Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מתכוון למודלים 1986 - 1993

 

אני מתכוון למודלים שהציפו את הארץ 1978 - 1985

לאן כל אלו נעלמו? כולן נבלעו בשטחים?

SUBARU_LEONE_4WD.jpg

 

 

Subaru-Leone%2779--07-S.jpg

 

Subaru_Sedan_Leone_type_1979.jpg

 

Subaru_Leone_Sedan_1978.jpg

 

 

לאן כל היפהייפיות האלו נעלמו?

לא מצאתי אפילו אחת בלוח יד2!

 

בכלל האם הן עדיין קיימות בארץ הקודש?

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נשארו אך לא רבות

רובן בשטחים

עדיין יש הרבה טנדרים שדומים חיצונית למרות שהם יובאו עד 1993 (לי יש אחד)

חלקן מחכה להגיע לגיל אספנות ואז לחזור

פורסם
לא מצאתי אפילו אחת בלוח יד2!

 

בהצלחה!

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicCartrade.php?CatID=1&SubCatID=8&CarID=672848&Code=4d4d0542e946c3740c29d0fcd68ae93e

 

o1_1_4_179671_20111024081006.jpg

 

o1_1_2_179671_20111024081005.jpg

 

עוד אחת מהדגם הפשוט יותר: http://www.yad2.co.il/Cars/Car_info.php?CarID=1990233&SubCatID=1

 

e1_1_1_181529_20110726110724.jpg

אגב, תמונות יפות העלת.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

הם גם נחלדו בצורה קשה למדי, ובשלב כלשהו תיקון ברכב כזה לא שווה את מחירו ולכן הוא נזרק לברזלים. סה"כ זה היה רכב עממי ונפוץ ואף אחד לא חשב לשמור רכב כזה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

יש כאלו שמחכים שהרכב יהיה אספנות ואז יראו אותם יותר

פורסם

אם מדברים על מכוניות שנעלמו, אז לאן נעלמו הקדטים האלה?? עד לפני כמה שנים היו הרבה כאלה על הכביש! והיום אין בכלל! ופה מדובר במכוניות איכותית עם פח שכמעט לא תופס חלודה! ואמינה מאוד!

ודרך האגב הסובארו האלה מודלים 80 עד 84

קדט.jpg

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

לשאול את השאלה "לאן נעלמו כל ה..." על מכוניות עממיות מלפני 30 שנה זה כמו לשאל למה אין יותר טלפונים ציבוריים - והתשובה פשוטה - הן נעלמו כי אף אחד לא צריך אותן יותר.

 

היחידים שעוד רוצים אותם זה קומץ משוגעים שמן הסתם מסתובבים כאן בפורום. אני יודע שכאן כולנו אוהבים את עניין האספנות, אבל תכל'ס איזה סיבה יש לבן אדם ממוצע לשמור על רכב כזה??

 

קיצר - הן נעלמו לאותו מקום שכל-דבר-אחר שאף-אחד-לא-צריך-יותר נעלם...

פורסם

לדעתי רובן עוד אצל בני דודנו.. חלקן נרקבו.. אני זוכר לפני 10 שנים ויותר שכל סובארו שנייה כזאת הייתה חלודה.. בעיקר מתחת לחלונות האחוריים.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם
לשאול את השאלה "לאן נעלמו כל ה..." על מכוניות עממיות מלפני 30 שנה זה כמו לשאל למה אין יותר טלפונים ציבוריים - והתשובה פשוטה - הן נעלמו כי אף אחד לא צריך אותן יותר.

 

היחידים שעוד רוצים אותם זה קומץ משוגעים שמן הסתם מסתובבים כאן בפורום. אני יודע שכאן כולנו אוהבים את עניין האספנות, אבל תכל'ס איזה סיבה יש לבן אדם ממוצע לשמור על רכב כזה??

 

קיצר - הן נעלמו לאותו מקום שכל-דבר-אחר שאף-אחד-לא-צריך-יותר נעלם...

 

קצת כבוד לרכב שבשנות השמונים תפס נתח של כ 40% ממכירות הרכב בישראל, קצת כבוד לעובדה שישראל הייתה יבואנית סובארו השנייה בגודלה בעולם אחרי ארה"ב, קצת כבוד לחברה שהביאה את בשורת ה 4X4 לרכבי המשפחה ועוד קצת כבוד לחברה שהכניסה את הגיר האוטומט הרציף האלקטרוני כבר באמצע שנות השמונים.

לדעתי לא מעט אספנים מחזיקים סובארו "באסמים".

ארז רונן

פורסם

אל תשכחו שנפח השוק היה קטן בהרבה מנפח השוק בימינו, ומספר המכוניות שנמכרו לא היה אפילו חצי ממספר המכוניות שנמכרות כיום.

אחוז די גבוה מהסובארו לאונה 80'-84' עברו לשמש את בני דודינו מעברו השני של הקו הירוק, חלקן נגנבו על מנת לשמש להן חלקי חילוף וחלק לא גדול נגרט עם השנים.

בנוסף ללאונה, גם האופלים, רקורד, אסקונה וקדט D עדיין משרתות נאמנה את תושבי השטחים, ולי יש אינדיקציה מצויינת מאחר ואני מייצר להן מוצרי גומי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

התפרצתם לדלת פתוחה.

אחת ממודל 83' (כזו מהשנתונים שהעליתם פה תמונות של הסוברואידים הללו) עומדת בחנייה המשותפת של הבניין שלנו דיי הרבה זמן. נראה לי שעדיין ניתן להצילה (המשך בפרטי).

alfa 156 2.5.

פורסם
קצת כבוד לרכב שבשנות השמונים תפס נתח של כ 40% ממכירות הרכב בישראל, קצת כבוד לעובדה שישראל הייתה יבואנית סובארו השנייה בגודלה בעולם אחרי ארה"ב, קצת כבוד לחברה שהביאה את בשורת ה 4X4 לרכבי המשפחה ועוד קצת כבוד לחברה שהכניסה את הגיר האוטומט הרציף האלקטרוני כבר באמצע שנות השמונים.

לדעתי לא מעט אספנים מחזיקים סובארו "באסמים".

 

אין ספק שאת הכבוד הראוי אתה, אני ושאר חברי הפורום חולקים לסוברו הזו (הרכב הראשון של הורי) ואפילו לכלי תחבורה צנועים יותר מהמכונית שהשיגה את הנתונים שהצגת - התכוונתי שאדם ממוצע לא חולק את הכבוד הזה, ומסיבות די לגיטימיות, ולכן הן נעלמו.

סתם נקודה למחשבה - אם כל הסוברו האלו היו משתמרות, והכבישים היו מוצפים בהן - אף אחד כאן לא היה מחפש כזו....:lol: :lol:

פורסם

בדיוק אותם דברים יכתבו כאן בעוד 20 שנה על המאזדה 3, למשל.

מישהו רואה היום עתיד אספני למאזדה 3 ?

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...