Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.

למרות שהשאלה עלולה להשמע מעט לא קשורה לפורום, שיקלו שנית:

הנה:

 

מהי הדרך הטובה ביותר והאיכותית(!) ביותר לצרוב Mp3 שהורד מהאינטרנט

אל דיסק.

יש הטוענים שיש להעביר קודם לWAV , ויש שטוענים שזה לא הכרחי.

יש הטוענים שאין לצרוב במהירות העולה על X2, ויש שטוענים אחרת.

 

אני לא יודע מה אתכם, אבל אני קבוע מוריד מוזיקה מהאינטרנט

וצורב למוזיקה - אותה אני שומע בעיקר, נו כן, ברכב.

 

הרבה פעמים, ישנם הבדלים בעוצמת הווליום בין שיר אחד למשנהו.

בנוסף אני לא תמיד בטוח שהאיכות היא ברמה בה היא צריכה להיות -

ובעוד שלאדם הממוצע זה יספיק, אני, כמוכם, תמיד מנסה להפיק את הטוב

ביותר (נו, לא סתם אני מבקר בפורום הזה).

 

אם כך, ידידי, אבקש את עזרתכם בנושא כה חשוב (לכולנו) זה -

מהם סדר הפעולות עלי לעשות, משלב א' ועד ת', בהיותי מוריד מוזיקה

מהרשת ? (שימו לב להתייחס לשאלות שלמעלה גם כן ).

 

מקווה שכולנו נלמד מ(התשובות ל)שאלה זאת משהו חדש.

תודה.

פורסם

תראה אני לא מוריד MP3 ביגלל שאני לא מתלהב מהאיכות .

מה שאני כן עושה זה מעתיק למחשב מדיסקים אורגינלים דרך MEDIA PLAYER

ושם יש אפשרות להקליט שירים באיכות מעולה בין 470 -940 KBPS

בקשר לשפר את איכות השירים שכבר הורדת...........?!

אם יש פיתרון אשמח לדעת.

פורסם
שלום לכם.

למרות שהשאלה עלולה להשמע מעט לא קשורה לפורום, שיקלו שנית:

הנה:

 

מהי הדרך הטובה ביותר והאיכותית(!) ביותר לצרוב Mp3 שהורד מהאינטרנט

אל דיסק.

יש הטוענים שיש להעביר קודם לWAV , ויש שטוענים שזה לא הכרחי.

יש הטוענים שאין לצרוב במהירות העולה על X2, ויש שטוענים אחרת.

 

אני לא יודע מה אתכם, אבל אני קבוע מוריד מוזיקה מהאינטרנט

וצורב למוזיקה - אותה אני שומע בעיקר, נו כן, ברכב.

 

הרבה פעמים, ישנם הבדלים בעוצמת הווליום בין שיר אחד למשנהו.

בנוסף אני לא תמיד בטוח שהאיכות היא ברמה בה היא צריכה להיות -

ובעוד שלאדם הממוצע זה יספיק, אני, כמוכם, תמיד מנסה להפיק את הטוב

ביותר (נו, לא סתם אני מבקר בפורום הזה).

 

אם כך, ידידי, אבקש את עזרתכם בנושא כה חשוב (לכולנו) זה -

מהם סדר הפעולות עלי לעשות, משלב א' ועד ת', בהיותי מוריד מוזיקה

מהרשת ? (שימו לב להתייחס לשאלות שלמעלה גם כן ).

 

מקווה שכולנו נלמד מ(התשובות ל)שאלה זאת משהו חדש.

תודה.

 

ווואי, איזה בלאגן, בוא ננסה לעשות סדר . . .

בקשר למהירות, מומלץ לצרוב במהירות קצת יותר איטית מהמהירות המוגבלת של הצורב בשביל למנוע קפיצות בדיסק . . .

 

בקשר לאיכות, זה קשור רק לאיכות של השיר, תנסה להוריד יותר שירים באיכות 192 KBPS שהיא איכות קרובה לדיסק במקום 128 KBPS שזה האיכות של רוב השירים . . .

 

בקשר לעוצמה, כמעט בכל תוכנה ניתן לכוון את העוצמה של השיר . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

שום אוזן אנושית לא תבדיל בין שירים שקודדו ב 256 MHZ לכאלה שקודדו ביותר (כמו שמישהו הזכיר כאן.

 

אין טעם להעביר מ MP3 ל WAV ואז בחזרה, פעולה סיזיפית שלא נותנת כלום.

 

הכי טוב זה פשוט שירים באיכות טובה, 192 MHZ זה כבר מעולה ואני בספק אם צריך יותר, אני באופן אישי לא מרגיש בהבדל.

פורסם

מכיוון שצרבתי עכשיו 40 אלבומים של DEPECHE MODE

 

אני בוודאות אומר :

 

דרך MEDIAPLAYER של MICROSOFT

 

סמן לך את השירים ב -PLAYLIST

קליק ימני על העכבר, COPY TO CD DEVICE

 

יפתח לך חלון חדש

 

למעלה יופיע לך ICON עם נורה אדומה

 

לחץ עליו וזה כל הסיפור..

