Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב שהיה להוריי כשהוצאתי רשיון הייתה האצ'בק מודל 83' ביבוא אישי 1800, 4X4.

 

אך, איזה זכרונות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הזכרונות שלי מהרכב הזה זה בעיקר מאבא שלי,

הרכב ההז מזכיר לי את הילדות כ"כ שאני מת לקנות אחת כזאת,

 

ההיא במחיר של ה17,000 נראה לי קצת מופרז,

את ההיא ב6K אני מוכן לבדוק, כמובן שהיא תעבור שידרוג למנוע 1.8 והחלפת חזית,

 

 

 

לגבי אותה שאלה על מאזדה 3 - אל תשכח שבתקופת הסובארו לא היה ליסינגים, והסובארו ממש

עשתה כאן מהפכה בארץ בתחום הרכב!, זה כרב שהשאיר את חותמו יותר מהקדט וכמעט כמו האסקורט,

 

מאזדה 3 היא לא מיוחדת, היא חסרת נשמה! מנוע 1.6 משודך לתיבה אוטומאטית ו 4 דלתות הן המאפיינים

של רוב המשפחתומאטות בארץ, לכן ה3 לא תהיה כ"כ מיוחדת,

 

וביום שיקרה כאן מה שקרה בלוב, כשאתם תשרפו את עמוס ממכס אשדוד אני אדאג לפוצץ את מכונת

הגריטה האכזרית, מבחינתי הגריטה היא אויב! בא לי לשלוח להם למכונה הזאת מכונית תופת ולגמור

את הקאניבל הזה שאוכל את רכבי האספנות העתידיים! אבל זה כבר בגדר פנטאזיה הזויה!

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
הזכרונות שלי מהרכב הזה זה בעיקר מאבא שלי,

הרכב ההז מזכיר לי את הילדות כ"כ שאני מת לקנות אחת כזאת,

 

ההיא במחיר של ה17,000 נראה לי קצת מופרז,

את ההיא ב6K אני מוכן לבדוק, כמובן שהיא תעבור שידרוג למנוע 1.8 והחלפת חזית,

 

 

 

לגבי אותה שאלה על מאזדה 3 - אל תשכח שבתקופת הסובארו לא היה ליסינגים, והסובארו ממש

עשתה כאן מהפכה בארץ בתחום הרכב!, זה כרב שהשאיר את חותמו יותר מהקדט וכמעט כמו האסקורט,

 

מאזדה 3 היא לא מיוחדת, היא חסרת נשמה! מנוע 1.6 משודך לתיבה אוטומאטית ו 4 דלתות הן המאפיינים

של רוב המשפחתומאטות בארץ, לכן ה3 לא תהיה כ"כ מיוחדת,

 

וביום שיקרה כאן מה שקרה בלוב, כשאתם תשרפו את עמוס ממכס אשדוד אני אדאג לפוצץ את מכונת

הגריטה האכזרית, מבחינתי הגריטה היא אויב! בא לי לשלוח להם למכונה הזאת מכונית תופת ולגמור

את הקאניבל הזה שאוכל את רכבי האספנות העתידיים! אבל זה כבר בגדר פנטאזיה הזויה!

אפילו מכונה אין להם! יותר גרועה, הם גורטים בצורה פרמיטיבית ואכזרית ביותר עם אבן!

(בעלי לב חלק לא ללחוץ על הקישור)

http://www.wheel.co.il/index.php?instance=5&actions=show&instance_id=24&current_lang=1&id=1858

בכל מקרה אני ממש לא בעד גריטה אבל אני מכיר מישהו שנוסע על מיצובישי לנסר ישנה צבע דהוי, דשבורד מפוצץ, חלודה, מנוע הרוס! שהוא מניע את האוטו כל בורחים! רק אלוהים יודע איך הדבר הזה עובר טסט! לדעתי רכב כזה בחלט צריך לרדת מהכביש!!

