Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החוק הוא פשוט

 

. (א) מתן אות בצופר לא יהיה ממושך או חוזר יותר מןהדרוש לפי הנסיבות.

(ב) (בוטלה).

 

(ג) בדרך עירונית לא ישמיע אדם אות אזהרה בצופר אלאלמתן אות אזהרה למניעת סכנה קרובה שאין למנוע אותה באופן אחר.

 

 

 

אין כמו צפירה קלה להעיר את המפדרת את אפה ברמזור שכבר מזמן התחלף לירוק או את זה שאוכל כרגע את השווראמה בלאפה

 

 

מבחינתי איתות באורות כמוהו כצפירה שניהם באים להסב תשומת לב הנהג /הולך הרגל .

 

ומבחינתי כל דבר שבא להקל על הבטיחות שלי בדרך קביל גם אם החוק לא רואה זאת כך תמיד.

 

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כל פעם שאני מבקר בארץ לוקח לי איזה שבוע להיזכר איפה בכלל הצופר נמצא... :headscratch:

 

לענייננו, אני צופר מדי פעם, בד"כ בשביל להסביר לנהג שלפניי שאני נותן לו לצאת מהחניה וכד'.

באירופה מספיק לסמן עם האורות, פה הסימן הזה לא כ"כ הולך וצריך להוסיף שתי צפירות קצרות.

 

מעבר לזה, כל "הפתעה" שקיבלתי בכביש היא באשמתי - סימן שלא צפיתי אותה מראש. אינני רואה

כיצד צפירה תעזור פה, פשוט צריך להיות מוכן לדברים האלה ולראות את ההתנהגות של שאר הנהגים

בכביש חמישה צעדים קדימה. בינתיים השיטה הזאת עובדת בשבילי רוב הזמן, ואני מצליח לא להיכנס

מלכתחילה לסיטואציות שיצריכו צפירה, בלימת חרום או צעדים דרמטיים כלשהם.

פורסם

הצפירה היא אלטרנטיבה אחרי הבהוב אורות בעיקר לאלה שמתנחלים בנתיב השמאלי.

צריך להתנחם שהמצב פה יותר טוב מהודו שם יש המון שלטים של אסור לצפור ובמקביל כולם צופרים כל הזמן.

פורסם

אני צופר במקרים כשאר מדובר במשהו בטיחותי כגון:

*אני נוסע על הנתיב הימני מצד ימין בנתיב השתלבות בחור מגביר מהירות בשביל להיכנס לנתיב שלי בלי להסתכל במראות וכמובן בלי לראות אותי, אני מסתכל במראה השמאלית בודק שאין רכב ועובר לנתיב השמאלי מסתכל עליו רואה שהוא מדבר בטלפון נותן לו צפירה הגונה בכוונה שאולי הבנאדם יתעורר ויסתכל אך לא עדיין דיבר בטלפון ואני מאיץ הרחק ממנו ,במידה ולא הייתי שם לב אליו ולא עובר נתיב או מאט את הרכב הוא היה מוצא את עצמו בתוך הרכב שלי.

 

קודם כל מבצעים את פעולת המנע (להאט , לעבור נתיב מה שתרצו) ואחר כך צופרים מתוך תקווה שהנהג יבין זאת ואולי יהיה פחות טמבל בפעם הבאה.

פורסם
יוצא לי לצפור רק כשמישהו סוטה מהנתיב שלו בצורה שמסכנת אותי.

כשמישהו לפני נרדם ברמזור אני אף פעם לא צופר, כי אני יודע שאחד מאלה שמאחורי כבר ידאג לזה.

הוצאת לי את המילים מהפה. פלוס אחד ענק.

 

 

לכל כלל יש יוצאים מן הכלל, אבל כל כך חשוב לי להעביר את המסר הזה (בעיקר לחדשים על הכביש) ולכן חשוב לי לציין אותו חזור וציין, אפילו 50 פעמים, בתקווה (אולי קצת תמימה, אבל בכל זאת) שהמצב בכבישים שלנו ישתפר.

אתה יודע שאתה "מטיף למקהלה", נכון? פה זה לא הפורום הנכון להטיף על זה...

