Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באיטליה הג'וליה מזוהה עם השוטרים האיטלקיים,

בארץ היא הסמל המסחרי של ראובן. ; )

 

*(העלו כבר מרדף עם ג'וליה נכון? ).

 

 

 

ל'

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
האודי 100 אוונט היתה בעלת מקדם גרר גבוה יותר משל ה 100 הרגילה.

שוב, עם כל הכבוד לתכנון המתקדם של הג'וליה, אין שום סיכוי שיש לה מקדם גרר כמו של דייהטסו שרייד או פורד סיירה, ומיטב זכרוני אין בה שום פרט אווירודינאמי בולט - ידיות דלתות מושטחות, גחון חלק או מסיטי רוח.

 

יומולדת שמח לאחת המכוניות אם מקדם הכיף ומכפיל החיוך הגדול ביותר שנהגתי בהן עד היום.

 

איני מהנדס אווירונאוטיקה ואני לא מבין גדול במנהרות רוח. אני כן בעלים של אותה הג'וליה מאז 1993.

הנתון של 034 זכור לי היטב מכל מאמר רציני שנכתב על הג'וליה.

מרטין באקלי מגדיל לעשות בכל פעם שהוא מוצא תירוץ לבחון איזשהי ג'וליה לציין את הנתון הזה ואף מוסיף כי זהו הנתון הזהה לשל הפורד סיירה וזאת למען הקהל המקומי של קוראי ירחון בינלאומי זה יבינו במה מדובר.

למגזיני C&SC וגם ל-T&CC יש קהל גיקים (בבריטניה הם נקראים ANORAKS -מעילי גשם יש סיבה לכינוי הזה אבל על כך בפעם אחרת) שרק מחכה להזדמנות לתקן נתון קלוקל אזוטרי ככל שיהיה. וטרם קראו תיגר על נתון מקדם הגרר של הג'וליה.

 

מי שיתבונן בג'וליה בהיטל פנים יגלה שהמרחק בין קורות ה-B גדול לעין שיעור מהמרחק בין קצות הכנפיים הקדמיות (תוך יצירת מבנה חבית) שהחלון הקדמי בחלקו התחתון אינו הנקודה בה משתנה זוית המבנה, שהגג ממשיך עוד טיפונת בעגלגלות ומייצר סרך עודף כל אך חשוב מעל החלון האחורי, שחזית הרכב עגלגלה למעט הגריל והפנסים - גם כלפי מכסה המנוע וגם כלפי תחתית הרכב והכנפיים הקדמיות.

מאפיינים אלה לא קיימים ב-124 או מכוניות קוביה אחרות מאותה התקופה.

 

כמובן שאין בדברים אלו שום הוכחה או טיעון שהוא יותר מנסיבתי. אין לי מנהרת רוח זמינה כדי לבדוק את הנתון, ומתוך הכרות עם בני עמי - לא פחות מכך יידרש כדי לאשש או להפריך את הנתון.

 

בכל זאת הנתון עומד לדעתי מפני שלא הובאה הוכחה ממשית להפרכתו. זה שמכוניות אחרות מאותה התקופה הן בעלות מקדם גרר של VW טייפ 1 או 2 זה הפרכה הרבה פחות טובה מהדברים שנכתבו עד כה בשרשור לתמיכה בנתון.

פורסם
יומולדת שמח לאחת המכוניות אם מקדם הכיף ומכפיל החיוך הגדול ביותר שנהגתי בהן עד היום.

 

איני מהנדס אווירונאוטיקה ואני לא מבין גדול במנהרות רוח. אני כן בעלים של אותה הג'וליה מאז 1993.

הנתון של 034 זכור לי היטב מכל מאמר רציני שנכתב על הג'וליה.

מרטין באקלי מגדיל לעשות בכל פעם שהוא מוצא תירוץ לבחון איזשהי ג'וליה לציין את הנתון הזה ואף מוסיף כי זהו הנתון הזהה לשל הפורד סיירה וזאת למען הקהל המקומי של קוראי ירחון בינלאומי זה יבינו במה מדובר.

למגזיני C&SC וגם ל-T&CC יש קהל גיקים (בבריטניה הם נקראים ANORAKS -מעילי גשם יש סיבה לכינוי הזה אבל על כך בפעם אחרת) שרק מחכה להזדמנות לתקן נתון קלוקל אזוטרי ככל שיהיה. וטרם קראו תיגר על נתון מקדם הגרר של הג'וליה.

 

מי שיתבונן בג'וליה בהיטל פנים יגלה שהמרחק בין קורות ה-B גדול לעין שיעור מהמרחק בין קצות הכנפיים הקדמיות (תוך יצירת מבנה חבית) שהחלון הקדמי בחלקו התחתון אינו הנקודה בה משתנה זוית המבנה, שהגג ממשיך עוד טיפונת בעגלגלות ומייצר סרך עודף כל אך חשוב מעל החלון האחורי, שחזית הרכב עגלגלה למעט הגריל והפנסים - גם כלפי מכסה המנוע וגם כלפי תחתית הרכב והכנפיים הקדמיות.

