Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעיה הראשונה היא שאני מחבר את האייפון עם כבל USB מופיע לי CANNOT PLAY למרות שבחוברת כתוב שהוא מיועד לכך ?! הבעיה השנייה היא שלא שומעים טוב לא יודע למה יש לי רמקולים מובנים ברכב מסוג פיגו 206 ..

ושאלה אחרונה .. יש הבדל באיכות אם אני מחבר. כבל USB או כבל רגיל בננה למערכת ?  

פורסם

חשוב מאוד!לא ציינת איזה דגם מכשיר ה-JVC שלך.

אני יכול לומר לך שיש לי קבצים על ה-USB שלי שאני שומע אותם באיכות יותר טובה מדיסק(האיכות תלויה בדחיסה של הקובץ)

איזה שנה הרכב שלך? אם הרכב מעל 6 שנים תבדוק את המיברנה ברמקול,יש מצב שהם כבר יבשים ובלויים.

פורסם
חשוב מאוד!לא ציינת איזה דגם מכשיר ה-JVC שלך.

אני יכול לומר לך שיש לי קבצים על ה-USB שלי שאני שומע אותם באיכות יותר טובה מדיסק(האיכות תלויה בדחיסה של הקובץ)

איזה שנה הרכב שלך? אם הרכב מעל 6 שנים תבדוק את המיברנה ברמקול,יש מצב שהם כבר יבשים ובלויים.

 

מערכת מיסוג KD-R421

הרכב שנת 2002

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ2DSI0dzmXSRFo_B5DIVMXtVdiqOoCjrLDnp0jbSuIZn_RGrzi

פורסם

עברתי על המפרט הטכני של המכשיר,לצערך המכשיר שברשותך לא תומך אייפוד\אייפון בחיבור ה-USB.

אם אתה רוצה לחבר את האייפון למכשיר רק דרך ה-AUX שבחזית הפאנל.

אם אתה צריך עזרה טלפונית אתה מוזמן להתקשר למעבדה של היבואן הרישמי אוליי יש לו פיתרון.

03-5376060 תבקש את רומן טכנאי ראשי,ותגיד שאני (גיספן) שלחתי אותך.

פורסם
עברתי על המפרט הטכני של המכשיר,לצערך המכשיר שברשותך לא תומך אייפוד\אייפון בחיבור ה-USB.

אם אתה רוצה לחבר את האייפון למכשיר רק דרך ה-AUX שבחזית הפאנל.

אם אתה צריך עזרה טלפונית אתה מוזמן להתקשר למעבדה של היבואן הרישמי אוליי יש לו פיתרון.

03-5376060 תבקש את רומן טכנאי ראשי,ותגיד שאני (גיספן) שלחתי אותך.

 

אז למה כתוב ככה בחוברת ? ותודה רבה !

פורסם

בחוברת שלך כתוב:

Listening to an iPod/iPhone

(Available for KD-R521)

 

אם קנית חדש, תנסה להחליף לדגם יותר מתקדם לפני שאתה מחפש קומבינות לחיבור

פורסם
בחוברת שלך כתוב:

Listening to an iPod/iPhone

(Available for KD-R521)

 

אם קנית חדש, תנסה להחליף לדגם יותר מתקדם לפני שאתה מחפש קומבינות לחיבור

 

וואלה צודק תודה בכל מקרה .. ולא חיפשתי קומבינות חיפשתי תשובות

פורסם

לפעמים יש בעיות עם הכבל.

אתה משתמש בכבל מקורי/איכותי ?

שווה לנסות עם כבל אחר.

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

×
×
  • תוכן חדש...