 

מעבר לזה, כל "הפתעה" שקיבלתי בכביש היא באשמתי - סימן שלא צפיתי אותה מראש. אינני רואה

כיצד צפירה תעזור פה, פשוט צריך להיות מוכן לדברים האלה ולראות את ההתנהגות של שאר הנהגים

בכביש חמישה צעדים קדימה. בינתיים השיטה הזאת עובדת בשבילי רוב הזמן, ואני מצליח לא להיכנס

מלכתחילה לסיטואציות שיצריכו צפירה, בלימת חרום או צעדים דרמטיים כלשהם.

כמוני כמוך. גם אני משתדל ולרוב מצליח לצפות את רוב ההפתעות. אבל תמיד יש כישרוניים שאדם עם היגיון לא יצליח להבין מה הם עושים. וגם הם כנראה לא כל כך מבינים מה הם עושים. לכן אני עדיין מופתע לעיתים (רחוקות, אבל עדיין).

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אחלה שרשור :mm_yeah:

אני לא צופר כמעט אף פעם.

אם נהיה קטנוניים, יוצא לי לצפור בערך פעם ב-3 חודשים.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

בניגוד לסטיגמה על נהגים ישראלים, לא יוצא לי לצפור במיוחד (אלא במקרים מסוכנים). בנוסף, עכשיו כשאני חושב על זה, לא נתקלתי באנשים שצופרים בלי הפסקה - ולמען האמת, רוב הנסיעות די שקטות.

 

וואלק אם לא ניזהר בסוף נגמור כמו שוויץ! :D

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

לי יוצא לצפור במקרים מסוכנים בהם יש סכנת התנגשות.

לדוגמה-כאשר בנסיעה בין עירונית מישהו גולש לנתיב שלי ללא איתות, ויש לי חשש שאני נמצא באזור השטח המת שלו.

בדרך עירונית כמעט ולא יוצא לי לצפור-הנהגים מאחוריי חוסכים לצופר שלי את העבודה :lol: בד"כ אני מסתפק בהבהוב אורות.

פורסם

יוצא לי לצפור בערך אחת לשבועיים ודווקא בתוך העיר , כדי להאיר את תשומת ליבו של זה שחונה לי בחנייה אחרי שאיתות עם האורות לא עזר.

מדובר על חניית נכה מסומנת על יד הבית עם תמרור בולט..

 

פורסם

מבקש את עזרת הציבור בתכנון וייצור המתקן הבא:

 

לוחית קשיחה, המחוברת למנוע, הנשלט ע"י כפתור מההגה\לוח השעונים\פלאפון, אשר בעת לחיצה על המתג, מתרוממת לחשוף את הכיתוב "מה אתה צופר, יא מZדYן בתHת?!", ב-2 שורות אחת מעל השנייה, בגובה חצי מהחלון האחורי.

עדיף לוחית בגימור מראה עם כיתוב חרוט ע"י לייזר, ליצירת אפקט סינוור ע"י כל הצופרים שגם מסנוורים בעת שאני מבצע את מצוות "תן זכות קדימה", "עצור ותן זכות קדימה", "תן להולכי רגל לעבור במעבר חצייה" ואפילו לרגל "כושלאמאשך אני בימני מה אתה רוצה ממני?!".

 

אם כבר בתכנון וייצור עסקינן, אשמח גם לווילון מחומר דמוי-מראה (מחזיר אור אחושילינג) היורד בלחיצת כפתור מהדש ומסנוור את המסנוור הממזר שלא מוותר (יש גם כאלה. בד"כ אחרי שהם עשו עבירת תנועה חמורה, הם רודפים אחריי משום מה :roll: ).

 

אם זה יעזור, יש מצב טוב שיהיה אפשר לשווק אותם במחיר מלא.

הרעיון לשם ההבהרה שייך לי, כל שימוש בו מצריך תשלום תמלוגים... או הגעה להסדר מולי. אני גמיש (יכול לבעוט מעל גובה ראשי, ואני מטר שמונים ושבע):arrow: .

