Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בענייני חוק עדיף להסתמך על מקורות עדכניים כתובים ולא שמועות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום יוסי,צירפתי לך מודעה לדוגמה

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicDetails.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=7fd70b734b3c58f08535c0961e302915cb9&Code=a7f7d3978f269d431bb2064587e95526

 

הביטוח הכי טוב לסובארואים אם אתה שואל אותי הוא לשים נעלי תינוק על האגזוז,וילונות בשמשות אחוריות וחרוזי תפילה על המראה המרכזית ככה יחשבו שאתה ערבי ואף אחד לא יגנוב ממך..

Gn'f'R

פורסם
שלום יוסי,צירפתי לך מודעה לדוגמה

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicDetails.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=7fd70b734b3c58f08535c0961e302915cb9&Code=a7f7d3978f269d431bb2064587e95526

 

הביטוח הכי טוב לסובארואים אם אתה שואל אותי הוא לשים נעלי תינוק על האגזוז,וילונות בשמשות אחוריות וחרוזי תפילה על המראה המרכזית ככה יחשבו שאתה ערבי ואף אחד לא יגנוב ממך..

 

גם בלי החפיצים (גאדג'ט) הללו מזהים אותי כערבי ,יש לי המון צרות עם זה במקומות ציבוריים .

זה אחד השיקולים העוצרים בעדי מלרכוש אופל ...

פורסם
בענייני חוק עדיף להסתמך על מקורות עדכניים כתובים ולא שמועות.

 

למרות היותי ינוקא עדיין למדתי מהר מאוד דבר אחד ,אין עשן ללא אש .

אל תכעסו עליי שאני חופר ,אבל אמש בלילה קיבלתי עוד חיזוק לכך שמה שכתוב באתרי ממשלה הוא בערבון מוגבל .

 

אחיי ורעיי

תבדקו את עצמכם ,הרי אתם פי אלף מנוסים ממני בנושאי רכב .

פורסם
שלום יוסי,צירפתי לך מודעה לדוגמה

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicDetails.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=7fd70b734b3c58f08535c0961e302915cb9&Code=a7f7d3978f269d431bb2064587e95526

 

הביטוח הכי טוב לסובארואים אם אתה שואל אותי הוא לשים נעלי תינוק על האגזוז,וילונות בשמשות אחוריות וחרוזי תפילה על המראה המרכזית ככה יחשבו שאתה ערבי ואף אחד לא יגנוב ממך..

 

ערן ,איש טוב שכמוך !

מהידועות היא שסובארו לגאסי לא מתבייש מללגום דלק ,איכה אעמוד מול סוגייה זו ?

זה באמת רכב מעולה , אבל...

פורסם

יוסי,

אתה מפספס כמה דברים בגדול, כודם כול ודבר ראשון לא כל רכב יכול לסרוד 20 שנה ואתה בטוח לא רוצה לבזבז את רוב זמנך וכספך במוסך נכון?

כך שתוריד את כל המכוניות הארופאיות והקוראניות והיתי מכליל גם את הגרמניות שאולי קצת יותר סרידות אבל לא תמצה להן חלקים.

את האמרקיות פסלתה לבד כך שהאפשרות היחידה זה יפניות.

אתה רוצה לעשות טיולי שטח ( שבילים לא בוץ וסלעים ) אז אתה צריך רכב יחסית גבוה ומכל היפניות שיש הDL סטישן היא הגבוהה ביותר ויש אפילו 4X4 בארץ רק שלא תוכל למצוא כזות בתקציב שלך.

אני למשל מחזיק בלנו סטישן וגם אני יוצא כל שבת לטיולי שבילים עם חבר שלו יש סוברו DL סטישן ( לא 4X4 ) וההבדל בעבירות עצום

לא אחת מצעתי את עצמי עם פגוש אחורי תקוע באדמה בלי יכולת לזוז כדימה כשהסוברו עברה את אותו מקום בלי שום בעיה, שלא לדבר על שבילים שהחלק האמצעי שלהם טיפה מוגבה ואז כל אבן קטנה פשוט חורתת את האגזוז ורצפת האוטו, כך שגם את הסוזוקי והטויוטה שגם היא די נמוכה היתי פוסל.