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אני אישית מוריד שירים מהאינטרנט ומשתדל שהם יהיו באיכות של 192, שלב חשוב נוסף שיש לבצע הוא להקשיב לשירים ולראות אם יש בהם קפיצות רעשי רקע איכות ירודה וכו...

ואז לצרוב ואפשר במהירות של יותר מ*2 כי זה בעצם דיסק מידע ולא מוזיקה (cda) אותו צריך לצרוב במהירויות נמוכות.

Neo

8)

פורסם

אם אתה רוצה לשמוע באיכות טובה אתה חייב לצרוב ב VBR!!!

בדרך כלל מוסיקה שמורידים מהאינטרנט אינה איכותית ותוצאה טובה אתה יכול לקבל רק אם אתה מוריד ישירות מדיסק.

 

כמובן שעם הטכנולוגיות שיש היום אין שום צורך להפוך לWAVE קודם אלא ישר לצרוב.

 

מנוע ההמרה הטוב ביותר כיום הוא של LAME שמיושם בהרבה תוכנות שלטעמי הטובה שבהם היא EASY CD-DA שמאפשרת גם למצוא את כל שמות השירים ממאגרי מידע ברשת ולהכניס אותם לתוך ה ID3TAGS.

 

תוכנה מצויינת נוספת שתעזור לך לנהל את האוסף שלך היא EAGS ON.

 

כאשר אתה מגדיר את ההמרה כדאי לעבוד עם VBR 250 HIGH QUALITY ואת ה SAMPLE RATE להגדיר על 48000.

 

אומנם הקבצים שמתקבלים גדולים יותר אבל האיכות היא מעולה.

 

לגבי מהירות הצריבה זה נורא תלוי במחשב ובצורב שלך - עד שלא תנסה לא תדע

 

אם אתה רוצה עוד עזרה או לינקים ...

פורסם
שום אוזן אנושית לא תבדיל בין שירים שקודדו ב 256 MHZ לכאלה שקודדו ביותר (כמו שמישהו הזכיר כאן.

 

 

ושם יש אפשרות להקליט שירים באיכות מעולה בין 470 -940 KBPS

 

כמה תיקונים קלים, דבר ראשון שלומי האיכות נמדדת ב- Kbps או קילו ביטים לשניה.

איכות של MP3 ממוצע עומדת על 128 כאשר דיסקים מקוריים עומדים על 256. ביניהם יש כמה וכמה דרגות. ההבדל הוא גדול. ובאמת מורגש. מה שלא הכי מורגש (גם לפעמים..) הוא ההבדל בין MP3 טוב שעומד על 192 ובין דיסק על 256. ולגבי ההוא שטען שיש שירים עם 940 Kbps אני מת שתראה לי דוגמא אחת מבלי שהיא תשקול ה-מ-ו-ן!.

 

הדרך הכי פשוטה לצרוב MP3 לדיסק היא 2 דרכים עיקריות:

1. להכין דיסק MP3. שזה אומר לצרוב את השירים שלך כדיסק של DATA בכל קצב שתרצה רצוי לא לעבור את ה12X.

 

2. להפוך את השירים שלך ל-WAV ואז לצרוב אותם על דיסק כ- AUDIO CD. שוב רצוי לא לעבור את ה-12X. הדיסק שלך יצרב והשירים בו יהיו לרוב בפורמט CDA שאיתם אי אפשר לעשות שומדבר מלבד להשמיע בדיסקמנים או במחשב, אי אפשר להעתיק אותם אל המחשב מבלי לעשות RIP.

 

כמובן רצוי להישאר עם התוכנות המוכרות ובראשם NERO.

 

ראלימן[/code]

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

אבל הבעיה היא למצוא שירים להורדה באיכות הזו. הרוב המוחלט כמו שאמרתי בא ב-128. נדירים באים ב192 ונדירים אפילו יותר הם אלה ב256...

 

אם מדובר בRIP אז כן להוריד ל192 אם רוצים לחסוך טיפה מקום אם לא אז 256..

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

זה לא נדיר למצוא שירים ב 192, אם אתם שמים לב הסטנדרט לאט לאט עולה והיום לא חסר גם שירים באיכות 256. אבל חשוב לציין שלפעמים אנשים לקחו שירים במקור שהיו ב 128 והפכו אותם משום מה ל 256 אז בעצם לא עשינו בזה כלום, אני מצאתי הרבה שירים באינטרנט שהורדתי ב 256 ונשמעו ממש חרא. אז אין כמו לשמוע את השיר לפני שצורבים ואז להחליט!

פורסם

לפי דעתי אין שום קשר למהירות הצריבה,זה אותו סיפור ישן שדיסקים מוזהבים (בצד שהצורב כותב עליו) הם יותר טובים,הכל פסיכולוגי ומכשיר טוב לא יקפוץ בו שום דיסק.

ההבדל בין 192 ל 256 כן קיים וכן מורגש אבל אם עשו את זה על קובץ קיים והמירו אותו ל192 מ 128 זה בולשיט.

פורסם

קח שתי הקלטות אחת ב 192 ואחת ב 256 אני שמעתי הבדל,אם לא שמעת חזור על הפעולה 10 פעמים :wink: ,יש להזכיר אותו שיר מאותו דיסק ברמות קידוד שונות זאת אומרת BITRATE.

×
×
  • תוכן חדש...