-
הודעות
93 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי בלנו סטיישן
-
מאזדה 6 2008 (דור 2) - חיישן דלת פתוחה
בלנו סטיישן פרסם הודעה בנושא של electric בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
טוב הייתי היום במורשה אז קודם כל לא שמעו שם על ניתוק סירנות לא בחינם ולא בכלל והם גם לא מתעסקים עם אזעקות ואמרו לפנות לקוברה! לגבי החוק, ממיזכר שהם קיבלו מהיבואן אז אין איסור שתהיה אזעקה ברכב משנתון ישן לפני תחילת החוק, זה עובר טסט והכול תקין אבל כמובן אם האזעקה תציק לשכנים ויערבו משטרה זה יחשב כמיתרד רעש וילווה בקנס לגבי החיישן עצמו, לטענת המוסך אין אפשרות לנתק את החיישן בדלת בלי לפגום בפעולת המחשב וצריך להחליף בדלת איזה רכיב שהוא קרא לו "מוח" שהחיישן הוא חלק ממנו כניראה בינתיים החלטתי לנתק את הסירנה בעצמי ולקוות שהבעייה עם החיישן לא תחמיר מצאתי את הסרנה דחוסה בתוך הכנף בצד הנהג כמו ש Legend תיאר (אין מצב שהיתי מוצא אותה אחרת) ניתקתי חוט אחד ובודדתי, אחרי כמה וכמה בדיקות ניראה שהכול עובד תקין והכי יפה, ופה באמת צריך להודות למוסך סרוסי באשקלון ובמיוחד לאחד המנהלים שם בשם אביחי, שכשיצא לראות את האוטו שלי ולהבין מה אני רוצה מהחיישן שם לב שהפנסים שלי קצת דהוים (טוב הרכב בן 8 שנים) ופשוט החליף לי אותם בחינם -
מאזדה 6 2008 (דור 2) - חיישן דלת פתוחה
בלנו סטיישן פרסם הודעה בנושא של electric בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה אנשים אני יחפס שוב את הצופר של האזעקה לא ראיתי אותו שם וזה לא שלא חיפסתי אצלי זה דגם הקונפורט עם אזעקת קוברה ושלט בצורת ביצע 2 כפתורים הקודנית מראה שזה אכן מאחד הדלתות לפי מספר ההבהובים לאחר שהאזעקה צפרה ולאחרונה קרה לפחות פעמים שבזמן נסיעה המחשב דרך הראה דלת נהג פתוחה לכמה שניות אז מנחש שזה משם חשבתי שגם ככה לא כל כך קריטי החישן של הדלת נהג אז פשוט לנתק אותו או לקצר לסגור אבל אני לא בטוח שאצליח לזהות את החוטים שלו בכל בבלגן שבדלת בכל מיקרה מחר אני במורשה (הריקול של מנגנות כיסה הנהג) אני יברר שם אם אפשר לבטל את הסירנה -
מתנצל על ההקפצה אבל איך ניגמר? אותה בעיה בדיוק עם מזדה 3 דור 2 האזעקה צופרת כל כמה שעות למשך 2-3 מחזורים וחוזר חלילה החיוי מהאזעקה הוא על פתיחת דלת (לא ברור איזו אבל כנירא דלת הנהג) משהו יודע איך והאם אפשר להחליף רק את המיקרו שוויצ במנגנון או שצריך להחליף את כל המנגנון? ועוד יותר יעזור אם למשהו יש סרטוט של חוטי החשמל בדלת ומוכן לשתף
-
מאזדה 6 2008 (דור 2) - חיישן דלת פתוחה
בלנו סטיישן פרסם הודעה בנושא של electric בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זה לא מעשי כי האזעקה נימצת בכספת עד כמה שאני זוכר ובכל מיקרה זה לא יפתור את הבעיה כי עם המיקוסוויצ ימשיך לזיף ויתקע על פתוח לא תהיה לי אפשרות לנעול את הרכב כלל (נעילה מרכזית) -
מאזדה 6 2008 (דור 2) - חיישן דלת פתוחה
בלנו סטיישן פרסם הודעה בנושא של electric בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מתנצל על ההקפצה אבל איך ניגמר? אותה בעיה בדיוק עם מזדה 3 דור 2 האזעקה צופרת כל כמה שעות למשך 2-3 מחזורים וחוזר חלילה החיוי מהאזעקה הוא על פתיחת דלת (לא ברור איזו אבל כנירא דלת הנהג) משהו יודע איך והאם אפשר להחליף רק את המיקרו שוויצ במנגנון או שצריך להחליף את כל המנגנון? ועוד יותר יעזור אם למשהו יש סרטוט של חוטי החשמל בדלת ומוכן לשתף -