מאפיינים אלה לא קיימים ב-124 או מכוניות קוביה אחרות מאותה התקופה.

 

כמובן שאין בדברים אלו שום הוכחה או טיעון שהוא יותר מנסיבתי. אין לי מנהרת רוח זמינה כדי לבדוק את הנתון, ומתוך הכרות עם בני עמי - לא פחות מכך יידרש כדי לאשש או להפריך את הנתון.

 

בכל זאת הנתון עומד לדעתי מפני שלא הובאה הוכחה ממשית להפרכתו. זה שמכוניות אחרות מאותה התקופה הן בעלות מקדם גרר של VW טייפ 1 או 2 זה הפרכה הרבה פחות טובה מהדברים שנכתבו עד כה בשרשור לתמיכה בנתון.

 

נגעת בנקודה הכי חשובה, מקדם הכיף, כמה מכוניות משפחתיות כאלו זכו לקהל מעריצים כזה? כמה מכוניות משפחתיות כאלו זכו להשתתף במרוצים באופן קבוע כבר חמישים שנים? לכמה משפחתיות כאלו ניתן לקנות כל כך הרבה שדרוגי "אפטרמרקט"?

 

חבר יקר מיוון שהינו אחד מנהגי מרוצי הקלאסיות הטובים שאני מכיר בשם רוקוס מכנה את המכונית הזאת "אלפא קטנה גדולה", צירפתי תמונה של הג'וליה שלו.

189541_207073042639746_100000111564324_855539_4297431_n.jpg

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

רפי, לא מעט עבודה מחכה לך, תדאג לצלם כל שלב שנכין אלבום תמונות יפה להשקה שתבוא.

דגם ה-TI מיוחד ונדיר.

המון בהצלחה.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

אבוי רפי. הזהרתי אותך שלא תתקרב אלי והנה גם אתה בתהום יחד איתי.:lol:

חשבתי שמצב יותר טוב. אמרת שהיא אחרי שיפוץ לא מוצלח לא?

בכל מקרה בהצלחה ואם לא תקדים אותי נעשה השקה משותפת. זו אותה משפחת 105 המהוללת.

פורסם

רפי - איזה יופי של ג'וליה (המצב שלה לא מענין העיקר עצם קיומה).

תתחדש ושא ברכה.

 

האם זו הג'וליה מהשנתון הנמוך ביותר הידועה בישראל?

פורסם
אבוי רפי. הזהרתי אותך שלא תתקרב אלי והנה גם אתה בתהום יחד איתי.:lol:

חשבתי שמצב יותר טוב. אמרת שהיא אחרי שיפוץ לא מוצלח לא?

בכל מקרה בהצלחה ואם לא תקדים אותי נעשה השקה משותפת. זו אותה משפחת 105 המהוללת.

 

התכוונתי שכך נראתה לפני תחילת השיפוץ

בברכה,רפי

נהג מתחיל

פורסם
רפי - איזה יופי של ג'וליה (המצב שלה לא מענין העיקר עצם קיומה).

תתחדש ושא ברכה.

 

האם זו הג'וליה מהשנתון הנמוך ביותר הידועה בישראל?

 

עד כמה שידוע לי ישנה אחת נוספת שנת 1964 אבל אני לא יודע אם היא TI

בברכה,רפי

נהג מתחיל

פורסם

רפי, רכב נדיר ומיוחד, בהצלחה בהמשך השיפוץ.

כמובן שנשמח לראות תמונות ולעקוב אחר ההתקדמות.

כייף לראות רכבים כאלה שמשופצים ובכך ניצלים וחוזרים

לכבישי ארצנו....

ישר כח.

שי ורד

פורסם

ג'וליה זו ג'וליה לא כל כך משנה השנה . נכון מפתיע מקדם הגרר - למרות שלא נבנתה בעזרת מנהרת רוח . מכונית שיש שיגידו מכוערת ,אולם יפלו שבי בקסמה כמכונת נהיגה . מאוד רכה ומשתפת פעולה חושפת צפורניים ושרירים כשצריך ומאחורי דמותה התמימה מסתתרת חיה פראית אך גם ניתנת לריסון .כמי שמחזיק אולי באוסף הגדול ביותר של אלפות מן השנים הללו , עדין רבים מחובבי הרכב הקלאסי אינם יודעים להעריך את אלפא רומיאו כראוי.

את הג'וליה סדאן הראשונה שלי החזקתי כ25 שנים והיא שירתה אותי כרכב ראשון שלי מדן ועד אילת תוך כדי שהיא גומעת לפחות 15 אלף ק''מ בשנה . היו גם אחרות במהלך השנים (גם שלך ראובן :wink: ) אין ספק שג'וליה היא אחת האלפות המענינות של התקופה .

הודי.

תמונה117.jpg


×
×
  • תוכן חדש...