Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם אפשר לאשר טורבו במשרד הרישוי


שימו לב! השרשור הזה בן 4431 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה בעיה.

בגדול גם אצלי לא רשום ברישיונות בשום מקום שלרכב יש טורבו, וגם בספר רכב לא רשום.

עכשיו לך תוכיח, ותרוץ ממוסך למוסך ותבזבז זמן יקר על טיפשות של אחרים.

במידה ועוצר בוחן תנועה, הוא עוד יכול להוריד את הרכב מהכביש.

😈Seat Leon Cupra 280😈

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בר, המנוע הזה בלי טורבו פשוט עגלה, ועם טורבו יפוצץ לך את האוטומט.

ומשרד הרישוי הרי לא רוצה שתזחול או תשפוך כסך מוותר על החלפת גיר, ולכן בגגל שהמשרד הזה אוהב אותך, הוא לעולם לא יאשר לך לעשות שטות כזאת.

אולי הוא יציע לך מנוע של vr4, במקום, ככה כבונוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוב הרכבים עם טורבו מקורי ,לא מצויין ברשיון "טורבו".

בטנדרים הכיתוב טורבו נפוץ יותר ,כדי להבדיל בין דגמי הדיזל לטורבו דיזל.

 

למיטב הבנתי ניתן לאשר כל דבר ברכב הכל עניין של רצון טוב :wink:

אם בוחן חפץ להוריד רכב מהכביש ,הוא ימצא כבר על מה, דין פילטר ואגזוז כדין טורבו מבחינת "שינוי מבנה".

 

לדעתי שינוי גובה ברכב 4*4 הוא משמעותי יותר מבחינת הבטיחות ,לא שאני נגד , אבל משום מה לא נתקלתי ברכב 4*4 שקיבל הורדה על סעיף שינוי הגובה, אני מתאר לעצמי שישנם מקרים כאלו.

בכל מקרה הדבר מעיד על האכיפה המשטרתית המעוותת.

 

המידע בשרשור הזה עלול להסב נזק לכאלה שכבר אישרו וגם יכול לגרום לשינוי מדיניות במכוני רישוי, הייתי מעדיף שיימחק אם אפשר .

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המידע בשרשור הזה עלול להסב נזק לכאלה שכבר אישרו וגם יכול לגרום לשינוי מדיניות במכוני רישוי, הייתי מעדיף שיימחק אם אפשר .

 

כל מה שכתוב למעלה כתוב על קפריסין, מה, לא הבנת ???

 

ליאור (שיש לו רכב בלי טורבו, אבל עם מדבקה מאחור 1.8T)

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתקלתי רק פעם או פעמיים ברכבים עם טורבו מקורי שלא רשום להם ברשיונות טורבו והורדו ע"י בוחן.

רכבים עם סאן רוף מקורי שלא רשום להם ברשיונות והורדו מהכביש- שמעתי על מאות מקרים.

 

אנקדוטה מצחיקה, טסטר סרב להעביר אותי טסט ב 205GTI כי "פרקתי מהרכב את הטורבו, T זה טורבו ואצלך אין טורבו!" :shock:

הקטע הפחות מצחיק הוא שנאלצתי להביא אישור מהיבואן שב 205 GTI אין טורבו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתקלתי רק פעם או פעמיים ברכבים עם טורבו מקורי שלא רשום להם ברשיונות טורבו והורדו ע"י בוחן.

רכבים עם סאן רוף מקורי שלא רשום להם ברשיונות והורדו מהכביש- שמעתי על מאות מקרים.

 

אנקדוטה מצחיקה, טסטר סרב להעביר אותי טסט ב 205GTI כי "פרקתי מהרכב את הטורבו, T זה טורבו ואצלך אין טורבו!" :shock:

הקטע הפחות מצחיק הוא שנאלצתי להביא אישור מהיבואן שב 205 GTI אין טורבו.

 

פראייר, יכולת להתקין T16.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק שתבין את הרמה המקצועית, שנה אחרי זה חשבתי שאני חכם, הלכתי למכון אחר בשביל שלא יבלבלו לי את המח שוב, אז הלכתי למכון אחר, הבוחן מרים את המכסה מנוע, רואה את הסעפת יניקה של ה 205GTI, מיד מפיל את המכסה מנוע ואומר לי בזלזול, "לך תפרק את הטורבו, ככה הרכב שלך לא עובר ותגיד תודה שאני לא מזמין לך בוחן משטרה! ":shock:

 

מזל שהיה שם איזה רב-בוחן שידע לזהות שכולה מדובר בסעפת יניקה.

