Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי :)

ברשותי מוסטנג שנת 96 בעלת מנוע 3.8L v6.

הרכב עבר מאז בערך 97K קילומטרים ואני הייתי מעוניין להחזיר קצת חיים לרכב הזה

אני לא רוצה שהוא יהיה סתם רכב עם מנוע גדול, אני רוצה להרגיש את הכוח שמוסטנג באמת מציעה.

אני מדבר יותר בכיוון של לקנות מנוע חדש (או אפילו משומש במצב טוב) של GT למשל, כמה דבר כזה יכול לעלות ושאלה יותר רלוונטית, כמה מסובך הפרוייקט הזה? (אני מאמין שלא מעט), בגלל זה אני פונה אליכם.

האם החלפת מנוע כרוכה בהחלפת רכיבים אחרים בנוסף?

אני מאמין שאני אצטרך גם להחליף את תיבת ההילוכים שלי בנוסף (בכללי היא לא משהו וכבר אני מרגיש את הרכב "קופץ" בכל פעם שאני מעביר בין Drive להילוך אחורי).

 

אני זוכר שגם היה פורום שנקרא Fuel Slut לפורד אבל נראה לי שהוא נסגר כי אני לא מצליח למצוא אותו באינטרנט.

פורסם

ברשותי מוסטנג שנת 96 בעלת מנוע 3.8L v6.

הרכב עבר מאז בערך 97K קילומטרים

 

תן לי רק להיות בטוח שהבנתי נכון, אתה רוצה להחליף מנוע אחרי 97,000 ק"מ?!

 

בכל אופן, אני לא בטוח איך מנוע של GT יתאים לתא המנוע של הפורד, ובכלל עדיף לך לחפש פרוייקטים שנעשו על הרכב הנ"ל בעולם בכדי לקבל רעיון לגבי מה ניתן להוציא מהרכב ואיך.

 

יקיר.

MX-5 NC

פורסם

להחליף מנוע אחרי 97 אלף ק"מ זה שטות לדעתי, המנוע חדש מכוניות חדשות יותר היו שמחות לק"מ כזה

הפרוייקט הזה כמו שאני רואה אותו מהצד על סמך מה שאני מבין מה אתה מצפה מהאוטו יהיה כאב ראש לא קטן

והשקעה כספית גם לא קטנה, אם אתה בכל זאת רוצה להשקיע להחליף ולשפר קח בחשבון שלהעלות הספק

ולהוסיף כוח כמו שאתה רוצה ייקח לך את הצד החוקי של האוטו.

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

חשבתי על האפשרות של לשפר את המנוע הקיים, אבל האם הוא יתן הספק מספיק טוב?

מנוע כזה יכול לעמוד בהוספת טורבו / סופרצ'ארג'ר?

 

y.bar: למה הוספת הכוח תיקח את הצד החוקי של הרכב?

הרי יש GT בארץ אם אני מכניס מנוע של GT (שוב אני מאמין שהוא לא יהיה חדש אלא בשנים 96-04)

הרכב לא יקרא GT פשוט?

 

יעקב:

בקשר לקוסמטיקה, הג'אנטים הוחלפו לא מזמן (אני רק לא יודע את הדגם, ם הוחלפו ביחד עם צמיגים חדשים R1R ממש יפים),

אבל שוב כרגע אני מעדיף להתמקד יותר במכניקה.

 

צ'יפ ניהול חדש יכול להוסיף משהו ד"א?

פורסם

הסיבה שהצד החוקי יילקח היא שאני לא בטוח שיאשרו לך החלפת מנוע כזו אבל תבדוק בכל מקרה.

אם אתה רוצה להעלות את ההספק שלך ולגדוש על המנוע (תכנון מערכת טורבו) זה לא יהיה חוקי בשום מצב.

אם לא איכפת לך להיות לא חוקי השמיים הם הגבול.. להחליף מנוע כנראה ידרוש התאמות וחיזוקים של שאר המכלולים

גם טורבו, אם תגדוש את המנוע הזה סגור\פתוח אתה תצטרך לחזק מן הסתם כדי להחזיק גדישה מסויימת

 

אם אני לא טועה המוסטנג שלך היא 190 כ"ס נכון?

לדעתי הפתרון הטוב ביותר במקרה שלך ש 190 כ"ס לא מספקים אותך היא לקנות מראש רכב שגודש (עם טורבו)

להשאר חוקי, ומשם התהליך הוא הרבה הרבה יותר פשוט וזול יחסית מאשר להחליף מנוע \ להרכיב טורבו על אטמוספרי ולא להיות חוקי

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם
תן לי רק להיות בטוח שהבנתי נכון, אתה רוצה להחליף מנוע אחרי 97,000 ק"מ?!

