Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5263 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מניסיון אישי ב - 2 מכוניות מצובישי סופר לנסר 1.6 אוט'.

אחת מודל 1993 144,000 ק"מ (נגנבה) ואחת משנת 1996 שצברה 102,000 ק"מ.

 

רכב אמין מאוד, מצריך טיפול שיגרתי אחת לשנה.

חלון נהג קידמי - מנגנון התקלקל מרוב שימוש לאחר 13 שנים,

עלות החלפת מנוע למנגנון: 550 ש"ח.

ל - 2 הרכבים שהיו ברשותו לא נוסף קולר (המוסך שולל את הנחיצות).

 

צריכת הדלק לדעתי סבירה בהחלט למרות התיישנות הרכבים.

נמדד ונרשם במעקב לאורך כל התקופה ממועד רכישת הרכבים כחדשים.

בנסיעה משולבת הכוללת את פקקי כביש גהה או נתיבי אילון,

צריכת דלק המתקבלת: 11 - 12 קמ/לליטר.

בנסיעה בין עירונית

לדוגמא: בנסיעות לאילת (ברכב 4 - 5 נוסעים).

דרך כביש הערבה או לחילופין דרך מצפה רמון.

צריכת הדלק בין: 15 ל - 16 קמ/ לליטר.

זאת לאור כל השנים.

כמובן שהנסיעה מתבצעת במסגרת המהירות המותרת בחוק (עם כי לפעמים מעל).

 

בברכה

איל

×
×
  • תוכן חדש...