Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ליאור האם הג'אנטים והצמיגים ששמת קלים יותר מהג'אנט ברזל והצמיגים המקוריים?

יצא לך לשקול אותם?

אין צורך בחתימה....

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אדם, מה שמוביל אותי בהחלפות כאלו (בכל רכב שהיה לי הוחלפו המתלים + הצמיגים + החישוקים תמיד) הוא תמיד הפחתת משקל, גם כאן החישוק היחיד שבאמת קל הוא ה OZ Ultara/Superlegera אבל המחירים שלהם יחסית למחיר הסיטרואן הזויים, ולכן ויתרתי על החיפוש אחר המשקל, דווקא ה D1R ממש קלים (להערכתי 6.2-6.4 ק"ג) כך שאני כנראה +\- 1 ק"ג מהמשקל של הסט המקורי, אם קריטי, אני יכול לפרק אחד ולמדוד מול המקוריים על משקל אלקטרוני ...

 

דרך אגב, במקור ברכב הזה, המשקל הבלתי מוקפץ מאד מורגש ומעצבן בנסיעה על כביש משובש (כי הרכב מאד קל) ובגלל זה שוקל החלפת בולמים בלבד למשהו איכותי יותר, מה שכן שמתי לב, בשבוע האחרון נורת ה ESP כמעט ולא דולקת, עם ה 155/65 המקוריים היא עבדה שעות נוספות :)

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

אני יכול לחסוך לך ולומר לך שהג'אנט ברזל המקורי כולל טסה שוקל 6.5 ק"ג בדיוק.

גם אני החלפתי לג'אנטים אומנם לא ברמה של הג'אנטים שלך, אבל גם אני שמתי לב לקופצניות של הרכב לאחר החלפת הג'אנטים המקוריים.

ברגע שתמצא מתלים מתאימים (אני מבין שאתה מחפש מתלים רכים יותר) תעדכן אותי אם תוכל בבקשה.

 

נ.ב - יש לי 107.

אין צורך בחתימה....

פורסם

אדם

הקופצניות שאתה מדבר עליה קיימת גם במקור

אני שמתי לב שאחרי השדרוג יש אצלי דווקא פחות קופצניות של המתלה, כנראה הסט שלי קל מעט מהמקורי.

אם אני אלך, זה על קפיץ פרוגרסיבי יותר (רך יותר סביב האמצע, קשיח יותר במהלכים ארוכים) ובולם קשיח יותר, אני לא חושב שניתן להתקין סט רך יותר, עקב השקיעה המשמעותית של הרכב עם 4 נוסעים.

שים לב לאתר הזה, לפרק של המתלים, בנוסף, יש בלינקים בצד ימין הפניות לכמה פורומים באירופה, עם די הרבה דיונים

http://my107.blogspot.com/search/label/Lowering%20Springs

שווה מאד להתעמק באתר הנ'ל,יש שם באמת המון חומר, גם על שיפורי הספק למי ששאל אותי בפרטי

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

זוהי דוגמא קלאסית לכך שה' נמצא בפרטים הקטנים.

זיהיתי בדיוק את הפוטנציאל הזה שהיה לה במראה,זה בדיוק מה שהיא הייתה צריכה, יש לך טעם טוב.

 

שיחקת אותה ואני מאמין שזה גם נותן רעיונות לאחרים.

 

אם יום אחד תהיה לי-C1, היא תיראה כך...

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
אדם

הקופצניות שאתה מדבר עליה קיימת גם במקור

אני שמתי לב שאחרי השדרוג יש אצלי דווקא פחות קופצניות של המתלה, כנראה הסט שלי קל מעט מהמקורי.

אם אני אלך, זה על קפיץ פרוגרסיבי יותר (רך יותר סביב האמצע, קשיח יותר במהלכים ארוכים) ובולם קשיח יותר, אני לא חושב שניתן להתקין סט רך יותר, עקב השקיעה המשמעותית של הרכב עם 4 נוסעים.

שים לב לאתר הזה, לפרק של המתלים, בנוסף, יש בלינקים בצד ימין הפניות לכמה פורומים באירופה, עם די הרבה דיונים

http://my107.blogspot.com/search/label/Lowering%20Springs

שווה מאד להתעמק באתר הנ'ל,יש שם באמת המון חומר, גם על שיפורי הספק למי ששאל אותי בפרטי

ליאור

 

 

אכן אתר מעולה מכיר אותו מהתקופה שרק רכשתי את הפיג'ו, התעמקתי בו כל כך שפשוט עברתי על כל פרט ופרט, וכל תמונה ותמונה בו.

מעניין לעקוב אחרייך ואחרי השינויים שקרוב לוודאי תבצע.

תעדכן אותנו כמובן על השינויים שתעשה!

אין צורך בחתימה....

פורסם
8)

Pimp my ride

נראת מדהים תהנה ובשעה טובה.

אגב,למה כולכם מהללים את הטויו בגלל המחיר האטרקטיבי או הביצועים?

 

נעים מאוד חברים ירון - צמיגי גודייר

 

הסיבה היא שילוב בין מחיר אטרקטיבי לביצועים. במחיר של כ550-600 ליחידה במידות כמו 225.45.17 האופציות ממש לא קיימות (אולי יוקוהמה SDRIVE) .

 

איזה צמיגים ברמת המחיר הזו גודייר נותנת? אולי NCT5 שהוא צמיג ממש לא ספורטיבי. (זרקתי לפח רביעייה חדשה כזו שבאה על הרכב הקודם)

 

אם נוכחותך בפורום תתרום לשיווק צמיגי F1 במחירים אטרקטיביים לחברי הפורום, זה יכול ליצור מהפך בדעת הקהל.... :wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ליאור,

הרכב נראה מדליק אבל בחייאת ...

 

כחולה הגה אין מצב שאתה משאיר את הרכב בגובה כמו של ה4RUNNER שלך (:-D)כי לאחר כל מה שעשית אז להוסיף עוד קצת סקסאפיל לרכב ...

 

נ.ב

 

באם עדיין יש לך חשק לקופרה R אז דבר איתי כי יש משהו נחמד .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

הי חברים

 

עדכון קצר, תצרוכת הדלק נשארה כמעט זהה, אחרי 1200 ק"מ על הסט החדש והרחב, ההפרש קטן מ 5%, אני אמדוד עוד 2-3 מיכלים ואציג גרף.

לגבי הנמכות: כבר כתבתי, כמעט ואי אפשר, הרכב עם 4 נוסעים נמוך מאד !!!, הנמכה + הקשחה נוספת יעשו אותו "קארטינג" לחלוטין, וזו לא הייתה הכוונה של הרכב הזה, שנועד יותר לשימוש יומיומי בסיסי, קצת SHOW, ופחות לביצועים (דדי, תן מחיר טוב לקופרה R :) )

לגבי מי שאמר להוסיף ליפ אדום על הלנזו הלבנים, זכית... הנה התוצאה הסופית לאחר הדבקה טריה מהבוקר:

 

ליאור

 

%2525D7%2525A4%2525D7%2525A1%252520%2525D7%252590%2525D7%252593%2525D7%252595%2525D7%25259D.jpg

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

היא באמת חמודה מאוד!

מקווה שלא תיהיה לך את אותה הבעיה כמו שלי...גם אני נפלתי שבי לג'אנטים לבנים, וגם אני לא יכולתי לעמוד ביופי שלהם כשהם נקיים. הבעיה שזה תקף אולי לכמה ימים של נסיעה ואז הם משנים צבע עד השטיפה..:lol:

  • חודש מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...