 

בכל אופן, אני לא בטוח איך מנוע של GT יתאים לתא המנוע של הפורד, ובכלל עדיף לך לחפש פרוייקטים שנעשו על הרכב הנ"ל בעולם בכדי לקבל רעיון לגבי מה ניתן להוציא מהרכב ואיך.

 

יקיר.

 

הכוונה היא מוסטנאג GT ולא אימפרזה GT, אז זה כמובן יתאים לתא המנוע.

 

לא, הרכב ממש לא יהפוך למוס GT, מה גם שסיכוי גבוה שבכלל לא יאשרו לך (רוב הסיכויים).

לכן אין מנוס משיפור המנוע הקיים. יש לא מעט קיטים בחו"ל להוספת מגדש על למנוע הזה.

 

נסה לבדוק במועדון פורד.

פורסם

לדעתי, במידה ועשית יישור קו רציני (בכל זאת הרכב שנת 96), תשפר את המנוע הקיים (בלי טורבו), יכל מאוד להיות שזה יספק אותך, בכל זאת לא מדובר על איביזה 1.6..

אני לא מבין גדול במנועים האלה אבל אני די בטוח שיש יותר "משחק" במנועים יחסית גדולים כאלו מאשר במנועים קטנים.

תנסה להתחיל בקיט יניקה איכותי, אח"כ צנרת + דוד (עם ממיר שתוכל לעבור טסט), קאמשאפט חם, תוכנת ניהול מנוע/צ'יפ

ואח"כ תראה, יכול להיות שזה יספיק לך, אם לא, תמיד תוכל להמשיך ולשפר. חבל להחליף מנוע אחרי 97 אלף.

 

ולגבי הגיר, לדעתי שווה לשקול הסבה לגיר ידני, אמנם זה יעלה לא מעט אבל לדעתי זה השיפור הכי טוב שניתן לעשות לרכב כזה.

אני ממליץ לך לבדוק קודם היטב את הרכב לפני שאתה מתחיל לשפר, ייתכן ותמצא כל מיני ליקויים שגורעים מהכוח של הרכב וכתוצאה מזה הרכב לא נוסע טוב.

פורסם

במפלצות האמריקאיות האלו ניתן להעלות הספק בקלות. קיט יניקה, מערכת פליטה וצ'יפ יעשו פלאים.

הבנתי שגם משחק עם הצמיגיות של השמן מאוד נותנת למנועים האלו 'בשר' בטורים נמוכים - בינוניים, היה מאמר מתורגם על זה בפורום.

במנועים צנומי נפח השיפורים הללו כמעט ולא יועילו, במנועים הגדולים דווקא כן.

פורסם

Philip R:

אני נורא רוצה לקחת בחשבון את האפשרות של לשפר את המנוע הקיים, אבל אני בספק אם המנוע כמו שהוא יכול לעמוד בגדישה (שלא נדבר על מגדש על), האם צריך חיזוקים כאלה ואחרים לפני גדישה שכזאת? ואם כן אז באילו חיזוקים מדובר?

 

daniel 18:

האם החלפת קיט יניקה, סעפות + מע' פליטה יהיו חוקיות?

ראיתי אתר ממש טוב http://www.americanmuscle.com/ במיוחד למוסטנג, האם מישהו מכיר ויכול להמליץ?

 

בנוגע להסבה לידני, זה משהו שחשבתי עליו וירדתי ממנו מהר מאוד בגלל גודל הפרוייקט הזה, זה ממש לא פשוט לבצע דבר כזה.

 

ושוב אם מדברים על צ'יפ ניהול לרכב, על מה הייתם ממליצים, יש משהו ספציפי למוסטנג?

 

תודה.

פורסם

סביר להניח שלא תהיה בעיה עם עניין החוקיות (תלוי מאוד בקיט יניקה). מקסימום תפרק ואח"כ תחזיר חזרה.

לגבי המערכת פליטה, אם אתה נשאר עם הממיר הקטליטי לא צריכה להיות לך בעיה כלשהי.

האתר שמצאת נראה טוב מאוד, אבל נראה לי שיהיה לך בעיה להכניס חלק מהחלקים לארץ.

