Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשרק הוצאתי את הרשיון לא הייתי צופר בכלל, מהסיבה הפשוטה שלא הייתי כל כך מודע לצופר ובזמן אירוע שמצריך צפירה זה היה הדבר האחרון שהיה עובר לי בראש. עם הזמן הצופר הפך לאינסטינקט וגם באחת הפעמים שמישהו הסיע אותי יצא לי לצפור בשבילו כשהבחנתי ברכב (שהנהג לא הבחין בו) שלוקח רוורס לכיווננו בשטח מת.

אני לא אשקר (אם תבטיחו לא לסקול אותי) אבל לפעמים כשנהגי מונית חותכים אותי בכיכר בצורה ממש מלוכלכת אני צופר להם בטון של "מי נתן לך רשיון?!"

Way down the lane away, Living for another day

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן אני צופר , כאלה שמדברים בפלאפון ובגלל זה או שלא , מזגזגים בין נתיבים , מכוניות שבכביש צר עושות רוורס לכיווני , לנהגים שיוצאים מחניות ובאמת לא אכפת להם אם מכוניות עוברות וכו' וכו' .

פורסם
לא בשליטתי יוצא לי לצפצף הרבה, אני מצפצף בדר"כ לאנשים שעוצרים באמצע הכביש ומדברים עם מישהו ברחוב, מישהו שמבצע עקיפה במהירות מהירה או כשיש רמזור ירוק והנהג לא מגיב אחרי 4-5 שניות.

רק לפני שבועיים מישהו ניסה לעקוף אותי משמאל לימין ועם הוא היה משלים את העקיפה הוא היה נכנס לי בכל החלק מקדימה (מחלון הנהג עד לתחילת הרכב) במהירות של 80 קמ"ש לפני ירידה רצינית בגשר אז צפצפתי בצורה רצינית.

אנשים שעומדים באמצע הכביש ומדברים כאילו הכביש שייך להם זה באמת מעצבן,אצלנו בכביש מתחת לבניין אנשים עושים את זה כל הזמן אם זה מבוגרים שמדברים ולא חושבים לעשות את זה במדרכה או סתם ילדים שמשחקים דווקא על הכביש בזמן שאתה רוצה לעבור.אז לצפור להם שיזוזו זה דווקא לגיטימי לדעתי וגם לא מסכן אותם אלא רק מעיר.שכן שלי נהג צעיר(שנתיים רישיון)יום אחד כבר נמאס לו מזה שילדים עומדים לו על הכביש וצריך לחכות שהם יזוזו אז כשילד אחד שהמשיך לדבר על הכביש לא שם לב הוא צפר לו ממש חזק והילד מה זה נבהל ולא הבין מאיפה זה בא לו.מאז אתו ילד עדיין משחק על הכביש אבל תמיד מסתכל ומפנה דרך כשמכוניות באות.

פורסם
שכן שלי נהג צעיר(שנתיים רישיון)יום אחד כבר נמאס לו מזה שילדים עומדים לו על הכביש וצריך לחכות שהם יזוזו אז כשילד אחד שהמשיך לדבר על הכביש לא שם לב הוא צפר לו ממש חזק והילד מה זה נבהל ולא הבין מאיפה זה בא לו. מאז אתו ילד עדיין משחק על הכביש אבל תמיד מסתכל ומפנה דרך כשמכוניות באות.

 

לא צריך צפירה חזקה, ארוכה ואגרסיבית. זה משדר עצבנות, זה לא תרבותי, וזה צורם ומפריע לאנשים ברדיוס גדול במרחב העירוני (ולכן זה לא חוקי) ולרוב זה מזיק יותר מעוזר. צפירה קצרה או שניים מספיקות כדי להסב תשומת לב ולהעביר את המסר הדרוש, ולא צריך צפירה ארוכה, שגם מבלבלת את מי שאתה צופר לו ברגע אמת ולכן יכולה לעשות יותר נזק מתועלת. קודם כל - מבצעים את פעולות הנהיגה הדרושות - האטה, האצה, היגוי ומה שצריך - ורק בנוסף, אם אין ברירה, צפירה קצרה או שניים או הבהוב אורות באותו אופן - שניים-שלוש הבהובים רגעיים וזהו - כדי להתריע.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
לא צריך צפירה חזקה, ארוכה ואגרסיבית. זה משדר עצבנות, זה לא תרבותי, וזה צורם ומפריע לאנשים ברדיוס גדול במרחב העירוני. ולרוב זה מזיק יותר מעוזר. צפירה קצרה או שניים מספיקות כדי להסב תשומת לב ולהעביר את המסר הדרוש, ולא צריך צפירה ארוכה, שגם מבלבלת את מי שאתה צופר לו ברגע אמת ולכן יכולה לעשות יותר נזק מתועלת. קודם כל - מבצעים את פעולות הנהיגה הדרושות - האטה, האצה, היגוי ומה שצריך - ורק בנוסף, אם אין ברירה, צפירה קצרה או שניים או הבהוב אורות באותו אופן - שניים-שלוש הבהובים רגעיים וזהו - כדי להתריע.

תאורתית אתה צודק,אבל במקרה הזה השכן שלי ממש לא סיכן אותו כי ראה אותו לפני ורק רצה להעיר אותו,מסכים שזו לא התנהגות אידאלית אבל בכל הפעמים הקודמות הוא היה מחכה בסבלנות ופעם אחת פשוט נמאס לו,אז נתן לילד צפירה חזקה,בגדול עדיף לא לעשות את זה אבל לפעמים זה קורה שמתעצבנים.