למכירה - פיאט דובלו 2009
בלנו סטיישן פרסם הודעה בנושא של בלנו סטיישן בתוך מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
up... -
למכירה פיאט דובלו 2009 JTD אקטיב ידני דיזל 1.9 טסט עד: 02-2018 ק"מ 211000 יד 4 בעלות קודמת: השכרה בעלות נוכחית: פרטית רכב אמין וחזק נהדר לעבודה ומשפחה. מטופל בקפידה ובזמן, הרכב במצב מעולה לא נידרשים שום תיקונים או טיפולים הכול תקין תוספות: וו גרירה ברישיון, אזעקה, נעילה מרכזית, חלונות חשמל, חיישני רוורס, מערכת סוני MP3 כוללת דיבורית בלוטוס מובנת, וילונות, מזגן מקפיא. מחיר 20,000 גמיש מעט טל 050-5509296 אפשר לראות את הרכב בכל שעות היום
-
פיאט דובלו: חוות דעתכם על אמינות
בלנו סטיישן פרסם הודעה בנושא של בלנו סטיישן בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אף אחד פה לא מכיר את הרכב הזה? -
עזרה, זה לא בדיוק נכון. לפני כשנה החלפתי מצבר אצל "מסטר קאר" בקרית גת ואחרי כמה חודשים המצבר נחלש ובקושי הניע את האוטו בבוקר. חזרתי לשם והסברתי את הבעיה לבעל העסק, הוא בדק תעינה וחיבורים והגיע למסקנה שהמצבר תקול . החליף לי למצבר חלופי זמני ושלח את המצבר שלי ליצרן/יבואן. אחרי כמה ימים התקשר אלי והזמין אותי להתקין מצבר חדש, כמובן שהכול ללא שום תשלום!
-
בדוק אם אחד הקטבים שעל המצבר לא משוחרר קצת, אם לא גש לחשמלאי הקרוב לבדוק תעינה, בדיקה קצרה שבדרך כלל חינם ולפי זה תדע מה מקור הבעיה תעינה או מצבר. אגב אם יש לך מולטיטסטר אתה יכול לבדוק תעינה לבד. בהצלחה
-
היי אנשים, אחרי 7 שנים עם הסוזוקי 98 שהפגינה אמינות יוצאת מהכלל, הגיע הזמן להתחדש. בגלל שהרכב משמש אותי גם למשפחה וגם לעסק, החלטתי לעבור למסחרי קטן. התקציב שלי בסביבות 35K והרכבים בגודל של הדובלו, ברלינגו וכו' בהחלט מתאימים לצרכים שלי, אבל מה שחשוב לי ביותר והרבה מעל כל דבר אחר זה האמינות! אחרי נבירה רצינית בפורום, התקבל אצלי הרושם שהדובלו היא האמינה ביותר מבן כל המסחריות הקטנות והייתי רוצה לשמוע את דעת המומחים ובעלי המקצוע בפורום לגבי העניין אגב אני יודע שיש פורום יעוץ לפני קניה אבל אני מדבר רק על האמינות ולדעתי פה זה המקום שמתאים לככך ביותר
-
בעית רעידות ברכב סוזוקי בלאנו ונורת check engine
בלנו סטיישן פרסם הודעה בנושא של b2k2 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
גבר, אתה לא צריך את כל הסורקים של המוסכים, יש בבלנו מצב של סריקה עצמית. מה שאתה צריך זה רק לפתוח את הקופסת ממסרים ( הקפסה השחורה ליד המצבר ) ושם יש לך שני פלגים ללא חיבור, תקצר בפלג התחתון את נקודות 3 ו4 ע"י חות חשמל ותספור את מספר הפלשים של נורת התקלה בלוח השעונים. לפי המספר תדע איזה חישן מרגיש את התקלה ונתקדם משם לפתרון הבעיה. צרפתי תמונות מהספר רכב אך לעבור למצב איבחון ואת רשימת התקלות לפי המספר שלהן בהצלחה. -
לא הגיוני, אם היתה סתימה, הלחץ בצד הגבוהה היה עולה יותר מהמותר והמערכת היתה מנטרלת את המדחס. אני היתי מהמר על חוסר גז במערכת, לא חוסר מוחלת בגלל שגם אז המדחס היה מנוטרל אלה חוסר חלקי. לדעתי החלפת חלפים שלא לצורך ואם לא התגלתה דליפה מהמערכת ולא תוקנה אז תוך זמן מה תחזור לאותו מצב כשמספיק גז ידלוף שוב.
