Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

 

בפג'ו שלי (206) מותקנת מערכת, מגבר 5 ערוצים CRUNCH,

סאבJBL,

קומפוננט MOREL

6X9 MB QUOART DISCUS

ורדיו דיסק של פיוניר הסדרה האחרונה,

 

רציתי להוסיף עוד שני רמקולים שיישבו בצדדים איפה שהמושב האחורי ממקום, אני מחפש משהו סביר שייתן צליל יפה,

אני לא מתכוון לחבר אותו למגבר. יש המלצות?

פורסם
לדעתי דיף לך לקחת את התקציב הקיים, אפילו לחסוך עוד, למכור את הסט הקדימי שיש ברשותך עכשיו, ולהביא סט קומפוננט קדמי איכותי יותר.

 

מספיק לי הסט שיש לי.. הסט שלי זה או הדוטק או ההייברידי.. נותן תמורה מצויינת ושמעתי HERTZ ב 1200 שקל והוא נשמע צורם ומגעיל לעומתו.

פורסם

איזה הרץ שמעת שהוא נשמע לך "יותר צורם ומגעיל"? אני אישית עברתי ממורל להרץ

מורל זה לא סט לטעמי

אבל על טעם וריח אין מה להתווכח

A3

K04 Inside

פורסם

דווקא מהסיבה שהוא נשמע לו צורם ומגעיל המורל יותר יתאימו לו, ההרץ הרבה יותר בהירים מהמורל, גם לטעמי הטויטר של ההרץ צורם.

 

כמו שאמרת על טעם ועל ריח.....

 

 

 

אלי

 

פורסם

גם לדעתי עוד זוג רמקולים זה סתם מיותר, מה גם אם זכור לי נכון, אז המידה היא 4 אינצ', ואז העסק יוצא עוד יותר לא משתלם.

 

:wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם
מספיק לי הסט שיש לי.. הסט שלי זה או הדוטק או ההייברידי.. נותן תמורה מצויינת ושמעתי HERTZ ב 1200 שקל והוא נשמע צורם ומגעיל לעומתו.

 

מורל והרץ הם לא החברות היחידות בעולם.

בנוסף לכך, למה התכוונת שאמרת שהסט של הוא הדוטק או ההייבריד? אתה לא יודע מה יש לך ברכב? או שאתה עדיין בזמן קניות?

אם אתה עדיין בזמן קניות אני הייתי ממליץ לך להיות סבלני ולא לעשות סתם שטויות, ובמיוחד לא לסמוך על נתונים יבשים (הבנתי שלא אהבת את ההרץ, אבל כמו שאמרתי אלו לא החברות היחידות).

אם אתה כבר אחרי הקניות, אני רק יכול להמליץ לך להתעורר, כי לני שאתה רץ לשדרוגים שנובעים מחוסר, קודם תדע שניצלת את מה שיש לך מספיק, או בכלל לדעת מה יש לך.

פורסם
מורל והרץ הם לא החברות היחידות בעולם.

בנוסף לכך, למה התכוונת שאמרת שהסט של הוא הדוטק או ההייבריד? אתה לא יודע מה יש לך ברכב? או שאתה עדיין בזמן קניות?

אם אתה עדיין בזמן קניות אני הייתי ממליץ לך להיות סבלני ולא לעשות סתם שטויות, ובמיוחד לא לסמוך על נתונים יבשים (הבנתי שלא אהבת את ההרץ, אבל כמו שאמרתי אלו לא החברות היחידות).

אם אתה כבר אחרי הקניות, אני רק יכול להמליץ לך להתעורר, כי לני שאתה רץ לשדרוגים שנובעים מחוסר, קודם תדע שניצלת את מה שיש לך מספיק, או בכלל לדעת מה יש לך.

 

המערכת כבר מורכבת אצלי באוטו קרוב לארבעה חודשים, אני מאוד מרוצה מהכל, אני רק לא זוכר את השם של הדגם, אני יברר ביום ראשון ויחזיר תשובה,

 

וקצת סטינו מהנושא, על איזה רמקולים אתם ממליצים?

פורסם

אני לא מבין ל מה לך להוסיף עוד רמקולים?

כמו שרשמתי כבר יש לך קומפוונט טוב מקדימה ואחוריים. לפי דעתי הוספת זוג נוסף רק תהרוס

A3

K04 Inside

×
×
  • תוכן חדש...