Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ליאור מה עם פנסי ערפל ? צריך דחוף !!! זה יוסיף לך המון אני מבטיח (לא לא כוחות סוס מתחכמים שכמוכם )

לא יהיו פנסי ערפל, ברכב הקודם שלי מעולם לא הדלקתי אותם, אולי יהיו לדים שיושבים בפנס הקדמי ... יש קיט יעודי ל C1

 

לדעתי ספויילר יעשה את העבודה יותר טוב.

 

משהו יפה באמת "על האש" 8) גם ספוילר ואולי ליפ קדמי שחור ונמוך.

 

שונה מהעדר , בעניי מדהימה!!! ג'אנט שיושב עלייה בול,מה עם השחרה ?:lol:

 

השחרה אני משאיר ל gozal, אצלי כל הכלים אדומים לבנים.

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

משהו יפה באמת "על האש" 8) גם ספוילר ואולי ליפ קדמי שחור ונמוך..

אבל אי אפשר אותם בלי דפיוזר אחורי :roll:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

השחרה אני משאיר ל gozal, אצלי כל הכלים אדומים לבנים.

 

חשבתי לעשות השחרה עם פילם, אבל לדעתי זה לא יצא יפה בגלל שיש בחלונות האחוריים פתיחה עם ידית של החלונות.

Polo 2012

פורסם
אבל אי אפשר אותם בלי דפיוזר אחורי :roll:

 

בגירה אל תהיה ציניקן, תראה איזה יופי זה דפיוזר + ספוילר על C1

 

C1%2BGT%2BBack.jpg

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

זו ה-107 סליחה הבלאק 107 שלי אחרי מקצה שיפצורים (כרגע לא מכניים):

 

DEBADGE לסמלים + פס הכרום.

החלפת הצופר הנשי לצופר רציני יותר.

החלפת אנטנה לאנטנת דבורה קצרה.

גלגלי מגנזיום אומנם לא יפים כמו של ליאור, אבל בהחלט מוסיפים ללוק.

חלונות אחוריים כהים.

מכסי מראות קרבון 3M.

נורות כאלה ואחרות.

וזהו נכון לעכשיו.

 

ezdyoazezjzz.jpg

 

ndzdmirkworn.jpg

 

2mzd4ny34mqm.jpg

 

mjmgfywlnuxj.jpg

 

mt1dlzdmdmmm.jpg

אין צורך בחתימה....

פורסם

אדם יפה מאד

ההשחרה של פס הניקל בהחלט שווה

אם יש לך אפשרות, תעבור ל 195-45-15, השיפור, גם באחיזה בהחלט מורגש.

יש ג'אנטים שחורים במידה 7X15 שבהחלט יעשו את הרכב 'רע'

אני החודש בחו'ל, כנראה מביא את זה

ליאור

 

Toyota_Aygo.jpg

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

אני רוצה כמו העליון, אבל עם שתי יציאות בכל צד

כרגע לא מוצא, ולכן אולי אסתפק במה שיש, המחיר ד"א ממש זול

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם
אני רוצה כמו העליון, אבל עם שתי יציאות בכל צד

כרגע לא מוצא, ולכן אולי אסתפק במה שיש, המחיר ד"א ממש זול

 

ליאור מה המחיר?

והאם הצנרת של האגזוז מתחברת אך ורק למחבר שיוצא מהמנוע, או שיש צורך לחבר ישירות מהמנוע?

הבנתי מאתרים בריטים שיש שיפור של כ-5 כ"ס....

אין צורך בחתימה....

פורסם

אדם

אתה קצת מבלבל בין הדברים

התמונה ששמתי היא של דוד אחורי, שמתחבר ישירות לצנרת די קרוב לסרן האחורי, תציץ, תראה שיש שם מחבר ופשוט מחליפים את החלק האחורי, המחיר בחו'ל 120 יורו

 

לגבי המנוע, יש סעפת פליטה 'משופרת' מנירוסטה, אני לא מתכוון להתעסק עם זה.

 

לגבי 5 כ'ס, מספיק שבדוד האגזוז שהעליתי אין ממיר קטליטי, וכבר הרווחת 5 כ'ס

 

יש גם דיסקים מאווררים למערכת הבלימה, שוקל להביא ולשים בצד עד שהדיסק המקורי ייגמר, עלות החלק המשופר בחו'ל, רבע מחלק מקורי

 

rotor_disc_big.gif

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

  • חודש מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...