Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו קופה חדשה- BRZ STI - האמנם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הרכב לא אמור להתחרות באימפרזה טורבו STI כלומר (B3).

המחיר המשוער שלה 25 אלף דולר כלומר בארץ באיזור ה - 200 אלף.

אני מזמין!

 

עצוב (בהנחה שמה שאתה אומר 25 אלף דולר נכון) שפה עולה פי 2 יותר,וזה יהיה יותר מ-200 אלף בדוק.

ההגה הוא עגול!

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בגלל העיצוב+ הנועזות והחדשנות אני מוכן לשים את כספי שלא ימכרו את הרכב הזה קרוב ל200 אלף שקל בחיים - האוטו הזה נראה כמו חצי מיליון שקל ולא יבייש אוודי אר 8 מבחינת עיצוב הניסאן נמכרת בכמה ? 320 אלף + - אני מאמי שמתחת ל260 אלף האוטו הזה לא יהיה

המחיר המשוער כרגע בחו"ל עומד על 25 אלף דולר אין סיבה בעולם שהוא יעלה יותר מ - 200 אלף

החברה פה קונים את הרכב ב - 20% פחות 22.5 אלף דולר כפול שתיים = 45 אלף דולר כולל המכס כפול 3.6 = 162 אלף שקל.

זה מה שזה עולה לחברה.

אם הם יקחו עוד 20 אלף זה כבר 182 אלף והם בטח יורידו את הקסנון ספויילר, יביאו ג'אנטים 15 אינצ', בלי רדיו דיסק MP3 , בלי ידית אחיזה ליד הנהג, מושב שמתכוונן כמו שצריך אצל הנהג, בלי קסנון, בלי סאנרוף, הגה שרק עולה ויורד, השעון הירוק המכוער של סובארו שנמצא בטנדר שנת 83 ועד היום במכוניות סובארו בלי בקרת אקלים שכחתי משהו?

את החבילה הזאת ימכרו במחיר מבצע 260 אלף...

אז שיילכו אתה יודע לאן.

פורסם
אולי אייל מסובארו יוכל לשפוך אור על מדיניות התמחור? בטוח שבסובארו כבר התחילו לדבר.

 

מן הסתם, אייל מסובארו לא ישתף אותנו במידע הזה, שספק אם רבים ביפנאוטו מודעים אליו. גרסת היצור של BRZ תוצג ב-30.11 בתערוכת טוקיו ומכירתה ברחבי העולם תחל באביב 2012. אצלנו? כפי שחדי העין שביניכם גילו בעמוד הפייסבוק, לקראת קיץ 2012.

 

מה שכן, אייל מסובארו יכול לסייע לנו בתחומים הבאים;

1.ליידע את האמונים על התמחור ביפנאוטו שאנו יודעים שהרכב הזה יתומחר בחו"ל ברמת המיאטה - ומצפים לראות אותו בארץ ברמת מחיר דומה (והנה, על הדרך יש לך עוד מזמין פוטנציאלי).

2.לשכנע את הנ"ל לא להשתולל עם אבזור מיותר(ספוילרים, קסנונים וכו') בגרסה אחת אלא להציע שתי רמות אבזור ,בדומה ל-STI של 2008. לא מעט אנשים - ואני בתוכם - עשויים להעדיף גרסה נטולת "שופוני".

3.לשתף את חברי הפורום בכל מידע טרי על המכונית בזמן אמת. אולי אפילו לזרוק לנו טיזר או שניים לפני ה-30.11.

4.ואם קצת להתפרע - בתור ספונסר פורום - לערוך הגרלה בקרב חברי הפורום ולשלוח את הזוכה/זוכים להשקה בטוקיו על חשבון יפנאוטו. פרסומת טובה מזו בפורום - לא תמצאו 8).

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

הייתי בקפאון עמוק ב4 השנים האחרונות, והנה סיבה טובה להפשיר ולחזור.

בהחלט מכונית מעניינת, על אף שהיא אינה 100% סובארו.

עכשיו נותר לאנשי יפנאוטו לא לאכזב אותנו, ולהשיק אותה בהשקה מקומית מושקעת, איכותית וברמה המקובלת באירופה.

פורסם

כאילו חסר מכוניות ב 25 אלף דולר שנמכרו פה במחיר מגוחך , כמה עלתה מיצובישי איבו 7 או 8 לפני כמה שנים ? 300 אלף ? בארה"ב 30 אלף דולר. אני לא רואה איך זאת תעלה פחות מ 230 וגם זה גבוה מאוד .

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

סתם בשביל לסבן את האוזן שאני הייתי בארהב הייתה ברשותי את האיביזה שלי שהמחירון שלה היה +-42 אלף שקל שטסתי לחול יצא לי לדבר עם בחור צעיר בגיל באמת אני לא מגזים 18 וחצי 19 שעבר בדוכן של TA&T חברת סלולאר - ברשותו היה ניסאן 350Z יד שניה לא יודע בדיוק איזה שנתון אני לא זוכר והוא קנה אותה ב15 אלף דולר - פחות או יותר במחיר של הסיאט איביזה שלי

 

אתם קולטים ניסאן 350Z במחיר של סיאט איביזה 1600 סמ"ק ידנית

 

בגלל זה אני חושב שהסובארו הזאת ואיך שהיא נראת - ישראלים לא פראיירים והם יודעים שהרכב הספציפי הזה נראה מיליון דולר ולכן הם יתמכרו אותו בהתאם

 

הימור שלי = לא פחות מ260 אלף שקל

 

מה אתם אומרים כמה היא תעלה ?

פורסם

לסבר את האוזן.

מסבנים אותה במקלחת. :)

 

אני חושב שההימור שלך קרוב למה שזה יהיה.

אני אלך על ההימור שלך.

פורסם
מעורר תאבון..

אני מאמין שאני אקנה אותו כמשומש בן שנה[אבל לא מsenda, הוא עושה דריפטים!:lol:].

 

:twisted:

 

אל דאגה, לא נראה לי שאני מוכר, שלושת הרכבים האחרונים שלי עברו הישר לשיקום :lol:

פורסם

WOW!!!

הביץ' הזאת מדהימה! התחלתי לחסוך - אין יותר לאכול... :wink:

שאלה: למה סובארו לא ייצרו אף פעם מכונית קבריולט?

נראה לי שהדגם הזה בגרסת גג פתוח יכול להיות להיט!

פורסם
4.ואם קצת להתפרע - בתור ספונסר פורום - לערוך הגרלה בקרב חברי הפורום ולשלוח את הזוכה/זוכים להשקה בטוקיו על חשבון יפנאוטו. פרסומת טובה מזו בפורום - לא תמצאו 8).

 

אם כבר הגרלה - אז עד הסוף - להגריל רכב...

לפי התחשיבים שערכתם כאן הרכב עולה לחברה כ 160.0 אש"ח, ואם יוגרל, יהיה חלק מעלויות השיווק, כלומר, הוצאה מוכרת. :lol:

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

סובארו B3 STI עולה בבריטניה 32958 פאונד שזה 192 אלף ש"ח.

בארץ היא עולה 330 הוא משהו באיזור.

זה פחות מחצי, כלומר לייבואן יש אפשרות לשחק.

הם מוכרים אותה בארץ במחיר טוב, בוא נקווה שאתה הרכב הזה הם ימכרו במחיר שחברה צעירים יצליחו לעמוד בו ולא רק חברה צעירים עם אבא אמיד.


×
×
  • תוכן חדש...