כך שהDL זה כנירא הבחירה הטובה ביותר בשבילך, זו גם הסיבה שהבדוים כל כך אהבו את האוטו הזה אבל זה היה מזמן והיום רובם עברו לטנדר טויוטה כך שגם לא גונבים את הDL כמו פעם ומנעול הילוכים + מנעול הגה בהחלט ישמרו לך על הרכב די טוב.

אפשרות נוספת שכדי לך לשקול זה טנדר יסוזו איפון, טנדר מעוד אמין עם עבירות שטח מצוינת, לא גניב בכלל ומעוד נוח ומרווח.

החיסרון היחיד זה עלות חלפים יותר גבוהה מהDL.

היתרון הגדול זה שאחד הדגמים של האיפון שהוא 2500 סמ"ק לא מודגש, דיזל, ידני, צורך 1 ליטר סולר ל17 קילומטר כך שהוא מעוד משתלם, הוא גם מעוד נפוץ וזול כך שלא תהיה לך בעיה גדולה למצו אחד כזה.

פורסם

זה באמת לא פשוט אבל בהחלט אפשרי.

מה שצריך להיות חשוב לך זה שנתון כמה שיותר מתקדם בגלל שמשנה הבאה רכב מ92 ופחות מזה יעבור 2 טסטים בשנה ( זה אותו מחיר רק פעמים בשנה להגיע למכון רישוי לא ממש נעים ).

גיר עדיף ידני, עם אוטומטי תבדוק טוב שהוא לא מזיע.

עדיף קלומטרז גבוה עם מנוע שהוחלף מאשר קלומטרז נמוך ומנוע מקורי שעבר יותר מ300 אלף.

רצועת טימינג אן באוטו הזה, כך שסמיכות לטיפול גדול לא משנה הרבה.

בגלל תקציב נמוך תבדוק טוב צמיגים ומצבר שלא ישנים יותר משנתים אחרת מייד תצתרך להחליף.

חשוב מעוד לבדוק נזילות שמן במנוע ובגיר, לבדוק שטיפולים נעשו בזמן כל 10 אלף, כשאוטו קר תפתח מכסה רדיאטור ותוודה שאן בועות אויר או ביעבוה במים גם על סרק וגם שנותניק גז, אם יש זה אומר שהאוטו התחמם וצריך לעשות ראש מנוע ( סיפור די יקר )

תפתח פקק מילו שמן מנוע כשהאוטו קר תבדוק שאן בוץ שחור, או משחה לבנה בפקק, תחמם את האוטו לחום עבודה תכבה את המנוע ותבדוק את השמן על המדיד שהוא חלק ללא כל מיני משקעים.

תקשיב למנוע שעובד חלק על טורים ולא מתקתק יותר מדי, תעשה סיבוב גדול תרגיש שהאוטו נוסע חלק ללא הסתנקות כשנותנים גז ושההגה לא מושך או רועד.

עם כל הבדיקות האלו עברו בסדר סביר להניח שהאוטו במצב טוב

בהצלחה גבר.

פורסם
זה באמת לא פשוט אבל בהחלט אפשרי.

מה שצריך להיות חשוב לך זה שנתון כמה שיותר מתקדם בגלל שמשנה הבאה רכב מ92 ופחות מזה יעבור 2 טסטים בשנה ( זה אותו מחיר רק פעמים בשנה להגיע למכון רישוי לא ממש נעים ).

גיר עדיף ידני, עם אוטומטי תבדוק טוב שהוא לא מזיע.

עדיף קלומטרז גבוה עם מנוע שהוחלף מאשר קלומטרז נמוך ומנוע מקורי שעבר יותר מ300 אלף.