 

למי שלא מכיר , מדובר בחלק הברזל הגדול הזה בחזית המנוע, זה שפילטר האויר מתחבר אליו:

 

HPIM0297.JPG

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה - אני בג'יפ שלי נכשל כבר 11 שנה על שינוי מבנה ...

כתוב ברישיון שיש לי כננת קדמית ו-וו גרירה אחורי, בפועל הם במחסן בבית.

בקיצור, הרכב מקורי אבל נכשל על "שינוי מבנה", טוב, מזל שיש דרכים לאשר את זה ב 5 דקות.

 

עוד אנקדוטה, לפני המון שנים היה לי אינוצ'נטי (למי שזוכר) הדגם ה"חדש" עם מנוע 993 של דיהטסו שרייד (3 צילינדר)

הטסטר עצר את כל המכון, כמעט הזמין לי משטרה, והתווכח עם כל העולם שברכב הזה צריך להיות מנוע של מיני מיינור (במקור ב 82 הוא צודק, ב 84 עברו למנוע היפני, בו 86 המפעל נסגר)

 

השנה בטסט בטוח יכשילו אותי באופנוע כי הגלגל האחורי "לא עושה חאראקה"

אין לי כח להסביר להם שיש לאופנוע ABS

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה, היינו צריכים לטחון 5 עמודים שתגיע למסקנה הזאת? :shock:

 

:wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה, לא כך העניין, אבל מה עד כדי כך דבלים שולטים על חיינו, ועוד לא נעשה כלום?

אז להרכיב חלק סיני זול רמת איכות סוג ד אפשרי ומותר, וצינורות סילקון בצבע יפה, סעפת מלוטשת וסעפת נרוסטה אסור מה, כמה דבילי זה יכול להיות, אני יכול להוכיח לכל בוחן תנועה וטסטר במה יתרום לי כל חלק שאני מרכיב ברכב ונחשב ללא חוקי והוא לא מוסיף לי אף סוס אחד, אבל משפר את ביצועי המנוע ואמינותו, ושאר המערכות ברכב.

ועל חלקים כאלה יכולים בכייף להוריד את הרכב מהכביש.

כמו צנרות סיליקון, קבלים הצתה, בולמים, קפיצים, חלקי פיברגלס וקרבון, רדיאטורים משופרים ועוד טובין שנכנס בדרך עקיפה לארץ, כך שבגירה אתה כנראה מבין לאיזה טימטום שלהם אני חותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא יגמר כאן לעולם ולכן כנראה הפתרון הכי 'נכון' במדינה הזו הוא לקנות רכב חזק וספורטיבי במקור, ולהמשיך לשחק עם שיפורים 'חוקיים' של צ'יפים, בולמים וכאלו ...

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים, זה לא יגמר ולא יפתר לעולם ובהכירי את מדינת ישראל, אולי דוקא טוב שככה כי הדבר האחרון שסצנת שיפורי הרכב בישראל צריכה הוא שמדינת ישראל תפתור את הבעיה כמו עם הספורט המוטורי, עוד יחוקקו לנו פה את "חוק שיפורי הרכב" ואז בכלל הלך עלינו.

 

אבל מה עד כדי כך דבלים שולטים על חיינו...

 

חכה שתגלה שדבילים בדיוק באותה רמה שולטים בך בנושאים קצת יותר חשובים מאשר שיפורי רכב.

 

ולכן כנראה הפתרון הכי 'נכון' במדינה הזו הוא לקנות רכב חזק וספורטיבי במקור, ולהמשיך לשחק עם שיפורים 'חוקיים' של צ'יפים, בולמים וכאלו

 

אני הוזה או שהמשפט הזה נכתב ע"י מישהוא שקנה 107 ומחפש לה קיט סופרצ'ארג'ר??

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה להזכירך, לא לחינם אני סטודנט לקרימנולוגיה פוליטיקה וממשל.

אני יגיד שכל מי שמרשה לעצמו לחיות במדינת ישראל או עשיר או פראיר או עלוקה.

לצערי ידוע לי על מה אתה מדבר, אולי לא בדיוק, אך בכללי בהחלט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4431 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...