Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
+1.

 

יסלחו לי החברים באוטו-דיפו אבל הם חבורה של ליצנים לא רציניים.

כשאני מתקשר ומבקש לברר מחיר בטלפון ומקבל תשובה "לפי מדיניות הרשת אנחנו לא מוסרים מחירים בטלפון"- מבחינתי מדובר בחנות של גנבים שיש להם מה להסתיר. כל התירוצים של "אנחנו לא רוצים שהמתחרים שלנו ידעו בכמה אנחנו מוכרים" לא שווים כקליפת השום.

אפשר לחושב שהמתחרים לא שולחים נציג שיבדוק בזמן אמת מה המחירים.

מי שלא מוסר מחיר בטלפון / באינטרנט - יש לו מה להסתיר, והוא מנסה "לערבב" אותי, ולמנוע ממני השוואת מחירים שהיא הבסיס לצרכנות נבונה.

אחד כזה הוא מחוץ לתחום מבחינתי!

כל פנצ'ריה שמתקשרים אליה מוסרת בחפץ לב מחירים בטלפון. "אוטו דיפו" - לא. אותי, הם לא יראו קונה מהם צמיגים.

 

 

נ.ב. - הח"מ החליף לפני ארבעה חודשים רביעיית קופר שטח מלא לג'יפ, לפני שבוע רביעיית טויו לניסאן מקסימה, ועוד ארבעה חודשים עוד רביעייה לרכב של האשה. אף אחת מההחלפות לא הגיעה/תגיע לאוטו דיפו, בדיוק בגלל מדיניות זו.

 

 

יש גבול עד כמה נמוך אפשר לרדת בזמן תחרות. יצא לי לא מזמן להיות בסניף אוטודיפו חוצות המפרץ-צומת וולקן. לא רחוק משם יש איזה פנצ'ריה שגם מוכרת גנטים, צמיגים ומצברים. למי שמכיר זה כאשר חוזרים ליכוון הקריות ואיך שלוקחים ימינה לכיוון תנובה יש איזה פנצ'ריה בצד שמאל. בקיצור, בשיא הליכלוך והחוצפה. הוא מעמיד איזה גרוטאה מול הכניסה לאוטודיפו ועלייה הוא מפרסם את עצמו פלוס מחירים למצברים, גנטים וצמיגים. אני מבין שיש תחרות אבל לרדת עד לכזו רמה שפלה זה מתחת לכל ביקורת. ואתה עוד מתעצבן למה הם לא אומרים מספרים בטלפון?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
עבור מידה 205.55.16 ״במבצע״ מטורף זוג צמיגים מתחילת 2011 ב1150 שקלים.

 

זה באמת לא זול!

 

אני רכשתי 4 צמיגים של גודייר במידה הזו ב-1800 ש"ח.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
...ואתה עוד מתעצבן למה הם לא אומרים מספרים בטלפון?

אני לא מבין מה הקשר. זה שמישהו שם לידם שלט עם מחירים זה לא חוקי? זה נותן לגיטימציה להחלטות שלא למסור מחירים בטלפון?

רק לידיעה, חלק מההתנהלות הזו שלהם, האנטי צרכנית, היא הגורם לכך שרשת אייס-אוטו דיפו נמצאת בקשיים כלכליים חמורים והאג"ח שלהם נסחרת בתשואה של אג"ח זבל. (מעל ל 100% תשואה, כלומר השוק לא מאמין שהם יכולים להחזיר את החוב)

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

היום הייתי באוטו דיפו ירקונים על מנת לקבל הצעת מחיר לצמיגי החיפושית שלי

מידה 165\80\R15

רביעיית גוד ייר ב"מבצע" כולל כרטיס חבר 365 אתם יושבים.......2650 ש"ח

רביעיית הנקוק באותה המידה ללא מבצע וללא כרטיס חבר 1350 ש"ח

 

אבסורד .

פורסם

דווקא לפני כשנה קניתי שם רביעיית צמיגי 14" גוד ייר ב1180 שקל



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אני לא מבין מה הקשר. זה שמישהו שם לידם שלט עם מחירים זה לא חוקי? זה נותן לגיטימציה להחלטות שלא למסור מחירים בטלפון?