פורסם

לכל כלל יש יוצאים מן הכלל, אבל כל כך חשוב לי להעביר את המסר הזה (בעיקר לחדשים על הכביש) ולכן חשוב לי לציין אותו חזור וציין, אפילו 50 פעמים, בתקווה (אולי קצת תמימה, אבל בכל זאת) שהמצב בכבישים שלנו ישתפר.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
לכל כלל יש יוצאים מן הכלל, אבל כל כך חשוב לי להעביר את המסר הזה (בעיקר לחדשים על הכביש) ולכן חשוב לי לציין אותו חזור וציין, אפילו 50 פעמים, בתקווה (אולי קצת תמימה, אבל בכל זאת) שהמצב בכבישים שלנו ישתפר.
מסכים איתך.
פורסם

אני למעשה כמעט ולא משתמש בצופר אלה אם אני מבחין במשהו שיכול להיות בטיחותי

כמו כל היפים האלה שבתוך כיכר חותכים נתיבים ועוד רגע נכנסים בך בלי לשים לב.

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

פורסם

בדרך כלל אני משתמש באורות כדי לסמן לנהגים אחרים דברים לא קריטים,לדוגמא מישהו שאני מפחד שהוא יחצה את הצומת מתי שאני עובר או מישהו שיוצא מחנייה מולי,אם זה ממש קריטי אז כמובן שבצופר :lol:

פורסם

משעשע שהשרשור הזה צץ כעת, מלפני שבוע נצמדה לי לתחת איזו פרחצולה בטוסון. גלשנו יחדיו את העליה של דרך השלום בשעות השיא. בכל פעם בה הרמזור התחלף לירוק והתנועה הזדחלה לה, היא אוטומאטית צפרה 3 פעמים (ארוכות). בהתחלפות השניה כבר הבנתי שמדובר בדפוס חולני, והחלטתי לפעול בהתאם. בהתחלפות הבאה הדלקתי את איתות המצוקה, והמתנתי עד שפשוט תעקוף. שתיחנק. היא כמובן התחילה לצפור ללא הכרה, אני ישבתי לי מחוייך. 8)

פורסם

חס וחלילה להשתמש בצופר, אסור מכול וכול,

אך ורק במקרי חירום קשים!

 

יוצא בערך פעם אחת לנסיעה, אין מצב שאתה לא נתקל ב"כמעט" תאונה. :?

 

את "צפירות העידוד" לנרדמים ברמזורים החלפתי בהבהוב אורות, זה לא פחות יעיל.

בארץ זה נתפס משום-מה כמנומס יותר, ולכן זוכה גם לפחות אנטגוניזם.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לבין צפירה ארוכה וטורדנית שמטרתה לעזור לנהג לפרוק אגרסיות כנגד ההגה שלו. אני משער שכולם משתמשים בראשון וזה בסדר, ואני משער שלכך מתכוונים רוב מי שכותבים בשרשור הזה, אבל מה לגבי השני?

חוטא בשני סוגי הצפצופים, וכפי שכתב י. פרנקוס, התרגום לצפצוף שלי הוא "אני מקווה שאתה מבין עכשיו שאתה חתיכת חרא בן זונה"

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
משעשע שהשרשור הזה צץ כעת, מלפני שבוע נצמדה לי לתחת איזו פרחצולה בטוסון. גלשנו יחדיו את העליה של דרך השלום בשעות השיא. בכל פעם בה הרמזור התחלף לירוק והתנועה הזדחלה לה, היא אוטומאטית צפרה 3 פעמים (ארוכות).

 

במצב כזה אני מעדיף להעיף מבטים קצרים ונוקבים דרך הראי. לרוב כאשר נהג אחר נצמד מאחור הוא יכול לראות אותך בראי הפנימי שלך. מבט נוקב אומר הכל, העיקר לא לסמן אחורה עם אורות הבלמים, בחיים! ובכלל, יצירת קשר עין (אם ניתן) עם משתמשי הדרך האחרים עוזרת הרבה יותר מכל סוג אחר של סימון - יש הולך רגל שאתם לא בטוחים אם הוא עומד לעבור את הכביש? נהג שאתם לא בטוחים שעומד לתת לכם את זכות הקדימה המגיעה לכם? חתרו לקשר עין עמו והכל יסתדר.

 

חוטא בשני סוגי הצפצופים

 

אז סימן שיש לך על מה לעבוד לא פחות מהאנשים שלהם אתה מצפצף (בסוג השני של הצפצוף), אז אולי בעצם אין לך יותר סיבה לצפור להם?

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

היום היה איזה אחד שהתחיל להידבק לי מאחורה וניסה להיכנס ביני ובין מי שמאחורי (בעצם הוא חתך את מי שמאחורי ונכנס לו לנתיב).

במקרה הייתי צריך לבלום באותו רגע כי הרכב שלפני בלם חזק, אז האידיוט שנכנס בלי איתות, כמעט גרם לזה שהוא יימחץ בין האוטו שלי והאוטו שמאחוריו.

 

הוא כבר היה חצי נתיב פנימה כשכולם בלמו.

 

הוא קיבל המון המון צפירות מכל מי שהיה מסביב אבל המשיך כאילו שלא אכפת לו (כי הוא באמת בן זונה שלא אכפת לו).

דווקא ממני הוא לא קיבל צפירה כי הוא היה מאחורי והוא לא היה שומע, אז זה רק היה מעצבן את מי שלפני.

 

אגב, זה הכל היה על 100 קמ"ש בערך על כביש החוף, עם גשם.


×
×
  • תוכן חדש...