-
כיוון שסתומים (איבוד נוזל קירור ורעש מהמנוע, דייהו מאטיס 0.8)
בלנו סטיישן פרסם הודעה בנושא של wilshire818 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הי צביקה, אן בינינו ויכוח, פשוט שאלת למה אני מחמיר, אז ניסיתי להסביר זה הכול. חוץ מזה לדעתי כולם מרוחים פה, מזה שיש מיגבן דעות והשקפות, לדוגמה, כשאני שאלתי פה שאלה, בקשר לבעיה בקליפר של הבלמים, שהיתה לי, היו לפחות 10 תגובות שונות, שלא ממש תעמו לבעיה ובסוף משהוא בשם יקיר הציע איבחן ופטרון לבעיה, ובכך מעוד עזר לי. כך שלדעתי מגבן דעות יכול רק לעזור, למי שבאמת רוצה לדעת. -
מים רותחים, מבעבעים וקצף לבן. סוזוקי בלנו 98'
בלנו סטיישן פרסם הודעה בנושא של GaBi_88 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
סבבה, מקווה שהתופעה לא תחזור. לגבי הפרסטון, אני משתמש באותו אחד מהתמונה שאתה העלתה, את השני אני לא מכיר, אבל אני יודע שיש כמה סוגים. -
מכמונות המהירות החדשות, באיזה אפליקציה כדאי להשתמש?
בלנו סטיישן פרסם הודעה בנושא של gozal בתוך רכב כללי
לצערי המפה לא עובדת על הסיג'יק 10, כנירה שהיא לגרסה אחרת. אני בינתים מנסה להפוך את הקובץ מצלמות המעודכן שנתנו פה לסיומת UPI שיתעים לסיג'יק, אם זה יעבוד אני יעלה לפה. -
מים רותחים, מבעבעים וקצף לבן. סוזוקי בלנו 98'
בלנו סטיישן פרסם הודעה בנושא של GaBi_88 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אנשים, מה קורה? כתוב על הבקבוק " לא צריך לדלל " אז מה לא ברור בזה? גבי, מה נסגר בסוף, אן יותר קצף או חוסר מים? -
מה שחשוב זה שאתה מרוצה. אני בטוח שאם הוא לא היה יודע שהוא רימה אותך, הוא לא היה מציע לך פיצוי. אתה תגיד " טוב הוא בסדר הרי הוא התנצל, חוץ מזה כולם נהגים ככה " כמו שרבים כתבו פה והוא ימשיך לצוד לקוחות תמימים בשיתות של חפרים משנות ה70 ולהכניס להם את האלמנט. אבל הכול טוב, העיקר שאתה מרוצה.
-
מכמונות המהירות החדשות, באיזה אפליקציה כדאי להשתמש?
בלנו סטיישן פרסם הודעה בנושא של gozal בתוך רכב כללי
תודה על הקישורים גבר, אני ינסה אותם מחר, וכן המכשיר הבה לא יהיה נוקיה רק בגלל הזלזול שלהם בלקוחות בכלל ובלקוחות ישראלים בפרט, למרות שמעוד אהבתי את יכולת הסרידות של הN97, הוא עבר אצלי התעללות קשה, דפיקות ,נפילות, גריז, שמן מזגנים, חומצות, קפה ומה לא ובכול זות עובד כמו חדש. טוב שכתבת שזה סאונד של גבר, בגרסה הראשונה שהתקנתי היה סאונד של אישה מרגיזה שהיתה מבהילה אותי, לפני כל כיכר היתי קופץ חחח. -
מכמונות המהירות החדשות, באיזה אפליקציה כדאי להשתמש?