רק לידיעה, חלק מההתנהלות הזו שלהם, האנטי צרכנית, היא הגורם לכך שרשת אייס-אוטו דיפו נמצאת בקשיים כלכליים חמורים והאג"ח שלהם נסחרת בתשואה של אג"ח זבל. (מעל ל 100% תשואה, כלומר השוק לא מאמין שהם יכולים להחזיר את החוב)

 

כאשר אתה עסק מתחרה ואתה מציב גרוטאה שהיא בעצם שלט עם מחירים מחוץ לסף הדלת של עסק אחר זהו קצת ליכלוך ותת רמה. קצת כבוד אבל מסתבר שבישראל אין כבוד כשזה מגיע לכסף.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

דווקא לפני כשנה קניתי שם רביעיית צמיגי 14" גוד ייר ב1180 שקל



בדיוק באוטו מחיר בדיוק לפני שנה גם אני קניתי 4 גודייר 14" לפיזו שהייתה לי .

 

היום המחיר עומד על 1400 לרביעייה של גוד ייר + גאנטים ב1000 ש"ח.(היום נסעתי עם חבר שהחליף ליאריס שלו)

סהכ: 2400 , משתלם .

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם
הקריאה בין השאר, היא לספונסר של גוד ייר שפעיל באתר זה. הלו? אתה בהאזנה?

 

בוקר טוב,

 

אין לי מושג ממבצעים של אוטו דיפו באמת זה לא משהו שמתואם איתנו.

 

ירון-צמיגי גודייר

פורסם

קצת לא קשור לצמיגים, אבל קשור לאוטודיפו.

 

יש להם תודעת שירות של ליצנים. אני גם בטוח שהם לא נמצאים ולא יגיבו לשרשורים פה.

שקניתי את הפוקוס שלי לפני שבועיים בערך, קיבלתי שובר להתקנת חיישני רברס (שמתרגלים זאת בעיה בלעדיהם, בייחוד שהרכב אצל האשה רוב הזמן:-D).

התקשרתי לתאם התקנה לפאקינג חיישני רברס! יודעים מה נאמר לי , נקבע לי תור לעוד שלושה וחצי שבועות!!!!

חשבתי שאולי זה בגלל שהם לא שמים על השובר או משהו והתקשרתי עצמאית לשאול על קניה והתקנה של חיישנים בלי להזכיר שובר כלשהוא, שוב, שלושה וחצי שבועות בלי להניד עפעף, "אדוני, בתאריך זה וזה בשעה 13:00 בצהריים" ,אני" מה? עוד שלושה שבועות? מישהו קונה ומחכה למוצר להתקנה שלושה שבועות? זה קיים איפה שהוא בשוק? טוב לפחות יום שישי או משהו אחה"צ, בכ"ז באמצע יום עבודה חבל לי..." היא" אדוני זה התאריך והזמן היחיד, לרשום או לא? (בלי להסתכל עלי בכלל...)"

 

ליצנות זאת מילה רצינית לעומתם.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם
קצת לא קשור לצמיגים, אבל קשור לאוטודיפו.

 

יש להם תודעת שירות של ליצנים. אני גם בטוח שהם לא נמצאים ולא יגיבו לשרשורים פה.

שקניתי את הפוקוס שלי לפני שבועיים בערך, קיבלתי שובר להתקנת חיישני רברס (שמתרגלים זאת בעיה בלעדיהם, בייחוד שהרכב אצל האשה רוב הזמן:-D).

התקשרתי לתאם התקנה לפאקינג חיישני רברס! יודעים מה נאמר לי , נקבע לי תור לעוד שלושה וחצי שבועות!!!!

חשבתי שאולי זה בגלל שהם לא שמים על השובר או משהו והתקשרתי עצמאית לשאול על קניה והתקנה של חיישנים בלי להזכיר שובר כלשהוא, שוב, שלושה וחצי שבועות בלי להניד עפעף, "אדוני, בתאריך זה וזה בשעה 13:00 בצהריים" ,אני" מה? עוד שלושה שבועות? מישהו קונה ומחכה למוצר להתקנה שלושה שבועות? זה קיים איפה שהוא בשוק? טוב לפחות יום שישי או משהו אחה"צ, בכ"ז באמצע יום עבודה חבל לי..." היא" אדוני זה התאריך והזמן היחיד, לרשום או לא? (בלי להסתכל עלי בכלל...)"

 

ליצנות זאת מילה רצינית לעומתם.

 

 

שלושה שבועות זה אכן מטורף :)

קובי

:-)

פורסם

קשה לי להבין את המצב הקשה שלהן שרוב סניפי ACE ואוטו-דיפו עמוסים רוב הזמן.

 

ד"א ACE - פעם קיבלתי שירות זוועתי בסניף ACE ראשל"צ. התלוננו למנהל הסניף וזה לא כל כך עניין אותו.

התקשרנו לשירות הלקוחות - לא עונים אף פעם - אז השארנו פרטים שיחזרו אלינו - עד היום כמובן לא חזרו.


×
×
  • תוכן חדש...