Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו קופה חדשה- BRZ STI - האמנם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אכן מעורר תיאבון, למרות שהתמונות שהובאו להלן הן של גירסת הקונספט.

ניתן לראות בתצלומי הריגול כי הספויילר הבחלט מוגזם חסר וכן ישנן מראות צד סטנדרטיות.

הגיע הזמן שאחרי תקופה ארוכה של עיצובים מזעזעים יצליח להם משהו.

בקרוב בארץ הקודש?

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לדעתי העיצוב לא משהו, אבל אם היא באמת מתנהגת כמו שאומרים ותהיה זולה יחסית (אמורה לעלות באיזור של המיאטה), צפוי פה להיט אמיתי.

emotion of motion

פורסם
באתר הפייסבוק של סובארו בישראל יש עדכון על דגם קופה חדש BRZ.

בתמונה המצורפת מופיע דגם ה STI.

הטענה שהוא אמור להגיע בקיץ הקרוב.

 

 

היי,

דבר ראשון כיף לראות שאתם עוקבים, קצת מידע על הרכב החדש שנחשף בתערוכה בלוס אנג'לס:

 

דגם הקונספט SUBARU BRZ STI, מבוסס על רכב הקופה החדש של סובארו, SUBARU BRZ.

רכב הקופה החדש של סובארו הוא רכב ספורט בעל מאפייני נהיגה טהורים ומענגים.

דגם ה BRZ עושה שימוש במנוע סובארו בוקסר שתורם לאיזון באמצעות מרכז כובד נמוך במיוחד.

מנוע הבוקסר יהיה בנפח 2.0. הנעה אחורית.

דגם הקונספט הינו גרסת העלית של חטיבת הספורט והביצועים, STI.

 

חיצוני

דגם הקונספט כולל ספוילר קדמי ואחורי יעודי לדגם זה לטובת השיפור היעילות האווירודינאמית.

גג עשוי קרבון לטובת הפחתת המשקל ומרכז הכובד.

גוון כחול ראלי חדש

 

מרכב ומנוע

מנוע בוקסר 2.0 בעל הזרקה ישירה בעל מרכז כובד נמוך במיוחד

חישוקי 18" יעודים, צמיגי מסלול

כיול מתלים ספורטיבי של חטיבת STi

בלמי BREMBO

 

מידות

אורך : 4,230 מ"מ

רוחב: 1,800 מ"מ

גובה: 1,280 מ"מ

בסיס גלגלים: 2,570 מ"מ

 

 

לשאלות נוספות ניתן לפנות אלי, או להתעדכן בעמוד הפייסבוק שלנו

שבוע מעולה,

אייל מסובארו

HIGH_006.jpg

HIGH_010.jpg

BRZ_Concept_STI_R_high.jpg

10_BRZ.jpg

LOW_002.jpg

פורסם

ONE WORD - WTF

 

אני בהלם ! סובארו התחלקו על השכל וגילו אוצר מתחת לבלטה , המכונית הזאת מעוצבת ברמה שלא תבייש פראיירי ואני לא מגזים !

 

אני ממש לא מתרגש בקלות ממכוניות , אבל לראות סובארו ! סובארו עם כזה עיצוב זה באמת הארד קור , מת לראות אותה על הכביש

 

וכל הצדיקים למינהם שאומרים בלי הספויילר , אז חאלס . לא יקרה שום דבר אם יהיה פה מכוניות שקצת אבל קצת יותר מעניינות מכל 10 ספורטיביות שנראות אותו דבר רק צבע שונה

 

אין שום דבר פסול באפטר מרקט זה הגיוון והכיף ולא STOCK

פורסם

הרכב לא אמור להתחרות באימפרזה טורבו STI כלומר (B3).

המחיר המשוער שלה 25 אלף דולר כלומר בארץ באיזור ה - 200 אלף.

אני מזמין!

פורסם

הרכב עוד לא יצא, לא יודעים מה יש ומה אין, וכבר חצי מהפורום "מזמין".

התלהבות כזאת לא ראיתי המון זמן :lol:.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

נראה טוב, נשמע טוב ועם כוח, כנראה שיהיה טוב ולכן ההתלהבות.

כמו שאני מכיר את יבואני הרכב הישראלים, לא תהיה שוב התחשבות במחיר העולמי וייתקעו אותנו עם מחיר שלא מצדיק את הרכב ואז זה כבר לא יהיה טוב.

אם המחיר יהיה סביר אני מזמין.

פורסם

הרכב נראה פשוט מצויין, ממש קלאסיקה מהרגע שנולד.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

בגלל העיצוב+ הנועזות והחדשנות אני מוכן לשים את כספי שלא ימכרו את הרכב הזה קרוב ל200 אלף שקל בחיים - האוטו הזה נראה כמו חצי מיליון שקל ולא יבייש אוודי אר 8 מבחינת עיצוב הניסאן נמכרת בכמה ? 320 אלף + - אני מאמי שמתחת ל260 אלף האוטו הזה לא יהיה


×
×
  • תוכן חדש...