Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5280 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, בתאריך 8-12-11 הזמנתי 2 פריטים מאותו מחיר, 30 דולר כל אחד, ב2 הזמנות נפרדות. התשלום הועבר מיידית.

לאחר כמה שעות כבר קיבלתי מספר מעקב, והבנתי מהמוכר שהוא שלח את שני המוצרים באותה חבילה משום-מה.

כעבור יום-יומיים, קיבלתי מאיביי 2 הודעות לגבי הסרת הListing עקב חשד למרמה

MC999 eBay Listing Removed: (XXXX(







מבחינת ההוראות בהודעה, היו כמה אופציות:


1. אם לא שילמת, אז לא לשלם ולשכוח מהעסקה.

2. אם קיבלתי את המוצר וזה לא מה שהזמנתי, לפתוח קייס ב Resolution Center בתוך איביי.

3. אם עבר זמן המסירה המשוער, והמוצר לא הגיע, לפתוח קייס ב Resolution Center בתוך איביי.

 

ובכל מצב, לנסות ליצור קשר עם המוכר קודם.

 

כרגע המצב הוא כזה, לפי דואר ישראל, פריט הדואר שתואם את מספר המעקב שקיבלתי, נמסר לנמען בבת-ים.

לאחר שהוסרו המוצרים שרכשתי, המוכר המשיך להוסיף מוצרים דומים, לצד מוצרים מתחום אחר, שעדיין הופיעו.

רציתי ליצור קשר עם המוכר לגבי מספר המעקב השגוי, אין לו שום מוצרים למכירה יותר, ומבחינת איביי "No longer a registered user"

 

מה אתם מציעים?

לפתוח קייס? לחכות כמה ימים, אולי בכל זאת אקבל את המשלוח?

לנסות ליצור איתו קשר דרך איביי אפילו שהוא לא רשום יותר?

לפנות לאימייל שלו שרשום בקבלה של PAYPAL ?

 

תודה רבה.

פורסם

למה הם מסרו לנמען בבת ים? יש סיכוי שהפרטים שלך לא הודפסו\נכתבו בבירור על החבילה?

 

קודם תברר לעומק למי ומתי הם מסרו ותדרוש את זה חזרה כי זה שלך.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אני דווקא חשבתי מכיוון המוכר, אולי המספר מעקב היה שגוי?

בינתיים גם שלחתי לו הודעה כללית, לבדוק אם זה מגיע אליו בכלל.

אמרתי לו שהחבילה הגיע לבת-ים שהיא לא העיר שלי, ושאלתי אם נפלה טעות במספר המעקב שקיבלתי/ או אם יש לו מידע על מיקום החבילה.

 

אגב, הListings של המוצרים הוסרו עקב חשד לcounterfiet, זיוף. לא מרמה.

פורסם

למה בפייפאל ולא באיביי?

מבחינת איביי, עוד לא קיבלתי את המוצר, אז אני לא יודע אם זה מה שהזמנתי,

ולגבי זמן ההגעה, הוא אמר 8-30 יום, ועוד לא עברו.

פורסם

עדכון למי שהתעניין.

 

באותו יום שגיליתי שהחבילה נמסרה לנמען אחר, פניתי למוכר דרך איביי, ודרך האימייל שהופיע בקבלה של PayPal.

לאחר מספר ימים ללא תשובה, פתחתי Case באיביי לגבי 2 המוצרים.

כעבור יומיים, המוכר הגיב והעביר את האחריות לאיביי שימצאו פיתרון.

הם מבחינתם לא קיבלו ממנו שום מידע מעקב מהימן על החבילה ועל כן פסקו לטובתי. (זיכוי מלא עבור 2 המוצרים)

פורסם

השאלה הגדולה היא האם קיבלת את הכסף.

כי אם למוכר אין כסף בפאיפל שלו, אתה לא תקבל את הכסף אלא רק כאשר יהיה לו כסף בחשבון.

עד עכשיו יש למעלה מ100 ליש"ט שחייבים לי 3 מוכרים שונים עוד משנת 2005. עד שלא יהיה להם כסף בחשבון, אני לא אראה אותו.

פורסם

לא מדויק: לאחרונה מכרתי למישהו בארץ מוצר והוא שילם דרך פייפל. המוצר התגלה כלא תקין ובינתיים אני רכשתי דברים אחרים באיביי.

לאחר מיליון ניסיונות לפתור את הבעיה, הבחור יצר קשר עם פייפל והם (איכשהו. אין לי מושג איך) ביצעו זיכוי מלא.

אני מניח שחלק מהסכום ירד מכרטיס האשראי שלי.

