אפשר למדוד אמינות ברכב הזה בשום צורה.

מזכיר לי את זה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=293533&highlight=%D7%A4%D7%90%D7%91%D7%99%D7%94+%D7%90%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%AA

בנאדם שנסע 6000 קילומטר השנה על סקודה פאביה ויצא בהצהרות שזה רכב אמין, לא אומר שזה לא רכב אמין, אבל לצאת בהצהרה כזאת אחרי קילומטראג' כזה זה פשוט לא הגיוני.

 

לא שאני חלילה מזלזל באפסילון, אישית לא מתחבר לעיצוב, מנסיעה קצרה הוא מרגיש מאוד נעים ומיוחד, ולפי דבריך ולפי אותו אדם שהסיע אותי ברכבו הוא באמת חסכוני מאוד.

 

לפותח הדיון - הייתי ממליץ מאוד לחשוב שנית על רכישת רכב היברידי, בזמן שמחירי הדלק רק עולים אני חושב שאתה תברך על הרכישה של רכב היברידי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו, מה לעשות שהרכב היה אז בן חדשיים :lol:

היום אחרי יותר מ30000 ק"מ אני יכול רק לחזק את מה שכתבתי אז.

אמינות מלאה, לא היתה שום תקלה ואין שום קרקושים ורעשים. פרט לביקור אחד במוסך לטיפול שיגרתי לא היה כלום.

צריכת הדלק הממוצעת היתה ונשארה קצת יותר מ19 קילומטר לליטר.

אני מאוד מרוצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

א פרופו סוזוקי סויפט ,

 

אני מבקש לדעת בדחיפות מבעלי סוזוקי סויפט 2011 ואילך - הגרסה האוטומטית מהונגריה- (בעיקר בעלי ותק עם רכב כזה של שנה ויותר) :

האם הם מרוצים מהרכב מבחינת סחיבה (סבירה ?) ואמינות (בעיקר מעצורים) ואיכות ההרכבה ( האם דברים מתפרקים ?)

 

שוקל אם לקנות

 

תודה

 

צבי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו, מה לעשות שהרכב היה אז בן חדשיים :lol:

היום אחרי יותר מ30000 ק"מ אני יכול רק לחזק את מה שכתבתי אז.

אמינות מלאה, לא היתה שום תקלה ואין שום קרקושים ורעשים. פרט לביקור אחד במוסך לטיפול שיגרתי לא היה כלום.

צריכת הדלק הממוצעת היתה ונשארה קצת יותר מ19 קילומטר לליטר.

אני מאוד מרוצה.

 

עם 30,000 ק"מ בפחות משנה (!), למה לא קנית לך משהו מדוזל? :roll:

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי המטרה שלי היא לא כלכלית נטו.

חיפשתי קודם כל רכב ירוק בלי ריח של מונית כך שהדיזלים נפלו.

מעבר לזה חיפשתי רכב מיוחד ושונה מהעדר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם 30,000 ק"מ בפחות משנה (!), למה לא קנית לך משהו מדוזל? :roll:

 

צריכת דלק כזו, עליה מעיד בעל האפסילון, לא מצדיקה מעבר לדיזל שאינו חסכוני יותר. בכל מקרה האוטו הזה חמוד להפליא ונוסע יופי, במיוחד מרשימה הנוחות שלו שאינה מאפיינת מכוניות בגודל ומשקל כשלו. בהחלט בחירה מוצלחת, גם אם מתסכלת בנדירותה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר לזה חיפשתי רכב מיוחד ושונה מהעדר.

 

+ 1. אני כל כך מזדהה עם המשפט הזה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4239 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...