Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם
נתן, בדיוק בשביל זה אנחנו בפורום פתוח

 

זאת בדיוק הבעיה :roll:

 

ליאור, התוספות ממש בטעם, אהבתי!

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חברים תודה רבה

לא מוסיף בעיצוב כלום, אכן "כל המוסיף גורע"

לגבי הנמכה או מתלים רציניים יותר, אהבה ישנה שלי, מתלבט, גם ככה הרכב תמיד נוסע בד"כ ריק והוא די קופצני בתצורה הזו (בד"כ רכב קל יחסית לתוספת של 4 נוסעים, נותן תוצאה קשיחה יחסית במצב ריק, עניין של תכנון קפיצים שאמור לתמוך בתוספת אחוזים נכבדה למשקל הכולל בעומס מלא)

לגבי תוספת הספק או הגדשה, יש כמה רעיונות שמיושמים מצויין בחו"ל:

 

סעפת פליטה חביבה, לבד לא נותנת הרבה:

1.jpg

 

בד"כ החברים בחו"ל הולכים על מערכת מלאה כולל דוד פתוח

בצילום רואים גם את אחד הקיטים של קפיץ \ בולם ספורטיבים יותר:

12.jpg

 

זה מביא את הצעצוע מ 68 כ"ס ל 80 כ"ס, לא משהו ששוה להתעסק איתו במיוחד:

de-ringsleutel_dyno1_web.jpg

 

וזה כבר הדבר האמיתי, קיט סופרצארג'ר על רצועת האביזרים + אינטרקולר מגניב + פילטר וצנרות איכותיות ביותר.

התוצאה 125 כ"ס (במקור 68 ) התאוצה 8 שניות (במקור 14) והמחיר הזוי לחלוטין בחו"ל, בישראל הזוי בריבוע.

בשביל כזה פרויקט אני אצטרך לדווח מקפריסין, בארץ זה לא חוקי.

מה שכן, לפחות הצמיגים יתמכו בהספק הזה :)

DSC01501.jpg

 

DSC01273.jpg

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

צודק, כל ה 106 וה 205 הגודשות נבנו במפעל ברמה של SLR. :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יצא מעולה, אין ספק שהדברים הקטנים האילו שעושים את ההבדל בהרגשה לאוטו. במצב הנוכחי זה בהחלט נראה בטוב טעם, חבל שבמדינה כמו שלנו תצורה כזו ישר מעלה סטיגמה של ערס, או מינימום עבריין תנועה... לדעתי זה יפה מאוד, האמת זה כל כך מתבקש שתעצור ליד רכבי ספורט חזקים, תאמין לי שחצי ייפחדו לבחון את רכבם מולך :-)

*** לקחת את רשמיי בערבון מוגבל ***

*** הנעה קידמית עם הרבה הנאה ***

פורסם

יפיפה אמיתית,בהחלט בטוב טעם.

 

אני מוכר את הבימבות החמודות כל יום ורואה כאלו בלי סוף.

 

נחמד לראות משהו שונה.

 

לדעתי קיט הנמכה יעזור, בהצלחה בהמשך.

 

ד"א גילת איך מבטלים את הESP? לצורך גימיקאנות...


×
×
  • תוכן חדש...