Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה )

רוצה לנשות להתקין פילטר פטוח על מנוע 2000, צליל אמור להיות נחמד :)

יש כמה שאלות בנושא:

1. האם כדי להשיר מד כמות אויר ? ולמה ?

אני מבין בערך שכדי :) אבל בכול זאת

שואל בגלל שהמד אצלי נמצא אחרי בית מסנן ואם להשיר אותו אז אני אצתרך גם מתאם לפילטר

2. איפה מסיגים בכלל הדבר הזה במרכז ? (כמובן בזול) רצוי בחולון.

 

תודה מראש

פורסם

תעשה חיפוש, דיברו על זה מלא בפורום.

אבל בכל זאת אני יעזור- תעתיק את הטקסט למסמך וורד תלחץ F7 ותחזיר את הטקסט מתוקן.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

סתם מעניין אותי למה אתה חושב לוותר על אחד החיישנים העיקריים ברכב?

 

איך הגעת למסקנה להרכיב פילטר בלי המד המות אוויר ?

 

אם אתה מתחיל לשפר רכב ומחפש זול אז עדיף לא לגעת.

 

בכל סדנה יש וכימעט בכל חנות אביזרים לרכב יש.

בהצלחה,

רז...

פורסם
סתם מעניין אותי למה אתה חושב לוותר על אחד החיישנים העיקריים ברכב?

 

איך הגעת למסקנה להרכיב פילטר בלי המד המות אוויר ?

 

אם אתה מתחיל לשפר רכב ומחפש זול אז עדיף לא לגעת.

 

בכל סדנה יש וכימעט בכל חנות אביזרים לרכב יש.

בהצלחה,

רז...

 

אם אני מרכיב בלי מתאם, אז לא תהיה לי אופציה אחרת.

 

לא היתי אומר שזה שיפור כל כך, סתאם מוסיף קצת באס למנוע. ובכול זאת למה לא להסיג יחסית בזול, אם מישהו כבר עשה, חיפש, ומצאה במחיר נורמאלי ?

פורסם

אם מדובר על אותו החיישן כמו בסופר לאנסר / קולט.

יש מתאם בעלות של פחות מ 100 שקלים שמתחבר לבית פילטר המקורי (בדיוק בחיבור שבין החיישן לבית פילטר) ומשם יוצאת טבעת שמתאימה לפילטר פתוח.

 

עדיף שתשקיע עוד כמה שקלים ותעשה את זה נכון.

מניסיון מר ורצון לחסוך על מיצובישי קולט, האוטו התחיל לקרטע, להתשגע, לעשות ים בלאגן.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם
אם מדובר על אותו החיישן כמו בסופר לאנסר / קולט.

יש מתאם בעלות של פחות מ 100 שקלים שמתחבר לבית פילטר המקורי (בדיוק בחיבור שבין החיישן לבית פילטר) ומשם יוצאת טבעת שמתאימה לפילטר פתוח.

 

עדיף שתשקיע עוד כמה שקלים ותעשה את זה נכון.

מניסיון מר ורצון לחסוך על מיצובישי קולט, האוטו התחיל לקרטע, להתשגע, לעשות ים בלאגן.

 

תודה על הסבר, הרכבתי אבל אין צליל שחיכיתי לו. נראה לי בגלל המד כמות אוויר, הוא לא מכניס יותר אוויר ממה שהמנוע דורש

לדוגמה חבר הרכיב פילטר פתוח ליונדאי לנטרה בלי חישן, ובאס הייה מטורף :) כמו כן עלתה הצריכת דלק

אגב מתאם עלה לי 150 ₪, ובebay ניתן לרכוש אותו ב 15$ כולל דמי משלוח

פורסם

איזה שנה הגאלאנט? אני מניח שזה הצורה החדשה בגלל שאמרת שזה המנוע 2000

הכנסת את הפילטר הפתוח בתוך הקופסא של הפילטר המקורי ?:roll:

בכל מקרה הצריכת דלק של חבר שלך עלתה בגלל שהוא לוחץ על הדוושה הרבה יותר בשביל לשמוע

את ה"באס המטורף" אם הוא ייסע רגיל ולא ידביק את הרגל בשביל לשמוע את הפילטר עושה רעש תראה

שאין שינוי בצריכה...

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

גאלאנט שנת 2000 צורה חדשה. אני פשוט הורדתי את כל הבית פילטר אוויר ובעזרת מתאם הרכבתי פילטר פטוח ישר אחרי מד כמות אוויר

×
×
  • תוכן חדש...