פורסם

ראיתי פירוט בPaypal לגבי שני זיכויים ישירות לכרטיס אשראי שלי, אני מניח שכרגע זה לא יופיע לי עדיין באתר של הכרטיס אשראי עצמו.

פורסם

מנצל"ש - מישהו יכול להמליץ לי על מדריך אידיוט פרוף להזמנות באיביי?

 

תודה רבה!

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
השאלה הגדולה היא האם קיבלת את הכסף.

כי אם למוכר אין כסף בפאיפל שלו, אתה לא תקבל את הכסף אלא רק כאשר יהיה לו כסף בחשבון.

עד עכשיו יש למעלה מ100 ליש"ט שחייבים לי 3 מוכרים שונים עוד משנת 2005. עד שלא יהיה להם כסף בחשבון, אני לא אראה אותו.

 

זה לא נכון, אולי ב2005 זה היה ככה.

אבל היום ברגע שנפתחת פניה בפייפאל, שמים BLOCK על הכרטיסי אשראי שמצורפים לחשבון הפאיפאל של המוכר, והוא אינו יכול לגעת בכסף הזה, עד לבירור מלא של הפניה.

 

ברגע שהם פוסקים זיכוי, אתה מיידית מקבל את הכסף.

שאגב לא נשאר בחשבון הפאיפאל, אלא מועבר לזיכוי בחשבונך דרך כרטיס האשראי.

under construction..

פורסם
מנצל"ש - מישהו יכול להמליץ לי על מדריך אידיוט פרוף להזמנות באיביי?

 

תודה רבה!

 

 

 

בגדול (מאד):

1. פתח חשבון איביי.

2. פתח חשבון פיפאל.

3. קשר את הכרטיס אשראי שלך לחשבון הפיפאל.

4. תעשה את השטות עם לאשר שהכרטיס באמת שלך בעזרת גישת אינטרנט או טלפון לפירוטים.

5. חפש את מה שאתה רוצה באיביי.

6. ראה שעולה לך המון חרא לא רלוונטי.

7. תתחיל להוסיף בשורת החיפוש מינוס ומילה כלשהי שאתה לא רוצה שתופיע.

8. חזור 3-6 פעמים עד שהחיפוש הוא פחות או יותר מה שאתה צריך.

9. סדר את המוצרים לפי מחיר + משלוח.

10. סמן שהמשלוח הוא לישראל.

11. עבור על המוצרים שנראים לך.

12. קנה אך ורק ממוכרים בעלי פידבק רב וחיובי.

13. אם אתה לא בטוח, קרא את הפידבקים הרעים.

14. אם המוצר הוא משהו על סיכוי גדול לזיוף לך רק על מוכרים עם 15+ אלף פידבק חיובי ובלי פידבק שלילי.

15. וודא שהמוצר באמת נשלח לארץ בלשונית shipping.

16. תלחץ לקנות.

17. תלחץ להתחייב לשלם.

18. תלחץ על לשלם עם פיפאל.

19. תכניס משתמש וסיסמא.

20. אשר עיסקה בפיפאל.

21. שב מול תיבת הדואר. אם המוצר נשלח מסין, תביא סנדויץ'.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

אני בד"כ עובד לפי:

500 ומטה פידבק - לקרוא טוב טוב תגובות וגם אז יש סיכוי טוב שאני לא אקנה.

500-5000 פידבק - מקסימום 5 תגובות רעות שנראות כמו אי הבנה.

5000-12000 פידבק - מרפרף על התגובות הרעות לראות אם יש משהו שנראה קריטי.

12000 ומעלה - אם זה לא משהו בעל פוטנציאל זיוף ולא יקר במיוחד, אני לא קורא את התגובות, רק מוודא שיש יותר מ99.5% פידבק חיובי.

 

הכל שאלה של מה אתה קונה וכמה זה עולה, על מוצרים של פחות מ5 דולר חבל לעשות מחקר רציני.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

זה לא בעיה עבור מוכר רמאי

מקבל כסף.

מוריד את כרטיס האשראי שלו מPAYPAL אחרי שלקח את כל הכסף.

ואז כשאתה תרצה את הכסף, לא תראה אותו בחיים. כמו ששמת כרטיס אשראי אתה יכול להוריד או לבטל את הכרטיס.

את הכסף לא תראה

נראה לך שהנוכלים טיפשים? שהם ישאירו את האשראי שלהם באתר?

מאז שהבנתי שאולי אפשר לשפוט לטובתך אבל לא תראה את הכסף אני תמיד בודק ממי אני קונה וכמה פידבקים יש לו

×
×
  • תוכן חדש...