Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיפור שלי הוא כזה..אני החניתי את האוטו והלכתי לעבודה מלפניי חנה עוד רכב (מיניבוס) איזה גברת התבלבלה בדוושות כנראה ונכנסה במיניבוס שכתוצאה מהפגיעה הסתובב ופגע בי(הרכב שלי והמיניבוס חנו לפי החוק). הגברת המשיכה עד הקיר. כמובן שישר הגיעה משטרה ואת הגברת והמלווה שלה פינו לבית חולים.האוטו שלה והמיניבוס הלכו טוטאל לוסט. מתברר שלגברת אין ביטוח בכלל וכמובן שהביטוח של בעל הרכב מסרב לשלם את הנזק שנגרם לרכבי שמוערך בכ7000 שקל. מה עליי לעשות?! לנסות לסגור את זה עם הנהגת או ישר להגיש תביעה בבית משפט?!

פורסם

לגברת אין ביטוח צד ג'? זה כבר חוסר אחריות רציני.

 

מהביטוח של המיניבוס אינך זכאי לקבל כסף.

 

פונה לגברת בטוב , לא הולך בטוב מגיש תביע הנגדה.

 

לך יש ביטוח מקיף ?. כי אם כן , הייתי שוקל לבקש את הכסף מהם , ושהם ירדפו אחרי הגברת.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • ספונסר פורום
פורסם
הסיפור שלי הוא כזה..אני החניתי את האוטו והלכתי לעבודה מלפניי חנה עוד רכב (מיניבוס) איזה גברת התבלבלה בדוושות כנראה ונכנסה במיניבוס שכתוצאה מהפגיעה הסתובב ופגע בי(הרכב שלי והמיניבוס חנו לפי החוק). הגברת המשיכה עד הקיר. כמובן שישר הגיעה משטרה ואת הגברת והמלווה שלה פינו לבית חולים.האוטו שלה והמיניבוס הלכו טוטאל לוסט. מתברר שלגברת אין ביטוח בכלל וכמובן שהביטוח של בעל הרכב מסרב לשלם את הנזק שנגרם לרכבי שמוערך בכ7000 שקל. מה עליי לעשות?! לנסות לסגור את זה עם הנהגת או ישר להגיש תביעה בבית משפט?!

 

אני חושב שאתה כן יכול לתבוע את הביטוח של המיניבוס, כוון שהוא זה שפגע בך ולא הגברת.

כמו בתאונת שרשרת.

תבדוק עם עורך דין לעיניני תעבורה. אני לא בטוח במאה אחוז בעינין צריך לבדוק.

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

פורסם

אני מציע שתגיש תביעה בלי לחכות לתשובת הגברת.

ממילא בעל המיניבוס או חברת הביטוח שלו יפנו לגברת.

כשיסתבר שאין לה לשלם (וסביר שאין לה, כי גם לא היה לה כסף לצד ג'), הם יתבעו אותה בבימ"ש.

אני מציע לך להיות הראשון שמגיש, מגיע לדיון וזוכה.

סביר להניח שלגברת אין לשלם על מיניבוס, אבל אם הביטוח של המיניבוס או בעליו יקדים אותך, הוא עלול לפתוח בהליכים למימוש רכושה וחשבונותיה של הגברת. יכול להיות שבגלל שנירדמת, אתה תגלה שאתה האחרון לקבל משהו מהשיירים של הגברת, אם בכלל ישאר משהו.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אני לא יודע מה מצבה הכלכלי של הגברת מה שאני כן יודע שהרכב היה רשום על בן זוגה והיא פשוט נהגה בו בלי ביטוח..

פורסם
אני חושב שאתה כן יכול לתבוע את הביטוח של המיניבוס, כוון שהוא זה שפגע בך ולא הגברת.

כמו בתאונת שרשרת.

תבדוק עם עורך דין לעיניני תעבורה. אני לא בטוח במאה אחוז בעינין צריך לבדוק.

 

אלי לתבוע הוא יכול , אבל תביעתו תידחה והוא עוד ישלם הוצאות.

 

בתאונת שרשרת , כאשר לא יודעים בדיוק מי פגע קודם במי האחרון בשני ובגלל זה השני עף על הראשון, אז הראשון תובע את שניהם , ואז מתברר בבית המשפט באמת באשמת מי נפגע הראשון.

 

אבל כאן שניהם חנו והגברת פגעה בשניהם, וברור שאין זו אשמת המיניבוס.

 

 

ולפותח השרשור

 

הייתי בודק שנית אם באמת לרכב אין ביטוח צד ג' . זה שהיא נהגה ברכב של בן זוגה לא מחייב כי אין ביטוח.

 

במקרה שכזה אתה תובע אותה כנהגת ואת בן זוגה כבעל הרכב, ואת הביטוח אם תמצא כי בכל זאת יש כזה בתוקף.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
כפי שכתבתי הרכב הראשון תובע את הרכב השני ואת הרכב השלישי

 

 

 

 

 

אם בית המשפט יקבע שהרכב השני נכנס ברכב הראשון בגלל שלא הספיק לבלום ישלם השני לראשון.

 

 

 

 

 

אם ימצא כי הרכב השני עצר ונדחף על ידי הרכב השלישי ופגע ברכב הראשון ישלם השלישי לרכב הראשון ולרכב השני.

 

 

 

 

 

פסק דין שיבהיר את הדברים , אחד מיני רבים מצ"ב

 

 

 

אצלך הסיטואציה יותר ברורה כי גם המיניבוס חנה!!

ME-09-1672-692.doc

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אל תדאג לנהגת שנסעה ללא ביטוח:

מי שמרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים!

 

הייתי מגיש תביעה כנגד הנהגת, בעל הרכב הפוגע (אשר התרשל בכך שנתן לאחר לנהוג ברכבו ללא ביטוח) וחברת הביטוח שלו.

ליתר ביטחון הייתי מצרף גם את חברת הביטוח של המיניבוס אשר הוטח על רכבך.

כשיוגש כתב תביעה כנגד כל הגורמים, השופט כבר יחליט מי מהם יישא בנזק שלך.

כמובן שאתה צריך לצרף לכתב התביעה דו"ח של שמאי (ואת עלות שכר טרחתו).

×
×
  • תוכן חדש...