Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדיקת שעבוד לפני רכישת רכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

אני עומד לרכוש רכב יד שניה מאדם פרטי.

הבדיקות שאני מתכנן הם בעצם הכנסה לבדיקה במכון, לאחר מכן לקחת את הטופס בדיקה של המכון אשר בו גם מוטבע מספר השילדה וכו'... ללכת עם הבנאדם למשרד הרישוי ולהוציא טופס (לא יודע איך קוראים לו) שמאשר שאכן מספר השילדה תואם לאוטו שיש לו (אשמח אם תגידו לי איזה טופס זה או מה אני אמור לבקש מהם). האם משרד הרישוי גם יכול להגיד אם קיימים שיעבודים או עיקולים או כל דבר שיכול לסכל את המכירה? ובסופו של תהליך, הולך לסניף דואר מרכזי ועושה את הבדיקה של ה-99 שקל של המשכונות או משהו..... ורק בהנחה וכל אלה יוצאים בסדר (וכמובן שהבדיקה בסדר) -> לוקח את הרכב.

 

שכחתי משהו ?

פורסם

מצטער אך לא שמתי לב לקיומו של פורום: "ייעוץ ברכישת רכב".

אשמח אם אפשר להעביר (וגם לתת תשובה באותו הזמן)

תודה :)

פורסם

אגב, האם הבדיקה שנעשת בדואר של משכונות ב-99 שקל היא אבסולוטית?

זתומרת שאם היא יצאה בסדר - הכל טוב?

או שיש עוד בדיקה של משכונות \ שיעבודים שצריכים לעשות ?

פורסם

את בדיקת המשכונות אפשר לעשות באינטרנט ברשם המשכונות תמורת אגרה של כ 30 ש"ח

 

במשרד הרישוי יהיו רשומים עיקולים , ומשכונות ושיעבודים במידה ונרשמו במשרד הרישוי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...