תבדוק קודם בסדנאות לגבי חלקים שאתה רוצה להביא, לדוגמא קיט יניקה לא בטוח שהייתי מביא לבד בגלל כל האישורים שצריך להביא ושפוך הרבה זמן ובריאות במשרד התחבורה.

יש לך עוד מספיק דברים להחליף לפני שאתה רץ לגדוש את המנוע.

המגבלה היחידה שלך היא הגיר, תנסה לבדוק עוד פעם אולי אם בעל מקצוע אחר.. לדעתי זה יותר שווה מטורבו.

בנוסף לקיט יניקה והמערכת פליטה, כדאי להחליף גם פלאגים לדרגת קור יותר נמוכה (NGK IREDIUM) וגם שדרוג משאבת הדלק. כמובן שבלי תוכנת ניהול מנוע/צ'יפ כל הדברים האלו לא ייתנו לך הרבה.

והכי טוב שתבדוק קודם כל בסדנאות בארץ אם קיים צ'יפ לרכב שלך, אם לא, ראיתי שיש לך אופציות טובות מהאתר שהזכרת קודם:

http://www.americanmuscle.com/94-98-mustang-chips-tuners.html

 

בהצלחה :-)

פורסם

מגדש על ? לאן אתה מנסה להביא את הרכב :roll:

בכל מקרה על מנוע סגור בלי להשתגע אתה יכול לגדוש נמוך וזה יחזיק לדעתי

אם אתה רוצה גדישה גבוהה ומשהו יותר רציני כבר אתה תצטרך לפתוח מנוע ולחזק את כל המכלולים בפנים

ע"מ שיעמדו בלחץ החדש והגבוהה של העבודה.

 

אם אתה נרתע מלהסב את הגיר לידני אתה יכול לחזק את הגיר הקיים, זה אמנם לא יהיה אותו הדבר כמו ידני

אבל הוא יוכל לעמוד בעומס מסויים אני מאמין, אגב אם הסבת גיר הוא פרוייקט שלדעתך גדול מה בקשר לגדישת

מנוע אטמוספרי וחיזוקים של כל שאר המכלולים ? זה לא פשוט בהרבה לדעתי..

 

בקשר ללהביא מחו"ל אם אין לך איזה קומבינה מסויימת עם בעל מוסך חלקים או משהו בסגנון רד מזה

אתה לא יודע כמה כאב ראש יהיה לך בשביל לאשר כל מה שתביא, אין לך מושג כמה אישורים אתה צריך :shock:

לאחי הגדול נתקעו משולשים מורחבים לטרקטורון וגם אחרי שהבאנו את כל האישורים הם עדיין לא היו מוכנים לשחרר אותם. ולבסוף אחרי חודשיים ומשהו בארץ עם עמלת אחסון על כל יום הם חזרו לחו"ל

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

daniel 18

מה אתה אומר על הקיט הבא: http://www.americanmuscle.com/bbk-cai-9498-v6.html

קצת איבדתי אותך באיזור הממיר הקטליטי.

בנוגע לגדישה, אני ממש לא ממהר לגדוש את המנוע כי אני מבין שזה פרוייקט מסובך, במיוחד בשבילי כאחד שלא הכי בקיא בעניין השיפורים.

בקשר לגיר, יש לך מקומות טובים לחיפוש גיר טוב, הבנתי שהם נמדדים גם לפי כמות הכוח שהם יכולים לשאת?

מהם פלאגים ברכב שדיברת עליהם בנוסף לקיט היניקה ומערכת הפליטה?

ועד כמה קשה להתקין צ'יפ ניהול חדש לרכב?

אני מכיר בעל מוסך באיזור (מוסך מאזדה פורד) ככה שאני אוכל לפנות אליו בנוגע לעניין החוקיות.

 

y.bar

שוב אני עדיין לא מדבר על גדישה (בין אם נמוכה או גבוהה).

יש לך מושג במה כלול הסבת גיר מאוטומט לידני? אני רק מתאר לעצמי שזה ממש מסובך.

 

ושוב תודה :)

פורסם

צור קשר עם איציק ראובני מרעננה, איציק מומחה לאמריקאיות והוא בנה את רוב הרכבים של חברי פיול סלאטס ועוד רבים אחרים הבן אדם מומחה בחיבור של סוסים לרכבים, הוא יגיד לך בדיוק מה לעשות איך כמה ולמה. חבל להמשיך כאן עם הניחושים. אם אתה רוצה טלפון שלו שלך לי הודעה פרטית

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

×
×
  • תוכן חדש...