Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נעשה כבר ממזמן מזמן.

כמו כן שהMP3 יצא הרי כולם עשו ניסויים לראות מתי לא מבדילים בין CD רגיל לMP3. אז מכמה שקראתי ב192KBPS ובמערכות ביתיות יקרות מאוד (הם פירטו את הציוד) ברוב המוחלט של הפעמים לא הצליחו להבדיל וב256 כבר בכלל לא הצליחו.

עכשיו קח בחשבון שאתה נמצא ברכב ולא בבית והמערכת שיש לך לא משתווה למערכת הביתית שיש להם. דבר נוסף הוא שכשאתה שומע רגיל אתה לא בכח מנסה למצוא את ההבדלים. ודבר אחרון ( :) ) לא עשית את זה במבחן עיוור לכן המבחן שלא לא תקף!

 

אבל מה זה משנה, שכל אחד יקח מה שבא לו, כבר קראתי על אנשים שלא מבדילים בין 128 לדיסק רגיל.

פורסם
נעשה כבר ממזמן מזמן.

כמו כן שהMP3 יצא הרי כולם עשו ניסויים לראות מתי לא מבדילים בין CD רגיל לMP3. אז מכמה שקראתי ב192KBPS ובמערכות ביתיות יקרות מאוד (הם פירטו את הציוד) ברוב המוחלט של הפעמים לא הצליחו להבדיל וב256 כבר בכלל לא הצליחו.

עכשיו קח בחשבון שאתה נמצא ברכב ולא בבית והמערכת שיש לך לא משתווה למערכת הביתית שיש להם. דבר נוסף הוא שכשאתה שומע רגיל אתה לא בכח מנסה למצוא את ההבדלים. ודבר אחרון ( :) ) לא עשית את זה במבחן עיוור לכן המבחן שלא לא תקף!

 

אבל מה זה משנה, שכל אחד יקח מה שבא לו, כבר קראתי על אנשים שלא מבדילים בין 128 לדיסק רגיל.

 

אני אומר לך מניסיון שההבדלים הם מינוריים בין 192 ל-256. חבר שלי הראה לי בעזרת תוכנה מיוחדת (לא זוכר בדיוק כרגע שמות והכל כי זה היה לפני 3 שנים) את הבדלים בין 128 ל-192 ובין 192 ל-256 וההבדלים הם כמעט בלתי מורגשים לעומת ההבדל בין 128 ל-192 שהוא מאוד מאוד מורגש . . .

 

אם כבר הזכרת את הקטע של הציפוי זהב אז לפי דעתי זה פסיכולוגי הקטע של ההבדל בין 192 ל-256 בדיוק כמו שציפוי זהב זה עניין פסיכולוגי . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

תשמע בבית אכן מרגישים יותר כי המערכת יותר על רמה אם אני אוריד באיכות 192 ככה אני אצרוב אני לא אמחק אני לא ממש מטורף ומחפש דיוק כל כך אם יוצא לפעמים לצרוב MP3ים באיכות 256 אז מה טוב.

הכל עניין של נוחות ואני מוכן אפילו לעשות מבחן עיוור אין לי בעיה.

פורסם

אני מטורף ומחפש דיוק ומוצא אותו ב192.

אם יצא פעם אני אכין דיסק של אותם שירים בקידוד שונה, אח שלי רק תזכור להביא כובע, למה משום מה תמיד יוצא שאלה שטוענים שהם מבדילים בסוף נופלים ב96KBPS :wink:

פורסם

לא הבנת אותי נכון?

אני רוב הדיסקים שלי הם נצרבים מ אמ פי 3 באיכות 192.

 

לעומתך אני לא מוריד מתוכנות שיתוף קבצים כו'.. :wink:

×
×
  • תוכן חדש...