רצועת טימינג אן באוטו הזה, כך שסמיכות לטיפול גדול לא משנה הרבה.

בגלל תקציב נמוך תבדוק טוב צמיגים ומצבר שלא ישנים יותר משנתים אחרת מייד תצתרך להחליף.

חשוב מעוד לבדוק נזילות שמן במנוע ובגיר, לבדוק שטיפולים נעשו בזמן כל 10 אלף, כשאוטו קר תפתח מכסה רדיאטור ותוודה שאן בועות אויר או ביעבוה במים גם על סרק וגם שנותניק גז, אם יש זה אומר שהאוטו התחמם וצריך לעשות ראש מנוע ( סיפור די יקר )

תפתח פקק מילו שמן מנוע כשהאוטו קר תבדוק שאן בוץ שחור, או משחה לבנה בפקק, תחמם את האוטו לחום עבודה תכבה את המנוע ותבדוק את השמן על המדיד שהוא חלק ללא כל מיני משקעים.

תקשיב למנוע שעובד חלק על טורים ולא מתקתק יותר מדי, תעשה סיבוב גדול תרגיש שהאוטו נוסע חלק ללא הסתנקות כשנותנים גז ושההגה לא מושך או רועד.

עם כל הבדיקות האלו עברו בסדר סביר להניח שהאוטו במצב טוב

בהצלחה גבר.

 

אין יותר טסט פעמיים בשנה .

בדוק אצל מישהו המעודכן יותר טוב מכ המחשבים של משרד הרישוי ,על פיו יישק דבר !

פורסם

ממליץ מאוד על אופל קדט! רכב אמין מאוד! חזק, ויפה וגם הגיר האוטומט שלהם אמין מאוד! ורובם שמורות !

 

אבל תצטרך טסט פעמים בשנה קח בחשבון!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

שלום A900

אני מת לאופל קדט 5 דלתות ,אני מעדיף אוטומטי ,יש לי סדורים בעיר וגם מלוצה לה .

שמעתי שי כמה כאלו עם מנוע 1400 , זה נכון ?

 

אגב ,אין טסט פעמיים בשנה ,כדאי שתתעדכנו , אני רואה שאתם המון מסתובבים כאן בפורום ואתם ממשיכים לכתוב דבר שאינו נכון.

פורסם
שלום A900

אני מת לאופל קדט 5 דלתות ,אני מעדיף אוטומטי ,יש לי סדורים בעיר וגם מלוצה לה .

שמעתי שי כמה כאלו עם מנוע 1400 , זה נכון ?

 

אגב ,אין טסט פעמיים בשנה ,כדאי שתתעדכנו , אני רואה שאתם המון מסתובבים כאן בפורום ואתם ממשיכים לכתוב דבר שאינו נכון.

הקדט הגיעו לארץ ביבוא סדיר עם מנוע 1300 ו1300S וגם מנועי 1600 החל מ88! (העיקר) ויש מנוע 1200 עד 82

 

שמעתי פעם על קדט ששמו לה מנוע 1400 של אסטרה!

 

לגבי הטסט זה פעמיים בשנה! אני מחזיק רכב כזה ולפני שבועיים עשיתי טסט! שתקף עד אפריל! רכב אספנות זה פעם בשנה! (במידה והרכב רשום כאספנות!)

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
הקדט הגיעו לארץ ביבוא סדיר עם מנוע 1300 ו1300S וגם מנועי 1600 החל מ88! (העיקר) ויש מנוע 1200 עד 82

 

שמעתי פעם על קדט ששמו לה מנוע 1400 של אסטרה!

 

לגבי הטסט זה פעמיים בשנה! אני מחזיק רכב כזה ולפני שבועיים עשיתי טסט! שתקף עד אפריל! רכב אספנות זה פעם בשנה! (במידה והרכב רשום כאספנות!)

 

תבדוק שוב חבר .

ההוראה השתנתה .


×
×
  • תוכן חדש...