 

למען הסר ספק. הודעה זו נכתבה ברצינות. היום צפרו לי כבר פעם אחת יותר מדיי, ואשמח להיכנס לשותפות של שיווק מוצר שכזה. יש לו פוטנציאל לא רע לדעתי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

הדבר הכי דומה שאני מכיר:

http://www.thinkgeek.com/gadgets/d138

 

מבקש את עזרת הציבור בתכנון וייצור המתקן הבא:

 

לוחית קשיחה, המחוברת למנוע, הנשלט ע"י כפתור מההגה\לוח השעונים\פלאפון, אשר בעת לחיצה על המתג, מתרוממת לחשוף את הכיתוב "מה אתה צופר, יא מZדYן בתHת?!", ב-2 שורות אחת מעל השנייה, בגובה חצי מהחלון האחורי.

עדיף לוחית בגימור מראה עם כיתוב חרוט ע"י לייזר, ליצירת אפקט סינוור ע"י כל הצופרים שגם מסנוורים בעת שאני מבצע את מצוות "תן זכות קדימה", "עצור ותן זכות קדימה", "תן להולכי רגל לעבור במעבר חצייה" ואפילו לרגל "כושלאמאשך אני בימני מה אתה רוצה ממני?!".

 

אם כבר בתכנון וייצור עסקינן, אשמח גם לווילון מחומר דמוי-מראה (מחזיר אור אחושילינג) היורד בלחיצת כפתור מהדש ומסנוור את המסנוור הממזר שלא מוותר (יש גם כאלה. בד"כ אחרי שהם עשו עבירת תנועה חמורה, הם רודפים אחריי משום מה :roll: ).

 

אם זה יעזור, יש מצב טוב שיהיה אפשר לשווק אותם במחיר מלא.

הרעיון לשם ההבהרה שייך לי, כל שימוש בו מצריך תשלום תמלוגים... או הגעה להסדר מולי. אני גמיש (יכול לבעוט מעל גובה ראשי, ואני מטר שמונים ושבע):arrow: .

 

למען הסר ספק. הודעה זו נכתבה ברצינות. היום צפרו לי כבר פעם אחת יותר מדיי, ואשמח להיכנס לשותפות של שיווק מוצר שכזה. יש לו פוטנציאל לא רע לדעתי.

פורסם

תלוי באיזה עיר אני נוהג. בערים חרדיות יוצא לצפור יותר בעיקר להולכי רגל שהולכים על הכביש.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
הדבר הכי דומה שאני מכיר:

http://www.thinkgeek.com/gadgets/d138

 

מכיר גם. מתוסבך מדיי ל"קהל היעד" שלו...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
שאני חושב על לצפור זה בעיקר לנהגים שיזוזו לנתיב הימני, אבל לצערי זה לא ממש עוזר,יותר נוטה לסנוור ולהצמד לרכב זה עובד יותר מצפירה לכל אותם נהגים עם קשה הבנה על הכבישים.

רק חבל שהרבה לא מבינים וצריך לעשות עבירה ולעקוף מימין או מהשוליים,בגלל עקשנות של אנשים להתקע בנתיב השמאלי.

 

נ.ב. צופר גם לכל אותם הנהגים שיוצאים מחניה ברוורס מבלי להסתכל ומפריעים בדרך שלי.

 

 

במקום להיות כזה חנמץ, להיצמד, לסנוור, לעקוף מהשוליים, שזה עניין לכוסיות לא לנהג גבר אמיתי, אני פשוט נותן להם מכה קטנה מאחורה עם הפגוש ברזל של ההאמר, שיש עליו כננת, ושילכו לקיבינימאט עם הזחילה שלהם. שילמדו. מה שלא לומדים בשיעור נהיגה, לומדים אצל הפחח.

אחי, תנסה. זה "מה-זה קטעים", ורק אל תעוף עלינו עוד פעם עם קטע של פוסיקאט כמו שרשמת.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

על דו"ג יוצא לי לצפור בערך 10 פעמים בנסיעה ממוצעת כדי להעיר כל מיני חולמים, נרדמים, משייטים ועיוורים למיניהם כשהם לידי. כמות הפעמים שיצא לי לראות בן אדם מתעורר מכזאת צפירה היא הזויה. לא חושב שהייתי מגזים אם הייתי אומר ש- 50% מאוכלוסיית הנהגים לא מודעים לסביבתם (בכבישים בינעירוניים במיוחד) וזאת הדרך הנורמלית היחידה לוודא שאתה עובר לידם בבטחה יחסית.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D

×
×
  • תוכן חדש...