אבל אפשר לפרק לחלקים ואז לגרוט! ככה גם המדינה תעשה כסף מחלקים, בעלי הפרירוקיות, ובעלי הרכבים ישנים יקנו חלקים, ירידו מכוניות מהכביש (מה שהם רוצים) וככה כולם יהיו מרוצים! אז למה לעזעזעל גורטים את הכל ולא נותנים לנו להנות מהחלקים?? לפחות חלקי פח, פנסים, מושבים, דשבורד, פנים מושבים וכו'! שמאוד נדירים ברוב הרכבים שנגרטים!

!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

לגבי אותה שאלה על מאזדה 3 - אל תשכח שבתקופת הסובארו לא היה ליסינגים, והסובארו ממש

עשתה כאן מהפכה בארץ בתחום הרכב!, זה כרב שהשאיר את חותמו יותר מהקדט וכמעט כמו האסקורט,

 

מאזדה 3 היא לא מיוחדת, היא חסרת נשמה! מנוע 1.6 משודך לתיבה אוטומאטית ו 4 דלתות הן המאפיינים

של רוב המשפחתומאטות בארץ, לכן ה3 לא תהיה כ"כ מיוחדת,

 

וביום שיקרה כאן מה שקרה בלוב, כשאתם תשרפו את עמוס ממכס אשדוד אני אדאג לפוצץ את מכונת

הגריטה האכזרית, מבחינתי הגריטה היא אויב! בא לי לשלוח להם למכונה הזאת מכונית תופת ולגמור

את הקאניבל הזה שאוכל את רכבי האספנות העתידיים! אבל זה כבר בגדר פנטאזיה הזויה!

גם הסובארו לאונה היתה רחוקה מאד מלהיות מכונית מיוחדת, ובפרספקטיבה של זמן, המאזדה 3, עבור זמנה, מכונית הרבה הרבה יותר טובה מהסובארו לאונה.

המאזדה 3 מייצגת הכי טוב את עידן הליסינג, וגם זה מהווה סוג של מהפכה צרכנית.

ובקשר לגריטה - עם או בלי התוכנית, רובן המכריע של המכוניות הללו היו גם כך מסיימות את חייהן ויורדות מהכבישים, בדיוק כפי שנעלמו מהכבישים הפורד אסקורט, רנו 12, פיאט 124 ועוד דגמים רבים שכיכבו כאן בשנות ה 80' וה 90'.

זה טבע העולם, ומזה חיים יצרני המכוניות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

ופה מדובר במכוניות איכותית עם פח שכמעט לא תופס חלודה! ואמינה מאוד!

ודרך האגב הסובארו האלה מודלים 80 עד 84

 

 

חחח..

לאבא של חבר שלי הייתה פיאט מלאה חלודות.

שהגיע זמנה . פיאט יצאה במבצע :אחריות נגד חלודה ל-7 שנים.

אבל, העדר עבר לקנות אסקונות. גם ידידי רצה לעבור לסקונה.

ידידי למוכר: בפיאט יש 7 שנים אחריות נגד חלודה . ופה?

המוכר : שנה. אדוני זה לא פיאט זה אופל!!!

ידידי השתכנע. רכש עסקונה חמש דלתות . יפה.

שנה וחצי החזיקה הדלת החמישית.

המסגרת של החלון נעלמה מהחלודה.

 

מאז אצלנו נולד ניב חדש:

אדוני זה לא פיאט . זה אסקונה!!!

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

פורסם
אם מדברים על מכוניות שנעלמו, אז לאן נעלמו הקדטים האלה?? עד לפני כמה שנים היו הרבה כאלה על הכביש! והיום אין בכלל! ופה מדובר במכוניות איכותית עם פח שכמעט לא תופס חלודה! ואמינה מאוד!

ודרך האגב הסובארו האלה מודלים 80 עד 84

 

 

בשטחי הרשות הפלסטינית מסתובבות מאות כאלה .