בלנו סטיישן פרסם הודעה בנושא של gozal בתוך רכב כללי
כן גבר, נוקיה זה SYMBIAN ולצערי באמת המערכת הזות נקחדת מהעולם וזה לא שהיא לא טובה ההפך לדעתי היא מצוינת, הבעיה שנוקיה החליטה שיותר משתלם לה, לעבור למערכת אחרת ובכך לגרום לכל מי שמחזיק סמארט שלה לשדרג. לא נשכח ולא נסלח! אבל זה לא ממש קשור פה, לגבי סיג'יק 10 אז היא מיועדת לכל סוגי הסמארטים, התקנה בהתאם למכשיר אבל המפה וקבצי הקול, המכמונות וכו' אחידים לכל הגירסאות, כך שזה לא קשור בכלל למערכת ההפעלה, אז אם יש לך מפה עדכנית יותר או קובץ מכמונות חדש אשמח לקבל אותו. -
לא עומדת בטורים -מיצובישי לנסר2000
בלנו סטיישן פרסם הודעה בנושא של erez0010 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בדקת תפקוד מנוע צעדים? -
כיוון שסתומים (איבוד נוזל קירור ורעש מהמנוע, דייהו מאטיס 0.8)
בלנו סטיישן פרסם הודעה בנושא של wilshire818 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
היי צביקה, כבעל עסק בתחום מערכות קרור לענף המזון והחקלאות, רוב העבודה שלי היא תיקון תקלות במערכות אלו. אבל בניגוד למוסכים, שיכולים להרשות לעצמם, לתקן תקלה בצורה לא מושלמת או לא לפתור בעיה עד הסוף ולגרום ללקוח לחזור להמשך טיפול או תיקון חוזר, לי אן את הפריבילגיה הזו מפני שכל תקלה יכולה לגרור הפסד כספי עצום מצד הלקוח ולכן אני רגיל לבדוק כל מסלול תקלה אפשרי שיכול להוצר במערכת שאני עובד אלה. מנסיון של 17 שנה עם תקלות במערכות סבוכות ופרוש של הסבר התקלה ע"י הלקוח, למדתי בין היתר לא ליחס לתקלה כל שהיא יותר מגורם אחד, זות אומרת שנגיד כמו במקרה הזה שיש גם איבוד מים סמוי וגם שינוי ברעש השסתומים בו זמנית, אני מנסה לחשוב על תקלה שתגרום לשני התופעות האלו להוצר בו זמנית ולא סיבה נפרדת לכל אחת מהתופעות ( אני לא אומר שזה לא יכול להיות אלה פשוט הרבה פחות סביר ). ואם זה יוצא לחומרה כפי שאתה אומר אז זה רק לטובת המתלונן שעדיף שיבדוק כודם פריצה בראש מנוע שיכולה לגרום להרס המנוע, ישלול את האפשרות הזו ורק אז יתפנה לחפס סדק מקרוסקופי ברדיאטור. כמובן שאן לי את הנסיון שלך בתחום הרכב ואני בכלל לא שולל את האבחנות שלך, ההפך אני לומד מהן המון, רק נותן פה גם נקודת מבט אחרת. -
לדעתי זו הטעיה מכוונת, כדי לשלול ממך את האפשרות לעשות סקר שוק אמיתי. אתה לא אמור להבין בצורת התמחור של המוסך, לא לדעת לחשב את עלות החלפים, העבודה, המיסים וכו'. לשאלה כמה זה יעלה לי, היתה אמור לקלת את המחיר הכולל של אותו שרות שביקשת, כולל חלקים, עבודה, ומסים. אני לא היתי חוזר למוסך כזה, גם אם הוא היה עושה עבודה מצוינת, גם אם בסופו של דבר הוא היה יוצה יותר זול מאחרים, אם הוא מרשה לעצמו להתנהל מול הלקוחות שלו ככה זה מעיד על רמת היושרה שלו. אני לא חושב, שזה בגלל שהוא איש עבודה ולא יודע להסביר את עצמו נכון, לדעתי זה מכוון ככה כדי להגדיל את הרווח שלו.
-
מכמונות המהירות החדשות, באיזה אפליקציה כדאי להשתמש?
בלנו סטיישן פרסם הודעה בנושא של gozal בתוך רכב כללי
המפה החדשה ביותר שמצעתי בעיברית, היא מסוף 2009 , אם אתה יודע על מפה חדשה יותר, בעיברית כמובן, אשמח לקבל אותה. לגבי הקובץ UPI של המצלמות, משהו יודע אך אפשר לערוך אותו או לעדכן אותו? -
כיוון שסתומים (איבוד נוזל קירור ורעש מהמנוע, דייהו מאטיס 0.8)
בלנו סטיישן פרסם הודעה בנושא של wilshire818 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
צביקה, לא יכול להיות מצב, שהמים פורצים דרך הראש לשמן, שמשנה את צמיגותו בשל כך וגורם לשסטומים ההידראולים, לשנות כוון ולדפוק?
