Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הייתי ממליץ לך על פיג'ו 405, הייתה לי 4 שנים כזאת מודל 92 ואיפה רק לא הייתי איתה.

נסעתי איתה לטיולים והעמסתי בה ציוד מחנאות רב ואפילו עזרתי לדוד שלי לעבור דירה איתה, ובכללי רכב מאוד נוח ומרווח, ואם מטופל טוב אז גם אמין. הן נמכרות מאוד בזול.

 

attachment.php?attachmentid=242721&d=1306495203

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אין פיאסטה 4 דלתות, אבל עם זה רק אתה ושני כלבים הם יסתדרו במושב האחורי, כמה כבר גדולים הם יכולים להיות?

יש גם אופציה לקפל את המושב האחורי ולאחד אותו עם הבאגז׳, גם יותר מקום וגם יותר פרקטי ונקי, עם בכל זאת אתה מתעקש על 4 דלתות אז הdl היא אופציה טובה אבל לדעתי כבר עבר זמנם והם די גניבות, אני הייתי ממליץ על פורד אסקורט 1.6, חבר מהעבודה קנה כזו ב3500 שנת 95 עם טסט והכל פועל ותקין והאוטו נוסע נהדר.

 

מניסיון התא נוסעים של הפיאסטה די מפתיע לעומת הגודל החיצוני, ולדעתי עדיף רכב קטן ככה שזה חוסך הרבה הוצאות, אני עם פיאסטה עם 3 דלתות הסתדרתי עם רכב מלא שכל היושבים היו בוגרים, לא נראה לי שתצטרך יותר מהפיאסטה עם השימוש הוא לטיול עם כלבים, ובקיפול המושבים אתה מקבל מקום הרבה יותר מאשר ב4 דלתות.

 

לגבי הדייהו, גם אני לא הייתי מתקרב, כבר יצא לי לראות את חברים שלי שופכים על הרכבים האלה המון כסף בתיקונים.

 

פיאסטה זה לא רק 3 דלתות.. מתחת ל89 זה רק 3 דלתות.. אני זוכר שיש גם 5

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם

ניסאן סאני משנתונים 93-95 , רכב אמין , חסכוני , יש כמה למכירה שמורות עם ק"מ נמוך, רכב שמנצח את כולם!

בהצלחה .

פורסם

מיצובישי לנסר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
פיאסטה זה לא רק 3 דלתות.. מתחת ל89 זה רק 3 דלתות.. אני זוכר שיש גם 5

 

הוא שאל על 4 דלתות, אז אמרתי שאין, וממש לא התכוונתי לפיאסטה העתיקה ממתחת ל89, כי בתקציב אפשר להשיג אחת משנת 95 בקלות.

 

טוב לדעתי, הרכב שתקנה יתקלקל בסבירות גבוהה יחסית, ולכן תפסול כל רכב עם חישמול מיותר (וותר על חלונות חשמל או כל מיני דברים שיכולים להתקלקל ולעלות המון)

תקנה רכב שלא חסר לו חלפים בשוק כי תצטרך כאלה מין הסתם, רכב פשוט מבחינה מכנית שיאפשר גישה נוחה לתא המנוע ויחסוך בשעות עבודה במוסך ויקצר את זמן איתור התקלה.

 

בקיצור, סויפט תפור עלייך! ויש גם בסדאן.

מנוע 1.3 חסכוני בלי חישמול מיותר, עם מזגן מעולה (עם פועל בכלל), חלפים בשפע ואין מוסך שלא יודע להתעסק עם הרכב הזה, פשוט וקל. 

פורסם
הוא שאל על 4 דלתות, אז אמרתי שאין, וממש לא התכוונתי לפיאסטה העתיקה ממתחת ל89, כי בתקציב אפשר להשיג אחת משנת 95 בקלות.

 

טוב לדעתי, הרכב שתקנה יתקלקל בסבירות גבוהה יחסית, ולכן תפסול כל רכב עם חישמול מיותר (וותר על חלונות חשמל או כל מיני דברים שיכולים להתקלקל ולעלות המון)

תקנה רכב שלא חסר לו חלפים בשוק כי תצטרך כאלה מין הסתם, רכב פשוט מבחינה מכנית שיאפשר גישה נוחה לתא המנוע ויחסוך בשעות עבודה במוסך ויקצר את זמן איתור התקלה.

 

בקיצור, סויפט תפור עלייך! ויש גם בסדאן.

מנוע 1.3 חסכוני בלי חישמול מיותר, עם מזגן מעולה (עם פועל בכלל), חלפים בשפע ואין מוסך שלא יודע להתעסק עם הרכב הזה, פשוט וקל.

 

בניגוד לדעת רבים כאן ,דייהו ואופל גם להם שפע חלפים וזהות חלפים.

אני רואה שאינכם רוצים להמליץ על אחת משניהם .

 

יש לכך סיבה ?

מדוב ר על אופל קדט אוו רייסר.

פורסם
אני הייתי ממליץ לך על פיג'ו 405, הייתה לי 4 שנים כזאת מודל 92 ואיפה רק לא הייתי איתה.

נסעתי איתה לטיולים והעמסתי בה ציוד מחנאות רב ואפילו עזרתי לדוד שלי לעבור דירה איתה, ובכללי רכב מאוד נוח ומרווח, ואם מטופל טוב אז גם אמין. הן נמכרות מאוד בזול.

 

attachment.php?attachmentid=242721&d=1306495203

 

האמת ? אחלה אוטו ,אבל אני לפלף צעיר ,בתול עדיין בשוק זה שכפי הנראה אין לו חקר , אז כדאי לי לקפוץ לבריכה כזו צוננת ?

פורסם

זה היה הרכב הראשון שלי, 4 שנים ליווה אותי נאמנה.

רק תבדוק ששמו מים ירוקים איכותיים(!!!) ברדיאטור וסע לשלום, אין לי שום תלונה על הרכב.

היה לי את הדגם הכי פשוט 1.6 ידני GL 92.

פורסם

אתה צריך אבל להביא לטסט אישור בלמים מהמוסך.פעמיים טסט בשנה אתה עושה ברכב אספנות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מהאתר של הממשלה: (gov.il)

 

 

רכב מיושן ורכב אספנות: חייב בבדיקה פעמיים בשנה במכון רישוי, כתנאי לחידוש הרישיון. רכב מיושן שרישיונו לא חודש במשך שנתיים מאז שפג תוקפו – רישיונו לא יחודש.

מידע מפורט לגבי רכב מיושן ורכב אספנות נמצא באתר משרד התחבורה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ממתי החוק הזה? הוא חדש?

 

לפי הידוע לי , רכב אספנות עושה טסט פעם בשנה אבל חייב בדיקת חורף או משהו כזה,

 

ורכב מהשנה ה21 שלו ואילך, מחוייב בטסט חצי שנתי,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

מעט קשה לי לעכל ,שאני טירון ,בשר טרי חדש כאן בפורום הצלחתי להפתיע כרישים יודעי דבר ועניין כמוכם .

 

אלא אם אני טועה ואז נתונה לי הזכות לבקש סליחה על ההטרדה המיותרת .

פורסם

לא חל שום שינוי לפחות לא באתר משרד התחבורה

 

http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=34:sug-rechev-m&catid=76:sug-rechev-c&Itemid=90

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...