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

רק קראתי את השרשור לפני מספר ימים ופתאום היום בבוקר בין צומת תל-עדשים לעפולה אני נוסע במקביל לסובארו 1600 DL-5 !!!

ניראית במצב טוב, ללא רקבונות ואפילו עם חלונות מוקהים..... כנראה נצבעה לא מזמן.

 

הזיכרון המרכזי שלי מהמכוניות הללו הוא לימודי הנהיגה - קל מאוד. פשוט ועם פקדים מעט מוזרים, אבל ככה זה היה בשנות ה- 80 (ומי שלא זוכר - מפסקי פרפר של ריתמו דור ראשון, סיטרואן ויזה ודומיה ושאר דברים מוזרים שהיו בשנים ההן).

קיה ספורטאז' 2.0 ליסינג

סקודיאק דיזל Exclusive לזוגתי (כבר לא: יונדאי סנטה פה דיזל, אלתיאה דיזל - עדיין מתגעגעים)

ALFA ROMEO 75 TS - מוסבת כבר לא ☹️, מקורית כבר כן 🙂

פורסם

לאחד העובדים במכון מרכז (מועלם) לטסטים בנס ציונה יש אחת כזאת שנת 84 ובנוסף אני מכיר עוד אחת יפה ושמורה של עובד בבית חולים קפלן ברחובות.

הראשונה אולי למכירה.

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...

פורסם

הייתה לאבא שלי סובארו כמו בתמונה השלישית, איזה זכורונות מהילדות. לא מזמן ראיתי אחת אחרי פחחות וצבע, נראית משולם.

אחת כמו בתמונה השנייה יש בשכונה שלי.

פורסם

רק קראתי את השרשור, ופתאום צצה לה אורחת לרגע ברחוב שלי: לאונה לבנה שמורה מודל 84. כן ירבו.

אבא שלי קנה אחת חדשה -83 וסבא שלי ב-85, דעתי עליהן אז היתה גרועה מדעתי היום על המזדה 3. אני הייתי חייל, נוהג על קורטינה דור 3, והלאונות ניראו לי אז סתמיות, פשוטות וחסרות כל חן. היום דעתי שונה וכל לאונה כזו עושה לי שמחה בלב, ופתאום הן גם נראות לי מיוחדות וחינניות. מה שנקרא 'הזמן עושה את שלו'.

למזדה 3 יש גם היום מראה נאה יחסית לכלי הרכב המקבילים, ובטח שהיא תיראה מיוחדת בעוד 20-30 שנה, כולל זמינות חלקים, ולכן עתידה בקרב אספנים וחובבים מובטח.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם

למזדה 3 יש גם היום מראה נאה יחסית לכלי הרכב המקבילים, ובטח שהיא תיראה מיוחדת בעוד 20-30 שנה, כולל זמינות חלקים, ולכן עתידה בקרב אספנים וחובבים מובטח.

הסובארו לאונה שרדה שנים ארוכות מכמה סיבות;

1. היא היתה מכונית אמינה לפליא.

2. פשטות מכאנית יוצאת דופן שנבעה מתכנון נכון.

3. הלאונה השתמשה באותם מכלולים משנת 80' עד 93', מה שיצר שוק חלפים תחליפיים בהיקפים רחבים מאד.

4. פשטות המבנה והתיקונים הזולים גרמו ללא מעט אנשים להמשיך ולהחזיק במכונית גם כשנדרשו לתיקון גדול.

המאזדה 3 אמנם מכונית אמינה מאד, אבל היא לא פשוטה וזולה לתיקונים, בטח לא ברמה של הסובארו לאונה, והשאלה הגדולה הנשאלת היא האם יתפתח לה שוק חלפים וחלקים תחליפיים זולים.

אם זה לא יקרה, אחרי 20 שנה + - הן יעלמו מהכבישים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • שבועיים מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...