Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש תוכנה להמרת קבצי FLAC ל MP3


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5357 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חיפשתי בגוגל את זה וזה מצא לי 700 תוכנות,השתמשתי בכמה והן ממש לא מובנות ונוחות,חשוב שההמרה תהיה באיכות הכי גבוהה של MP3 על 320KBS.

אשמח לשמוע על תוכנה שיודעת לעשות את זה כמו שצריך,עדיף עם קישור להורדה.

 

כמו כן אם היא תדע גם לעשות צילצולים משירים מלאים,ז"א לחתוך קטעים משירים יהיה בכלל מעולה.

 

 

תודה.

Scan Speak

פורסם
ניסית את אודסיטי?

 

 

ניסיתי...

 

ARIK-הורדתי אותה וגם היא עושה לי בעיות..זה ניכנס לי לחלון קטן ואני לא יודע מה לעשות אחרי.

 

אין תוכנה פשוטה נורמלית שעושה את זה היום?

Scan Speak

פורסם

תלחץ OK.

צירפתי 2 קבצים,סימנתי לך בדיוק מה צריך לעשות.

כשאתה לוחץ על קובץ מוזיקה קליק ימני אז מופיע לך התפריט בתמונה השמאלית.

בהצלחה.

db.jpg

db1.jpg

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

all2lame עם הסויצ'ים הבאים:

-V 0 --vbr-new --add-id3v2 --ignore-tag-errors

זה כל מה שצריך בחיים.

ככה גם האיכות אידאלית וזה גם שני קליקים להמיר אלבומים שלמים.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

ffmpeg זה כל מה שאתה צריך אבל היא לא פשוטה לתפעול.

בגדול תוכל להשתמש בה בשביל להמיר כמעט כל פורמט קיים לכל פורמט קיים בין אם זה אודיו או וידאו.

 

יש לה ממשק משתמש גראפי בנפרד שאפשר להוריד, לא יצא לי להתנסות בו.

 

http://www.videohelp.com/tools/Avanti

×
×
  • תוכן חדש...